pax1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Om alt var i instance kan da ikke han/hu? bli 80 før de 4 andre , alle får da lik xp. i TBC var det ute, en mage tagget og 40 andre drepte dem. Men de gjorde instance først 20 ganger for å få lvl 63+- på raidet så dem skulle overleve lvl 70 mobs. Det jeg sier, darus eller hvem det var, var utenfor gruppa. Så langt jeg har fortstått. Han går ut av og inn i gruppa hele tiden for å være i samme instance uten å dele xp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Stakk til sw , tok en random båt , ble skuffet da jeg så darkshore.Tok båten tilbake, gikk på en annen random båt, volla Borean Tundra. Hvordan kommer jeg meg til det andre startområdet? Du tar båten fra Menethil Harbor =) Endret 14. november 2008 av Slimda Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Om alt var i instance kan da ikke han/hu? bli 80 før de 4 andre , alle får da lik xp. i TBC var det ute, en mage tagget og 40 andre drepte dem. Men de gjorde instance først 20 ganger for å få lvl 63+- på raidet så dem skulle overleve lvl 70 mobs. Det jeg sier, darus eller hvem det var, var utenfor gruppa. Så langt jeg har fortstått. Han går ut av og inn i gruppa hele tiden for å være i samme instance uten å dele xp. At de gidder ... Hvor er spillegleden Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) det er spilleglede for dem, å være først. så ser ikkeno problem med det tbh. Hver sin smak Endret 14. november 2008 av Cosha Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 off ja håper bare collectersen min kommer i dag. kitty haet j00. Jeg forhåndsbestilte ikke, så jeg fikk ikke kjøpt CE selvom jeg var nesten først i køyen... Q_Q (forståelig dog). Vil ha en CE dog, helst for under 650kr (ser flere for 899 + frakt, uaktuelt). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Personlig ser jeg ikke vitsen med å betale 4-500 kroner ekstra for en liten flyvende skjelett-drage... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Personlig ser jeg ikke vitsen med å betale 4-500 kroner ekstra for en liten flyvende skjelett-drage... skal ha musikk, DVD og artbook ^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ok, jeg er da en av mange som begynte å queste i Borean Tundra, også lurer jeg litt på om jeg skal dra til Howling Fjords å fortsette der etter Borean Tundra, eller om det er totalt bortkastet? ER vel en annen reputation-type i HF enn i BT, er det ikke? Quoter denne jeg. Lurer på det samme selv Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Athene ble resatt til level 70 xD Kilde? Om du leser linken min så ser du printscreen av at han fikk lov av en annen gm:) så han blir nok satt opp igjenn Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være. Ingen som ser det? Slik blir bokstavene for meg når jeg prater med en GM, så tror det er autentisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 herlig musikk på cden vertfall! og stilig bok. vell verdt de ekstra hundre lappene for mindel Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 herlig musikk på cden vertfall! og stilig bok.vell verdt de ekstra hundre lappene for mindel ååååååå gniiiii det inn du. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk min gratis jeg så var nok verdt det ja =) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk min gratis jeg så var nok verdt det ja =) jadda jadda. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vurderer å ta opp igjen WoW-karrieren igjen. Starte en BElf Rogue eller noe.. Er det like gøy som før å spille? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nei mye morsomere =) Northrend er virkelig epic landskap. IRL blir stygg og kjedelig i forhold =) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) IRL blir stygg og kjedelig i forhold =) jeg er (desverre) enig der! Endret 14. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Yeah, sku gjerne vært enig, men har aldri vært der. Hvordan kommer jeg meg dit da? Har spillt WoW aktivt siden begynnelsen av oktober, og har en char på lvl 39. Treg å levle sier du? Ja, helt enig. Spiller ikke så veldig ofte pluss at kompisen min som jeg spiller lammi (også noob sia oktober) er enda tregere, så jeg "venter" litt på han Phew, uansett.. Hvordan kommer jeg meg til Nortrend? Jeg finner det nok på google, men er så mye hyggeligere å få svaret servert her edit: Og forresten, er den nye Death Knighten en rase som f.eks Human, Dwarf, Gnome etc. eller er det en klasse som Warrior, Warlock, Hunter etc. Endret 14. november 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Yeah, sku gjerne vært enig, men har aldri vært der. Hvordan kommer jeg meg dit da? Har spillt WoW aktivt siden begynnelsen av oktober, og har en char på lvl 39. Treg å levle sier du? Ja, helt enig. Spiller ikke så veldig ofte pluss at kompisen min som jeg spiller lammi (også noob sia oktober) er enda tregere, så jeg "venter" litt på han Phew, uansett.. Hvordan kommer jeg meg til Nortrend? Jeg finner det nok på google, men er så mye hyggeligere å få svaret servert her edit: Og forresten, er den nye Death Knighten en rase som f.eks Human, Dwarf, Gnome etc. eller er det en klasse som Warrior, Warlock, Hunter etc. Du kan ta båten fra Menethil eller SW harbor. Death Knight er en klasse, dvs du kan få gnome female death knight om du så ønsker det ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du må være level 68. Eller, du kan sikkert komme deg dit uansett, men da vil jo mobs aggroe og drepe deg i såpass stor range at du ikke kommer deg rundt. "Måten" kommer jo an på om du er alliance eller horde. Alliance tar en båt fra den nye bryggen i Stormwind. Eller lock-summon eller noe. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 "Måten" kommer jo an på om du er alliance eller horde. Alliance tar en båt fra den nye bryggen i Stormwind. Eller lock-summon eller noe. doh, tenkte ikke på det >_< beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå