Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Irriterende. Ingenting av det jeg looter kommer opp i chatten, vel, ingenting av det jeg sier heller.

Combat loggen er den eneste som virker oO

Høyreklikk på chattvinduet og velg hva som skal komme? o.O

Kanskje ikke problemet, men. Et annet tips er at jeg hadde samme problem like etter forrige patch, med noen addons som ødela alt. Så sjekk om du har samme problemet uten addons.

Hjelper ikke, har prøvd de forskjellige filtrene ><

Får prøve å fjerne addons og se om det går bedre ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hjelper ikke, har prøvd de forskjellige filtrene ><

Får prøve å fjerne addons og se om det går bedre ...

Sikker på at "general" chatten ikke bare er gjemt bakom "combat" chatten?

Lenke til kommentar
Hmm, begynte å lure på hva Twentyfifthnovember er jeg og. Slik nettsiden ser nettsiden deres ut..

 

Hva skjer den 25. november?

 

WTF har de tatt alle raid bossene i WOTLK i heroic og non heroic ALT?

 

edit: ehm. det er guilden AV nihilum og SK gaming?

 

edit 2:

At this point we are just offering a taste of what's to come. As the name suggests we are going to be doing our full launch on the 25th of November under a new brand but we wanted to let the community know that we are combining our efforts prior to this launch. So what is coming on the 25th? We are going to launch a new portal that's built around the guild with the goal of being one of the best World of Warcraft community sites. So watch this space until the 25th. You will find us leveling up on Magtheridon and striving for world firsts in the new wave of content.

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Lurer forresten på noen ting..

Hvis jeg skal begynne å spille igjen, hvilken klasse egner seg til bare alenespilling, uten å ha pet? Klassen burde også være litt attraktiv i forhold til å være i gruppe med andre i instancer. Jeg er litt fascinert av rogue-klassen, men er åpen for innspill.

Lenke til kommentar
Lurer forresten på noen ting..

Hvis jeg skal begynne å spille igjen, hvilken klasse egner seg til bare alenespilling, uten å ha pet? Klassen burde også være litt attraktiv i forhold til å være i gruppe med andre i instancer. Jeg er litt fascinert av rogue-klassen, men er åpen for innspill.

 

rogue har jeg hørt av kompiser at det er morsomt de første lvlene men når du er i 70 (80 nå :s) så blir det dritta kjett

 

edit: synes fury warrior og resto druid er morsomt :D men resto er ikke akkurat alene lvling

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...