Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der skjedde med meg når jeg patchet en gang for noen mnd siden. Var ingenting å gjøre annet enn å reinstallere absolutt alt fra scratch. Med alle patcher helt fra bunnen.

 

Så skjedde det samme med lillebror helt tilfeldig, da så jeg nærmere på meldinga. Hm, den klarer ikke endre navn på wowerror.exe, kanskje den er skrivebeskyttet. Fjernet beskyttelsen KUN på den fila, og da patcha den normalt.

 

Ikke hele foldern. BARE den fila.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Azjol nerub, the Nexus, Utgarde keep og nå Ahn'kahet tredje boss med en gruppe bestående av 70 holy priest, 71 warrior tank (meg), 72 Boomkin, 73 Shadowpriest og 71 hunter.

 

Ingen er sykt geara eller noe, artig med nye bosser der man ikke leser taccs på forhånd :D

 

Syns dere bør kjappe dere litt. Sove om natta? Slackers.

Sier du din slacker.

Faen meg ikke online om mårran du....

Lenke til kommentar

Har ett merkelig problem etter jeg installerte Wotlk på laptopen med vista. Interface/WTF mappa ligger fortsatt i WoW mappa, men det dukker ikke opp noen addons knapp på character selection screen. Jeg hadde ikke dette problemet på min stasjonære med XP.

 

Noe her med lignende problem eller en løsning?

Lenke til kommentar

Dritt!

 

Etter og ha slitt med og få installert og patcha WOW i en uke, finner TBC også ut at det skal skuffe meg!

Denne erroren kommer opp når jeg installerer:

The file "C:\World of Warcraft\Data\expansion.MPQ : World\Maps\Expansion01\Expansion01_30_41.adt" could not be written. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQTarget::DoMPQCopy)

 

Noen som vet hva som er feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...