MrUrge Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har en ganske rar lagg som jeg har hatt litt til tider innimellom, men nå er de her hele tia. Hvert 12 sekund har jeg en liten drit irriterende lagg, noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har endret. Venter på "Confirmation". Om ikke det funker så blir det mail, men til hvor? :/ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dinga 80 og cleara Naxx på 3 dager. Jaja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Du mener "Dinga 80 og cleara Naxx i tillegg til å bli kåret til konger av turkmenistan og fikk laget en gullstatue av seg selv på torget i Oslo på 3 dager?" Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 "Envy'sin the air!!!" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det slik at MC og BWL blir heroic og nå? Og gode gammle tiersetta sku bli oppgradert eller noe? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Svarte helvete da, mista en boks rett oppå ledningen til ruteren, selve støpslet knakk i to så nå må jeg sitte på mobilt bredbånd som er umulig å spille på Liming av støpslet pågår! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Svarte helvete da, mista en boks rett oppå ledningen til ruteren, selve støpslet knakk i to så nå må jeg sitte på mobilt bredbånd som er umulig å spille på Liming av støpslet pågår! føler med deg Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er jo ikke noe gøy med curse og nihilum sammen, ingen konkurranse lenger nå.... Noen som vet forresten om hele curse og hele nihilum er i twentyfifth eller bare de beste? Endret 15. november 2008 av mentalitet Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jaja, der var alle raid instancer i wotlk clearet av twentyfiftofnovember. Så da kommer vel de til å ha det gøy helt til neste content patch P.S. De raidet alle instancene i to måneder på beta, derfor det går så fort. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er jo gøy å følge med da, selv om det nesten er litt for galt.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Enig. Artig å følge med på, men kan ikke forstå at de kan kose seg med spillet på denne måten Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Synes det virker mye mer spennende å utforske området, queste, og ikke stresse som faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Irriterende. Ingenting av det jeg looter kommer opp i chatten, vel, ingenting av det jeg sier heller. Combat loggen er den eneste som virker oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tok rundt 4-6 bars med exp på warlocken, så ble jeg emo lei av å springe rundt å leite etter hvor jeg skulle gjøre questan mine, så jeg tok likesågodt å testet death knight.... Er blitt lvl 60 og holder enda på :o Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Svarte helvete da, mista en boks rett oppå ledningen til ruteren, selve støpslet knakk i to så nå må jeg sitte på mobilt bredbånd som er umulig å spille på Liming av støpslet pågår! Heldig du som har PC i det hele tatt å spille på.. Jeg skulle sette opp min etter at familien flyttet, men ingenting skjer. Den starter, men det kommer ikke noe bilde, så mistenker at hovedkortet er delvis kaputt. (Har satt kabelen fra skjermen både i det integrerte grafikkortet og det eksterne, og prøvd med to forskjellige skjermer..) Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har du resatt cmos? Av og til jeg har hatt krøll med hovedkortet etter noe fikling inni, og uten videre forklaring har en reset fiksa problemet. Fikk overført characteren nå btw. Trodde det skulle ta flere dager, men fra jeg fikk mail om at den stod på pending, til jeg fikk "activation required" gikk det 12 minutter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Irriterende. Ingenting av det jeg looter kommer opp i chatten, vel, ingenting av det jeg sier heller.Combat loggen er den eneste som virker oO Høyreklikk på chattvinduet og velg hva som skal komme? o.O Kanskje ikke problemet, men. Et annet tips er at jeg hadde samme problem like etter forrige patch, med noen addons som ødela alt. Så sjekk om du har samme problemet uten addons. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hva er twentyfifthofnovember? En raidgruppe bestående av de beste fra Curse og Nihilum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå