Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installering av TBC-klienten bringer spillet til 2.0. Installering av WoTLK bringer det til 3.0.1, men om du bare har TBC har du en gigabyte eller to med patching å glede deg til før du er på 3.0.3.

 

Hvis du installerer TBC etter å ha patchet opp, må du gjøre det om igjen, siden TBC vil degradere spillet til 2.0 om du har en nyere versjon.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Omg jeg har så mange characters at jeg ikke vet hvem jeg skal starte og levle.

har lyst til å bare ha en main jeg fokusere på og kanskje en alt.. vil satse mer på endgame denne gangen:S

Valget mitt står egentlig mellom druid og shaman.. eller om jeg skal rerolle en dk.

har testet dk og den virket veldig gøy, men vet ikke hvor ønsket de vil være i raids..

noen som har noen innspill?

så jeg kan komme i gang med levlingen^^

Lenke til kommentar
lurer på, i WOTLK er det best å være enhancement eller elemental shaman? jeg lvler elemental fordi jeg har fullt s4 fra før av (TBC) og ikke har enhancement, men lurer på hva som er best på lvl 80.

 

Har selv Resto for øyet på level 80 og levler av den grunn som elemental. Hva som er best vet jeg ikke, men på level 75 bør man virkelig revurdere en tur innom elemental-treet. Lightning Bolt, Chain Lightning, Flame Shock, Lava Burst og mobben er død - altså 7 sekunder pr. mob. En annen shaman i guildet respeccet fra Enhancement til Elemental og angret ikke :)

 

Kjører selv med denne spec på 75: http://www.wowhead.com/?talent=hEh0qcdstMxst0xxco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...