Ardinur Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Trodde det skulle komme på launch jeg >.< Men det gjorde det ikke .__. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 btw noen som har lest noe om heroics? trenger man grinde masse rep for å kjøpe key eller er alle åpne nå? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Trodde det skulle komme på launch jeg >.<Men det gjorde det ikke .__. Blizzard sa lang tid på forhånd at det ikke ville komme ved launch. Det kommer trolig ved neste content patch, altså 3.1, sammen med nye raids og slikt. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere dailys Du blir friendly etter noen quests i Borean Thundra. Det regner jeg med at du allerede har gjort. Så kjøper du tabarden deres (som krever friendly) og gjør lvl 80 instancer men du har på deg tabarden. Det skal gi rep med Kirin Tor uansett hvilken instance du gjør (så lenge det er en lvl 80 instance. Jeg vil tippe alle heroics teller som lvl 80 instancer. Dersom du ikke kan gjøre lvl 80 instancer enda, så får du lete på wowhead eller annet etter quests som gir KT rep, eller levle til 80 snarest Utover dette er det sikkert dailies som noen andre har påpekt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere dailys Du blir friendly etter noen quests i Borean Thundra. Det regner jeg med at du allerede har gjort. Så kjøper du tabarden deres (som krever friendly) og gjør lvl 80 instancer men du har på deg tabarden. Det skal gi rep med Kirin Tor uansett hvilken instance du gjør (så lenge det er en lvl 80 instance. Jeg vil tippe alle heroics teller som lvl 80 instancer. Dersom du ikke kan gjøre lvl 80 instancer enda, så får du lete på wowhead eller annet etter quests som gir KT rep, eller levle til 80 snarest Utover dette er det sikkert dailies som noen andre har påpekt. AH.. tusen takk for svar! hærlig. gleder meg til jeg blir 80 da blir det head enchant, legg enchant og ny dagger! wee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For heroics, trenger du bare, så vidt jeg vet, level 80. Var innom Violet Hold igår, med en gruppe på gjennomsnittlig 3 levler under instansen. Vi pløyde igjennom uten problem. Det morsomme er at warlocken i gruppa startet eventen før jeg (healer) og magikeren hadde kommet seg inn. Warlocken summa meg fort, og så summa vi magikeren to bølger etterpå. Violet Hold er som Black Morass forresten, bare at bossene er random. (Utenom siste) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jada jada. vi veit du ikke har noe liv /spit Du er bare sjalu =D Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det morsomme er at warlocken i gruppa startet eventen før jeg (healer) og magikeren hadde kommet seg inn. Warlocken summa meg fort, og så summa vi magikeren to bølger etterpå. Magikeren = mage? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Kollapset av dataspill Svensker er dumme, selv om det er konge fett OMG FreelVl55omfG"""21!! Så må det være mulig å slenge i seg litt mat>< Endret 17. november 2008 av War Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lol, noob. L2balance irl + WoW Evt. L2sustain Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 for og få achivementen med questene i howling fjord mangler eg ett quest xD har 104/105 noen som vet om et quests noen plass som e rlitt øde, som eg kan ha oversett? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kollapset av dataspillSvensker er dumme, selv om det er konge fett OMG FreelVl55omfG"""21!! Så må det være mulig å slenge i seg litt mat>< Jepp, alle svensker er slik, right? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Selvsagt? Jeg har aldri hørt noen omtale mage som magiker før, så jeg måtte bare forsikre meg om at jeg ikke missforstod. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser ut som jeg bare kan flytte over til Emeriss. Noen som spiller der? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kollapset av dataspillSvensker er dumme, selv om det er konge fett OMG FreelVl55omfG"""21!! Så må det være mulig å slenge i seg litt mat>< Det er et par ting som irriterer vette av meg med den artikkelen. "Ifølge aftonbladet.se vil faren til gutten nå gå ut for å advare andre foreldre om farene." Der er ingen farer med WoW om du inntar det med sunn dose. Det er selvfølgelig farlig med alt i livet om man inntar for mye av det. "Gutten måtte ligge på sykehuset over natten for å komme seg. Og fremover vil det bli sterkere begrensninger på spilletiden." Det kalles å være foreldre, hvorfor var dere ikke det før han kolapset? Argh slike artikler gjør meg lyne kokende forbanna. Foreldre burde passe på podene sine først fremfor å bruke spill som barnevakt slik at de kan jobbe rævva av seg. Har man ikke tid til familie må han fan heller ikke anskaffe seg unger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Selvsagt? Jeg har aldri hørt noen omtale mage som magiker før, så jeg måtte bare forsikre meg om at jeg ikke missforstod. Du har jo "Kriger", "prest", "jeger" og slikt... Dog litt usikker på Rogue og Warlock... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Warlock er jo krigslås ' Rogue blir vel en slags ninja eller noe ^^ Mange som er 80 som har prøvd naxxramas enda eller? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Rogue oversettes direkte til kjeltring på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 80? :O Koser meg i lvl 72, jeg. Har goood tid til 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå