Christoffer99 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hva i all verden?! Tok meg en tur til Stormwind idag for å bli kvitt litt Cobalt Ore jeg hadde skaffet, hadde totalt 183 Ores, som jeg smeltet til 183 bars.. Så var det til AH for å se hva dissa faktisk var verdt, og hva får jeg! 170G per stack?! Tjente over 1'500G på det! Vannvittig! Ja, jeg har solgt cobalt ores for 200g per stack hver dag nå, har tjent rundt 1500g på det jeg og + at i går fikk jeg 80 saronite ore på 2-3 timer, og de er verdt en del mer Oh sjekka akkurat wow, hadde lagt ut saronite ore for 380g each stack, solgte 2 stk nå ;D I tilleg så har jeg fått solgt 4-5 grønne gems for 50g each, også 200g for en blå gem da har jeg råd til epic flying i dag, også blir det 77 og cold flying Endret 17. november 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
haffi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hey har akk starta en shaman og er nå level 33 lurte på om noen kunne adde noen bra Addons for shaman her? Takker på forhond Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 http://warcraftmovies.com/stream.php?id=94...tream=Filefront Bedre driving skills enn disse skal du lete lenge etter.. haha genialt! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 http://warcraftmovies.com/stream.php?id=94...tream=Filefront Bedre driving skills enn disse skal du lete lenge etter.. haha genialt! lol Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hey har akk starta en shaman og er nå level 33 lurte på om noen kunne adde noen bra Addons for shaman her? Takker på forhond Call of Elements dekker det meste Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg nekter og bytte ut mitt Shadoweave sett med noen stygge grønne items!!! (sånn... Nå fikk jeg ut litt frustrasjon) Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 <-- server first orc å warlock^^ på server zenedar Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jada jada. vi veit du ikke har noe liv Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hehe måtte jo kaste bort livet i når WOTLK kom^^var jo bare for noen dager. men da er jeg endelig ferdig med å lvle å kan starte å chillen igjen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 <-- server first orc å warlock^^ på server zenedar Screenshot, or it didn't happen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Grattis! Får du noe spesielt når du er den første? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) fikk 2 feats of strength achievments å en pakke fra blizzard med masse fyrverkeri å pots. ikke noe mer =/ Endret 17. november 2008 av Gar0 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jada jada. vi veit du ikke har noe liv Ler av sånne som deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er å ha et liv? Hmm? De bruker 2-4 dager på å nå max level, for deretter å kunne slappe av. Dere andre bruker ukesvis, om ikke månedsvis på å nå samme nivå. Samt, dere kommenterer hvor lite "liv" han har, når han bruker 2-4 dager på jobben. Hvor mange uker sitter du med samme oppgave? Slutt med barnslige kommentarer, og bare innrøm at du er lettere misunnelig. - Hilsen en som ikke orket å power-levle, men valgte å nyte levlene. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva er å ha et liv? Hmm? De bruker 2-4 dager på å nå max level, for deretter å kunne slappe av. Dere andre bruker ukesvis, om ikke månedsvis på å nå samme nivå. Samt, dere kommenterer hvor lite "liv" han har, når han bruker 2-4 dager på jobben. Hvor mange uker sitter du med samme oppgave? Slutt med barnslige kommentarer, og bare innrøm at du er lettere misunnelig. - Hilsen en som ikke orket å power-levle, men valgte å nyte levlene. Godt sagt gett ^^ Er sjøl halvveis til 76 bare ^^ Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sitat Blessing of Kings: "Ever notice how anyone who plays more than you has no life? And anyone who plays less than you is not dedicated enough to deserve epics? It's amazing how you managed to hit that perfect balance." Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere dailys Endret 17. november 2008 av probin Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg trenger å ødlegge livet mitt med å farme rep til kirin tor.. er det noen her som vet om en bra metode deR? altså, drepe mobs eller flere daylis(åssen skrives det igjen da?) Daily * ^^ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Når kommer det sånn at man kan velge mellom to mainspecs? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 sikkert når de begynner å åpne litt fler raid instancer. er jo bare 2 som er åpne foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå