Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå orker jeg ikke 1 time + for å komme på serveren, og skal migrate.

Man mister vel ikke noe som helst når man gjør det?

Er jo sikkert mulig å kjøpe masse på en server billig, å selge på en server med høyere priser..

edit :

Tenkte f.eks å bruke alle penga på noe som er billig på AH, vår server og deretter selge på ny server for mye høyere. Ingenting du har i banken,osv blir bort vel?

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Eneste du risikerer å miste er navnet. Men AH trikset ditt tror jeg neppe fungerer, det tar nemlig litt tid å transfere en char, innen du er kommet til den nye serveren kan prisene ha endret seg.

Behold pengene og styr unna AH er mitt synspunkt, så fremst du da ikke er på bronzebeard og trenger minerals som thorium, da er Pharazon's salg best xD

(PR på alle kanaler :p)

Lenke til kommentar
Azjol nerub, the Nexus, Utgarde keep og nå Ahn'kahet tredje boss med en gruppe bestående av 70 holy priest, 71 warrior tank (meg), 72 Boomkin, 73 Shadowpriest og 71 hunter.

Ingen er sykt geara eller noe, artig med nye bosser der man ikke leser taccs på forhånd :D

Enig. Dritgøy! Er bare normal instancer, men storkoser meg. Blizzard har gjort en utrolig god jobb på instancene i starten her. Gleder meg til å se hva de har gjort med raidinstancer.

Lenke til kommentar

HAI FRIDNS LOL

jeg ser woweu folka har lagt ut en slik en sånn sak hvor man kan kjøpe keycode og download på accountmanagement på woweuopre.com

det er 7 gb, og med min driiit brae nettlinje på 5 megabit med ca 400 kb/sec, hvor lang tid vill dette ta, og er det verdt det.

Bor ikke nært noen spillbutikk LOL

takk, <33 u guysz! LOLW

EDIT LOL, glømte og si det kosta 35 euro, TY Lol

Endret av UffTopic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...