Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i all verden?! :ohmy:

Tok meg en tur til Stormwind idag for å bli kvitt litt Cobalt Ore jeg hadde skaffet, hadde totalt 183 Ores, som jeg smeltet til 183 bars.. Så var det til AH for å se hva dissa faktisk var verdt, og hva får jeg! 170G per stack?! :omg:

 

Tjente over 1'500G på det! Vannvittig!

Ja, jeg har solgt cobalt ores for 200g per stack hver dag nå, har tjent rundt 1500g på det jeg og + at i går fikk jeg 80 saronite ore på 2-3 timer, og de er verdt en del mer

 

Oh sjekka akkurat wow, hadde lagt ut saronite ore for 380g each stack, solgte 2 stk nå ;D

I tilleg så har jeg fått solgt 4-5 grønne gems for 50g each, også 200g for en blå gem :p da har jeg råd til epic flying i dag, også blir det 77 og cold flying :p

Hvilken server spiller du på, Christoffer99?

Var jo rett syke priser på ting! :p

Lenke til kommentar

Et parti med DKs trenger ikke healer, var 4 DKs og 1 rogue i Ramparts her om dagen, roguen var den eneste som daua konstant hele tiden, totalt var vi 9 i støytene, 5 players og 4 ghouls. Samt et par overivrige runeswords i ny og ne.

 

Det gikk sinnsvak fort faktisk, roguen forsøkte å CC i ny og ne men alle DKs (meg innkludert) rusha frempå som et godstog på ville skinner. Dog bakken så ikke ut til tider, rundt 5 blood worms per DK, ble en del mark og fanskap til slutt...

Lenke til kommentar

Det som er kjekt med DK-talents er at det er litt av hvert i alle talent-trærne, både healing, aoe og DPS. Det var for å prøve å få litt mere balanse i trærne, så folk ikke "må" ha blood for DPS, eller "må" ha frost for PVP-spec.

 

De snakka om det på behind the scenes-DVD'n. Har skills som både gir skade og healer deg samtidig f.eks.

Lenke til kommentar
Det som er kjekt med DK-talents er at det er litt av hvert i alle talent-trærne, både healing, aoe og DPS. Det var for å prøve å få litt mere balanse i trærne, så folk ikke "må" ha blood for DPS, eller "må" ha frost for PVP-spec.

 

De snakka om det på behind the scenes-DVD'n. Har skills som både gir skade og healer deg samtidig f.eks.

 

Og kjekt er det og, veldig fint å kunne bytte rolle fra DPS til Tank ved bare å skifte presence (fra blood til Frost). Selvfølgelig får man mer ut av sakene om man speccer spesifikt men man trenger det heller ikke for å gjøre en brukbar jobb.

 

Det tar dog litt tid å komme inn i rekkefølgen man skal bruke ting, jeg bruker somregel å kjøre 2 diseases før jeg hakker blood strike og blood heart (tror det var det), deretter kjører jeg 2 nye diseas så når jeg har en blood rune tilgjengelig kjører jeg blood boil ut. Noen ganger blir det dog ikke tid til blood boil.

 

Tenkte å mekke en Mortal Combat aktig makro for death grip men fant ut det ble litt irriterende om jeg skulle rope "Get over here" vær gang jeg brukte den.

Lenke til kommentar

YES DA vi er i gang igjen :!: men jeg lurer på en ting skal jeg selle et off healing gear til pala min på lvl 62, jeg er ret pala men noen ganger har jeg vært healer for folk og det gikk veldig bra ;) men jeg tenker det vel ingen vist å ha det lengere siden jeg skal bare lvl opp. og et spørsmål til er det litt lagg hos dere også jeg synes det hakker litt når du går rundt, tripper det servern, har rundt 172MS tror det ikke kan være pcen

Lenke til kommentar
YES DA vi er i gang igjen :!: men jeg lurer på en ting skal jeg selle et off healing gear til pala min på lvl 62, jeg er ret pala men noen ganger har jeg vært healer for folk og det gikk veldig bra ;) men jeg tenker det vel ingen vist å ha det lengere siden jeg skal bare lvl opp. og et spørsmål til er det litt lagg hos dere også jeg synes det hakker litt når du går rundt, tripper det servern, har rundt 172MS tror det ikke kan være pcen

Du trenger ikke selge healing gearet. Bare selg en og en item etterhvert som du får tak i bedre. Så har du alltid et komplett of-spec gear ved siden av :)

 

Edit. lieF:(

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
YES DA vi er i gang igjen :!: men jeg lurer på en ting skal jeg selle et off healing gear til pala min på lvl 62, jeg er ret pala men noen ganger har jeg vært healer for folk og det gikk veldig bra ;) men jeg tenker det vel ingen vist å ha det lengere siden jeg skal bare lvl opp. og et spørsmål til er det litt lagg hos dere også jeg synes det hakker litt når du går rundt, tripper det servern, har rundt 172MS tror det ikke kan være pcen

Du trenger ikke selge healing geared. Bare selg en og en item etterhvert som du får tak i bedre. Så har du alltid et komplett of-spec gear ved siden av :)

yea nice takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...