Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Tok rundt 4-6 bars med exp på warlocken, så ble jeg emo lei av å springe rundt å leite etter hvor jeg skulle gjøre questan mine, så jeg tok likesågodt å testet death knight.... Er blitt lvl 60 og holder enda på :o

Lenke til kommentar
Svarte helvete da, mista en boks rett oppå ledningen til ruteren, selve støpslet knakk i to så nå må jeg sitte på mobilt bredbånd som er umulig å spille på :dontgetit:

 

Liming av støpslet pågår!

Heldig du som har PC i det hele tatt å spille på.. Jeg skulle sette opp min etter at familien flyttet, men ingenting skjer. Den starter, men det kommer ikke noe bilde, så mistenker at hovedkortet er delvis kaputt. (Har satt kabelen fra skjermen både i det integrerte grafikkortet og det eksterne, og prøvd med to forskjellige skjermer..):(

Lenke til kommentar

Har du resatt cmos? Av og til jeg har hatt krøll med hovedkortet etter noe fikling inni, og uten videre forklaring har en reset fiksa problemet.

 

Fikk overført characteren nå btw. Trodde det skulle ta flere dager, men fra jeg fikk mail om at den stod på pending, til jeg fikk "activation required" gikk det 12 minutter :p

Lenke til kommentar
Irriterende. Ingenting av det jeg looter kommer opp i chatten, vel, ingenting av det jeg sier heller.

Combat loggen er den eneste som virker oO

Høyreklikk på chattvinduet og velg hva som skal komme? o.O

Kanskje ikke problemet, men. Et annet tips er at jeg hadde samme problem like etter forrige patch, med noen addons som ødela alt. Så sjekk om du har samme problemet uten addons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...