Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen PvP gear tilgjengelig før S5 starter, hva skal de som er interessert i PvP gjøre? Alt PvE content er clearet på en haug med servere, folk løper rundt i T7 allerede, mens PvPere skal vente en måned for å så bli overkjørt av folk i wellfare Naxx-epics?

Blant annet rogues kan mekket et pvp-set via LW.

Selv så kommer jeg til å farme badges og raide for gear til pvp.

Jo bedre pve-gear man har jo lettere vil de første ukene i Season 5 gå ;)

Lenke til kommentar
Ingen PvP gear tilgjengelig før S5 starter, hva skal de som er interessert i PvP gjøre? Alt PvE content er clearet på en haug med servere, folk løper rundt i T7 allerede, mens PvPere skal vente en måned for å så bli overkjørt av folk i wellfare Naxx-epics?

Blant annet rogues kan mekket et pvp-set via LW.

Selv så kommer jeg til å farme badges og raide for gear til pvp.

Jo bedre pve-gear man har jo lettere vil de første ukene i Season 5 gå ;)

 

Alle profs har et blått PvP sett de kan lage. Men det er horribelt dårlig, 8 piece set uten setbonus, ingen sockets. Er vel på nivå med S4 gear sånn ca. Helt feil at PvE'ers skal ha et klart overtak i PvP. Skulle sett griningen hvis Arena var tilgjengelig fra 80, mens Naxxramas ble åpnet etter en måned med dårligere gear enn du fikk fra arena.

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Når season 5 kommer, vilket sett kan man da kjøpe for honor?

Det er tre forskjellige PvP-sett å få tak i; Savage Gladiator, Deadly Gladiator og Hateful.

 

Hvordan man får tak i de forskjellige vet jeg ikke, jeg vet dog at noen trenger både honor og arenapoints, noe dropper fra en 10/25-man boss i Wintergrasp (eller er det bare 25 på den?) og noe trengs rating og arenapoints for.

 

Den som søker finner; www.google.com www.wowhead.com www.mmo-champion.com

Jeg foreslår at du søker :)

Lenke til kommentar

Dette er sikkert blitt spurt om 1000 ganger før og det er nok hundrevis av forskjellige svar på det. Hvilke to crafting professions er de man tjener mest på ? Jeg er villig til å bruke mye på training.

 

Edit: Det bør også være realtivt enkelt å få tak i mats fra AH, eventuelt ekstremt lett å farme det.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Ingen PvP gear tilgjengelig før S5 starter, hva skal de som er interessert i PvP gjøre? Alt PvE content er clearet på en haug med servere, folk løper rundt i T7 allerede, mens PvPere skal vente en måned for å så bli overkjørt av folk i wellfare Naxx-epics?

 

Ja huff, den welfare epicen man får fra raids :!: Det er fryktelig urettferdig at pvpere må slite akk så mye for epicen, mens slackerene hopper rundt i naxx noen timer og epicen renner inn. I går afk'et jeg 3-4 timer i naxx, fikk 7 epics. Stod å hoppet i midten.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Dette er sikkert blitt spurt om 1000 ganger før og det er nok hundrevis av forskjellige svar på det. Hvilke to crafting professions er de man tjener mest på ? Jeg er villig til å bruke mye på training.

 

Edit: Det bør også være realtivt enkelt å få tak i mats fra AH, eventuelt ekstremt lett å farme det.

Finnes ikke noe universelt svar på dette. Alle professions duger til en viss grad.

 

Vanskelig å si nå som de færreste er level 80, også.

Lenke til kommentar

Ja, men skjønner ikke helt det at folk sier at PvE er hardt arbeid. Wtf? PvE er og blir lett.

 

Det som er vanskelig med raiding er å få 25 stk til å møte opp til samme tid, forberedt. Lest opp på bosser, pots & flasks, optimal spec / gear / gems, har alle addons som trengs osv. Har du det så blåser du gjennom PvE content på null tid.

 

Er fullt mulig å leeche seg til S2 gear i TBC ja, men folk som gjør det er ikke intressert i spillet uansett og spiller neppe for gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...