Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har innstalert den nyeste versjonen av questhelper til å spille i northrend med min 69 DK.

men har problemer.

 

På kartet vises bare hvor jeg skal levere alerede ferdige gjorde quester. hvor jeg finner items og mobs for quester vises ikke slik det gjorde i outland. har slettet WTF mappen addon mappen. prøvd det aller meste og begynner å se meg ganske desperat nå. noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre?

Du er sikker på at QuestHelper har lagt inn alle questene og slikt da? Jeg tror nemlig ikke at dem er lagt til enda, WotLK er jo ganske så nytt så er ikke så vanskelig å forstå, bare vent litt du :)

 

EDIT: Ser at du har laget egen tråd og fått svar der.

Det fungerer her, så det meste er nok lagt inn.

 

Hey, du endret innlegget ditt^^

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I September i fjor sluttet jeg med WoW. Da hadde jeg spilt i ca. 2 år.

Grunnen til at jeg sluttet var at jeg rett og slett var blitt lei av grinding, og siden jeg ikke spilte så altfor mye kom jeg ikke inn i noen god guild. Jeg hadde gjort det meste (utenom raids etter Curator i Karazhan), og alle målene mine var nådd.

 

Nå som Wotlk har blitt sluppet ut og det er så mye snakk om det begynner jeg å savne magen min (:blush:) og det jeg lurer på er:

 

Tror dere det er vits for meg å begynne og spille igjen,

eller synes dere expansion packen ikke er så bra, og tror jeg vil gå lei med en gang igjen?

 

Hadde også vært veldig fint om noen tok seg tid til å skrive en liste om de tingene som er bra, og de tingene som er dårlige med Wotlk.

 

 

På forhånd takk

Xantos

 

 

Edit: Ser at Wooteman har spurt om det samme, men han har ikke fått noe svar, så jeg lar denne posten stå i håp om at jeg har mer hell.:)

heisann bloodofcrom, jeg er litt usikker selv men det føler det på meg at det er vært å kjøpe det. og ikke sett sånne mål som " å komme i en god guild " eller " veldig godt gear" som deg ble jeg lei av spille og hadde en laaang pause fra før jeg bynte igjen, spilte mye i sommerferiden når ingen av vennene mine var hjemme og kose meg med det men når sommern var slutt tok jeg meg en pause og jeg har lyst til å byne igjen fordi det er bedre pakke enn TBC. jeg er litt eing med deg at jeg ikke komme til å spille for å bil SUPER GOD for å si det sånn bare chille og ha det gøy med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
De som er 80 på frostwhisper nå har sovet minimalt de siste dagene da. Server first fyren sov i 18 timer etter ding.

Selvsagt, var ment som en litt ironisk at det tar tid (TTT), og jeg ser ikke noe problem i det sålenge det er gøy ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Artig å levle death knight etter at de nerfet exp fra 60-70. Vanligvis var man level 64 og nesten ferdig med terokkar. Nå er jeg level 65 og snart ferdig med zangermash :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...