Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva i all verden?! :ohmy:

Tok meg en tur til Stormwind idag for å bli kvitt litt Cobalt Ore jeg hadde skaffet, hadde totalt 183 Ores, som jeg smeltet til 183 bars.. Så var det til AH for å se hva dissa faktisk var verdt, og hva får jeg! 170G per stack?! :omg:

 

Tjente over 1'500G på det! Vannvittig!

Ja, jeg har solgt cobalt ores for 200g per stack hver dag nå, har tjent rundt 1500g på det jeg og + at i går fikk jeg 80 saronite ore på 2-3 timer, og de er verdt en del mer

 

Oh sjekka akkurat wow, hadde lagt ut saronite ore for 380g each stack, solgte 2 stk nå ;D

I tilleg så har jeg fått solgt 4-5 grønne gems for 50g each, også 200g for en blå gem :p da har jeg råd til epic flying i dag, også blir det 77 og cold flying :p

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er å ha et liv? Hmm?

 

De bruker 2-4 dager på å nå max level, for deretter å kunne slappe av. Dere andre bruker ukesvis, om ikke månedsvis på å nå samme nivå.

 

Samt, dere kommenterer hvor lite "liv" han har, når han bruker 2-4 dager på jobben. Hvor mange uker sitter du med samme oppgave?

 

Slutt med barnslige kommentarer, og bare innrøm at du er lettere misunnelig.

 

- Hilsen en som ikke orket å power-levle, men valgte å nyte levlene.

Lenke til kommentar
Hva er å ha et liv? Hmm?

 

De bruker 2-4 dager på å nå max level, for deretter å kunne slappe av. Dere andre bruker ukesvis, om ikke månedsvis på å nå samme nivå.

 

Samt, dere kommenterer hvor lite "liv" han har, når han bruker 2-4 dager på jobben. Hvor mange uker sitter du med samme oppgave?

 

Slutt med barnslige kommentarer, og bare innrøm at du er lettere misunnelig.

 

- Hilsen en som ikke orket å power-levle, men valgte å nyte levlene.

 

Godt sagt gett ^^

Er sjøl halvveis til 76 bare ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...