Altobelli Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Må si jeg vurderer seriøst å begynne med WoW igjen når jeg hører om Northrend... catty charge for feralen min virker nesten litt for tøft Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Må si jeg vurderer seriøst å begynne med WoW igjen når jeg hører omNorthrend... catty charge for feralen min virker nesten litt for tøft Ta en titt på Sonny 4 sin feral film.. så ser du catty charge i action.. =) det eier.. Og vist du er NE vil du like den nye forandringen i shadowmeld.. Funker som vanish bare man ikke kan bevege seg når man går usynelig.. men man kan shadowmelde i combat.. vist jeg ikke så feil tok Sonny og shadowmeldet når han var blinded av en rogue(usikker).. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Skjønner det ikke, noen som kan si meg hvorfor jeg hele tia får sånn WowError ? Står : "Failed to read file World\Maps\Northrend\Northrend\_25_23.adt." Funker igjen med en gang jeg restarter pcen, men så 1 time etterpå får jeg det samma.. Prøvde den repair saken, da fikk jeg "World of Warcraft is seriously damaged and will need to be reverted to an earlier version. After it has been reverted you may need to patch up to continue playing." Endret 14. november 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kjør repair eller re-installer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Prøv å kjør repair.exe Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Gjorde det, men fikk "World of Warcraft is seriously damaged and will need to be reverted to an earlier version. After it has been reverted you may need to patch up to continue playing." Jeg har jo lasta ned patchene, så må vel ikke laste dem ned på nytt ? Jeg trenger svar! Endret 14. november 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gjorde det, men fikk "World of Warcraft is seriously damaged and will need to be reverted to an earlier version. After it has been reverted you may need to patch up to continue playing." Jeg har jo lasta ned patchene, så må vel ikke laste dem ned på nytt ? Jeg trenger svar! ro ned 'en. Repair'en sa jo til deg hva du må gjøre. "Revert", så patch opp, og prøv igjen. Går det skeis, reinstaller hele greia. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo ikke noe gøy midt i WotLK.... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Og hva annet skal du gjøre? Avbryte hver time? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Jajja, da var death knight start area slutt. Ploppa tilbake til gamle orgrimmar..den ser liksom bare helt død og kjedelig ut ift Ebon Hold. Enda godt man får alle flightpathene med en gang, slipper å labbe rundt mere. Hadde vært stusselig å måtte gå til Crossroads og EPL og UC som lvl 58 Endret 14. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har en venn som nettopp ble banna. Skal derfor spørre på vegne av han. Han hadde et kredittkort registrert på accounten før han ble banna. Vil det bli automatisk cancelled? For han kan jo ikke cancelle den selv nå som han ikke kommer seg inn på accounten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Position in queue: 1205Estimated time: 96 min Herlig! Molsterhead: Bør nesten det ja, ellers bare å sende de en e-post å dobbelsjekke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har ikke vært kø på min server siden igår ettermiddag. Og da var det sånn 100 i kø Nå kommer jeg alltid rett inn, hele døgnet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kom hjem i går rundt 23.30. Logget inn, waittime: 0 min 0 sek. Sto opp i dag, logget inn, waittime: 0 min 0 sek. Herlig... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva bør jeg gjøre? Starte en DK og levle til 80, eller fortsette på en Mage i level 56? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 fytti helvette, jævla dritt. begynte 1000 i kø, tenkte at jeg skulle spille litt COD4 imens så tiden gikk, Så restarta pc-en seg. Når den restarta så var jeg ca på 400 - 500, Og nå er det 1200 i kø. Jeg klikker snart i vinkler, jævla server. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hurra! Det er aldri kø på min server (Laughing Skull). Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nexious, first level 80 på Stormscale. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva ville vært best? Starte en DK og levle den til 80, eller fortsette på en Mage i level 56? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gjør det du har lyst til, lag en DK eller fortsett med magen, levlene er så lik at det har ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå