cheeplix Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjipt, men ikke noe noen kan gjøre noe med. Move on. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Han svarte ikke på beskjeder fordi når han grindet (og når mange folk grinder), så har han bare combat loggen oppe slik at whispers osv ikke blir sett, fordi det er forstyrrende rett og slett... 5693828[/snapback] Han sa jo selv at han satt å så på TV... Det var også en i den tråden som hadde ringt technical support og fyren der sa at det var litt i en gråsone å bare grinde/farme uten å følge med på skjermen. Men men... vi vet ikke hva Blizzard fant, vi vet ikke om han fyren lyger... vi vet egentlig ganske lite om saken og kommer nok aldri til å finne ut noe særlig mer. Så til alle grindere/farmere: Ha oppe chatlog'en og se på skjermen når du spiller. En ting jeg lurer på er hvorfor det er forstyrrende å ha oppe chatlog'en? Det eneste man gjør når man farmer er jo å target monster -> drep monster -> gå videre, så da er det liksom grusomt med folk som snakker i chat'en? Nei... ser egentlig ikke noen god grunn til ikke å ha oppe chatlog'en. Men folk får gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er jo tydelig at han har brukt tastaturet sitt til noe som ikke skal være mulig, nemlig å kaste flere spells med ett tastetrykk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er jo tydelig at han har brukt tastaturet sitt til noe som ikke skal være mulig, nemlig å kaste flere spells med ett tastetrykk. 5693926[/snapback] Nei. Han brukte det til å bytte våpen. Det fins macroer for det (som er lovelige og som brukes av rogues), men han hadde bundet macroen til knapper på tastaturet, men greia er at de tastaturene ikke er lov å bruke, men i reglene deres står det ikke at man kan bli bannet av det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er jo tydelig at han har brukt tastaturet sitt til noe som ikke skal være mulig, nemlig å kaste flere spells med ett tastetrykk. 5693926[/snapback] Nei. Han brukte det til å bytte våpen. Det fins macroer for det (som er lovelige og som brukes av rogues), men han hadde bundet macroen til knapper på tastaturet, men greia er at de tastaturene ikke er lov å bruke, men i reglene deres står det ikke at man kan bli bannet av det. 5693950[/snapback] Blizzard har jo allerede svart at det er lovlig å bruke det tastaturet, det var ikke derfor han ble bannet. I følge Blizzard ble han bannet for å spille samtidig som han var AFK, dette er _ikke_ lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Starte en orc shaman på Xavius, den nye serveren. Den er lvl 35 nå, nesten 36. For tiden så bruker jeg en 1hand mace og et skjold som dere ser her på profilen min. Har begynt litt på SM og tenkte kanskje å skaffe meg Ravager øksa, men den er kanskje ikke så bra til en shaman. Så vet dere om noen questitems eller drop's som passer til min lvl? Hadde vært kjekkt med litt bedre stats og dmg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Brukte han ikke tastaturet til å kaste renew og hex of weakness samtidig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har et 1.10 priest-spørsmål. Talentet som gjorde PW:Shield som reduserte debuffen til 15sek er jo endret til at det absorberer mere skade. Er det 15 sekunder som er default nå da? 5693786[/snapback] Det medfører riktighet. Veldig kjekt. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ravager har jo verdens mest irriterende procc. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bli bannet for å grinde mens man ser på TV? Hva er det for noe tull da? Jeg er sikker på at 20% av folkene i MC raidene våre er på AF nesten hele tiden. Er det noe de løkskallene hos blizzard faktisk tillater i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) ser ut som at burning blade tryna =\ edit: oppe nuh xD Endret 3. mars 2006 av Sink Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bli bannet for å grinde mens man ser på TV? Hva er det for noe tull da? Jeg er sikker på at 20% av folkene i MC raidene våre er på AF nesten hele tiden. Er det noe de løkskallene hos blizzard faktisk tillater i det hele tatt? 5694739[/snapback] Grinde nei... han fikk et par weapon skills opp.. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nu klikker jeg helt i vinkel! Begynner og hate guilden min så grosalt. Som warrior får jeg ikke lov til og by på disse våpnene: Eskhandar's Right Claw Brutality Blade The Twin Blades of Hakkari Alle de er bra våpen til en dw warrior, men jeg får ikke lov til og by selv om jeg har mer dkp enn en rogue. Har ikke kommet lengre enn til domo da, menere dere at det er retferdig at warriors ikke får lov til og rolle på de våpene? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Brutality Blade og hakkari-sverdene forstår jeg, men den kloa er jo piss for rogues? edit: Og det at dere bare er på Domo kan jo bety at dere er ganske ferske i MC. Med andre ord vil det være mer fordelaktig å geare opp roguene først. Endret 3. mars 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvis roguer vil by på de våpenene der, har de ikke peiling på klassen sin. Brutality blade er det beste for roguer, men de bør likevel ha noe så tett oppunder 2.80 som mulig. 1.70 og 1.50 til combat-rogues funker ikke. Er det et sett som er beregnet på fury-warriors, så er det Eskhandar. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel, Hakkari-offhanden er decent for rogues. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har til gode å se en rogue som ville tatt Hakkiri mainhand for minstebud ihvertfall, huntarrwaeapozn ftw and stuff. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vel, Hakkari-offhanden er decent for rogues. 5696492[/snapback] Og den fikk jeg nettopp Ingen andre trengte den. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Snart testserver nå! Noen andre enn meg som skal prøve? Gleder meg til at det endelig skal være meg som er imba-shaman Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nu klikker jeg helt i vinkel! Begynner og hate guilden min så grosalt. Som warrior får jeg ikke lov til og by på disse våpnene: Eskhandar's Right Claw Brutality Blade The Twin Blades of Hakkari Alle de er bra våpen til en dw warrior, men jeg får ikke lov til og by selv om jeg har mer dkp enn en rogue. Har ikke kommet lengre enn til domo da, menere dere at det er retferdig at warriors ikke får lov til og rolle på de våpene? 5696413[/snapback] Huh? Prøv å snakk vett i skallen på raidlederene da. Eskhandars claw er omtrent bare bra som tankevåpen, noe det meget bra tid. Gi claw til alle tankene først, og dere gjør en smart ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå