Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere dailys

Du blir friendly etter noen quests i Borean Thundra. Det regner jeg med at du allerede har gjort. Så kjøper du tabarden deres (som krever friendly) og gjør lvl 80 instancer men du har på deg tabarden. Det skal gi rep med Kirin Tor uansett hvilken instance du gjør (så lenge det er en lvl 80 instance. Jeg vil tippe alle heroics teller som lvl 80 instancer.

 

Dersom du ikke kan gjøre lvl 80 instancer enda, så får du lete på wowhead eller annet etter quests som gir KT rep, eller levle til 80 snarest :p

 

Utover dette er det sikkert dailies som noen andre har påpekt.

Lenke til kommentar
Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere dailys

Du blir friendly etter noen quests i Borean Thundra. Det regner jeg med at du allerede har gjort. Så kjøper du tabarden deres (som krever friendly) og gjør lvl 80 instancer men du har på deg tabarden. Det skal gi rep med Kirin Tor uansett hvilken instance du gjør (så lenge det er en lvl 80 instance. Jeg vil tippe alle heroics teller som lvl 80 instancer.

 

Dersom du ikke kan gjøre lvl 80 instancer enda, så får du lete på wowhead eller annet etter quests som gir KT rep, eller levle til 80 snarest :p

 

Utover dette er det sikkert dailies som noen andre har påpekt.

 

AH.. tusen takk for svar!:D hærlig.

 

gleder meg til jeg blir 80 :D da blir det head enchant, legg enchant og ny dagger!:D wee

Lenke til kommentar

For heroics, trenger du bare, så vidt jeg vet, level 80.

Var innom Violet Hold igår, med en gruppe på gjennomsnittlig 3 levler under instansen.

 

Vi pløyde igjennom uten problem.

 

Det morsomme er at warlocken i gruppa startet eventen før jeg (healer) og magikeren hadde kommet seg inn. Warlocken summa meg fort, og så summa vi magikeren to bølger etterpå.

 

Violet Hold er som Black Morass forresten, bare at bossene er random. (Utenom siste)

Lenke til kommentar
Kollapset av dataspill

Svensker er dumme, selv om det er konge fett OMG FreelVl55omfG"""21!!

 

Så må det være mulig å slenge i seg litt mat><

 

Det er et par ting som irriterer vette av meg med den artikkelen.

 

"Ifølge aftonbladet.se vil faren til gutten nå gå ut for å advare andre foreldre om farene."

 

Der er ingen farer med WoW om du inntar det med sunn dose. Det er selvfølgelig farlig med alt i livet om man inntar for mye av det.

 

"Gutten måtte ligge på sykehuset over natten for å komme seg. Og fremover vil det bli sterkere begrensninger på spilletiden."

 

Det kalles å være foreldre, hvorfor var dere ikke det før han kolapset?

 

Argh slike artikler gjør meg lyne kokende forbanna. Foreldre burde passe på podene sine først fremfor å bruke spill som barnevakt slik at de kan jobbe rævva av seg. Har man ikke tid til familie må han fan heller ikke anskaffe seg unger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...