Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kool. Takk for svarene :)

 

Den båten jeg tar fra SW harbour tar meg jo til Auberdine elns? (jeg er alliance altså).

Å den i Wetlands, menethil tar meg til Razor Hill, om jeg ikke husker feil? Det er sikkert flere båter, så jeg får bare utforske / google litt når jeg følger meg klar, takk uansett ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du betaler for mere enn en liten Frosty-drage. Det er ei tjukk, 208-siders hardcover-bok med artwork og beskrivelser om hvorfor artwork i de forskjellige regionene ser ut som de gjør, og masse concept art. Pluss en Behind the Scenes-DVD, et par kortstokker (useless med mindre man spiller kortspillet allerede såklart), soundtrack-CD. Pluss du får en veldig feit boks å sette på toppen av bokhylla sammen med de to andre CE-boksene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ekstremt lite world PVP som foregår. Ble bare drept en gang av en shammy når jeg var på 20%.

Hehe, husker TBC launch. Var en slags uskreven regel at det ikke var så mye world PVP akkurat når folk prøvde å få gjort noe i Hellfire.. det gikk veldig i bølger for å si det sånn. Periodevis fikk man faktisk arbeide i fred, men innimellom fikk folk seff nok av den random undead roguen (det er alltid en undead rogue) som på liv og død skulle ganke. Så ble det svære partys og raids og kill on sight alt som har rød tekst over seg. Det var banning. Det var fråding. Det var morro! Så roet det seg og man questet vidre. Rinse and repeat :)

 

Pax1 : ClosetGnome funker og veldig bra. Tror ikke det er noe automatikk der, men det er greit for meg. Kan trykke på det gearet jeg vil ha jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Lurer på om jeg skal fortsette å være lei meg fordi jeg er på en server med få folk. Har aldri sett kø, men alltid folk å levle med fra lvl 60-70 ihvertfall. Drepe de folka ved den stranden (sånne raiders osv) i går var umulig nok, så lurer på hvordan dere har det.

 

0 kø på deathwing. :)

Lenke til kommentar

Må også si at jeg bare elsker Northrend områdene!

I motsetning fra The Burning Crusade hvor disse her "sci-fi" liggende områdene aldri falt helt i smak (med unntak av Nagrand) så har jeg elsket Borean Tundra fra første stund! Og disse hvalrossene er bare rå!

 

Er ikke så ofte jeg spiller World of Warcraft å nyter grafikken, faktisk bruker tid på å kun nyte omgivelsene, det var noe som var forbeholdt Age of Conan, men her i Northrend så må jeg faktisk si at det visuelle er en nytelse. Her blir "stylized" grafikk vist fra sin beste side, og med en view-distance som nærmest går over hele zonen, drager som tar deg med til himmels osv så blir det bare en helt fantastisk opplevelse!

 

 

Dog går ting en smule sakte med meg, jeg fokuserer på å gjøre ALLE quests og har spilt.. tja? 12-14timer på 70 og mangler fremdeles 2bars til 71? :p Føler at jeg er latterlig treig i forhold til alle andre, men bryr meg ikke stort når jeg nyter det visuelle så mye som jeg gjør! :)

 

Likte Nexus utrolig godt også, selv om det er en smule vanskelig å få gruppe som en Mage og kompisen min (tank) har enda ikke begynt å spille så jeg er litt "alene" og derfor blir det "/1 Mage LFG to Nexus" som ikke fungerer så spesielt bra :p

Er ikke så alt for bra utrystet heller, men nå har nesten alt av mitt blåe Outland utstyr blitt erstattet av quest rewards!

 

En annen kompis av meg syntes Utgarde Keep var genial og mye bedre enn Nexus, og når jeg da likte Nexus såpass godt kan jeg ikke annet enn glede meg til en Utgarde Keep run!

Lenke til kommentar
Må også si at jeg bare elsker Northrend områdene!

I motsetning fra The Burning Crusade hvor disse her "sci-fi" liggende områdene aldri falt helt i smak (med unntak av Nagrand) så har jeg elsket Borean Tundra fra første stund! Og disse hvalrossene er bare rå!

 

Er ikke så ofte jeg spiller World of Warcraft å nyter grafikken, faktisk bruker tid på å kun nyte omgivelsene, det var noe som var forbeholdt Age of Conan, men her i Northrend så må jeg faktisk si at det visuelle er en nytelse. Her blir "stylized" grafikk vist fra sin beste side, og med en view-distance som nærmest går over hele zonen, drager som tar deg med til himmels osv så blir det bare en helt fantastisk opplevelse!

 

 

Dog går ting en smule sakte med meg, jeg fokuserer på å gjøre ALLE quests og har spilt.. tja? 12-14timer på 70 og mangler fremdeles 2bars til 71? :p Føler at jeg er latterlig treig i forhold til alle andre, men bryr meg ikke stort når jeg nyter det visuelle så mye som jeg gjør! :)

 

Likte Nexus utrolig godt også, selv om det er en smule vanskelig å få gruppe som en Mage og kompisen min (tank) har enda ikke begynt å spille så jeg er litt "alene" og derfor blir det "/1 Mage LFG to Nexus" som ikke fungerer så spesielt bra :p

Er ikke så alt for bra utrystet heller, men nå har nesten alt av mitt blåe Outland utstyr blitt erstattet av quest rewards!

 

En annen kompis av meg syntes Utgarde Keep var genial og mye bedre enn Nexus, og når jeg da likte Nexus såpass godt kan jeg ikke annet enn glede meg til en Utgarde Keep run!

 

Enig med alt du skriver, Northrend BØR nytes med første karakteren man spiller der. Man kommer tidsnok til lvl 80, det er litt som i real life - man bør ta en pust i bakken, nyte livet og ikke haste og stresse ;)Northrend er jævlig bra laget for å si det rett ut ! Grafikk motoren er nok også tynet til sitt ytterste - og som du er inne på ; dette er toppen av estetikk !!

I går kjørte jeg tank, festlige greier .

Siden jeg er rendyrka PvP-gutt så håper jeg at den nye ekspansjonspakken vil gi meg noe ekstra, har forhåpninger ;)

Lenke til kommentar
Er fremdeles 70 jeg men dæven ta jeg koser meg i Howling fjord, fikk turky achivement i går da jeg klarte å knerte en drøss med kalkuner på under 3 minutter. Da jeg logget inn noen timer etterpå ble jeg angrepet av en illsint level 5 kalkun.

 

Dagens !!! ;):w00t:

 

Key-binding crash WoW.

 

Koselig liten Amerikaner som holder på med key-bindings.

 

Jeg er idiot på dette området, bruker bare de enkle 1,2,3,4,5,6,7,8,9 tastene samt jeg trykker med musa på iconene :D .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...