Lapp1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gjorde ikke athene og gjengen dette i en instance da? Og for å være utenfor gruppe i samme instance må man vel bugge på en eller annen måte? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Blir powergaming for meg til helga, halveis til 65 på min DK nå. Har ikke hatt en så her stor iver for å powerlevelle eller komme seg hjem for å game WoW siden release. Var den høyeste level DK'en når jeg logget i går kveld på realmen, er garantert noen som har passert meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Om alt var i instance kan da ikke han/hu? bli 80 før de 4 andre , alle får da lik xp. i TBC var det ute, en mage tagget og 40 andre drepte dem. Men de gjorde instance først 20 ganger for å få lvl 63+- på raidet så dem skulle overleve lvl 70 mobs. Endret 14. november 2008 av War Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Om alt var i instance kan da ikke han/hu? bli 80 før de 4 andre , alle får da lik xp. i TBC var det ute, en mage tagget og 40 andre drepte dem. Men de gjorde instance først 20 ganger for å få lvl 63+- på raidet så dem skulle overleve lvl 70 mobs. Det jeg sier, darus eller hvem det var, var utenfor gruppa. Så langt jeg har fortstått. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det mulig og lage en key binding som er noe slikt som dette: Shift+ 1, shift +2 osv? altså å bruke 123 fra rekke 2. hadde vert naice. er lei av og trykke med musa på spells xD Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg vil hjem! Mamma og pappa er borte hele helgen, satser på lvl 74-75 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være. Tullball, det er en bug blizz har mekket for seg selv da de skal ha blizzbilde inn i teksten. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være. Tullball, det er en bug blizz har mekket for seg selv da de skal ha blizzbilde inn i teksten. Okai, da lærte jeg noe nytt idag - selvom jeg aldri har sett det før når jeg har snakket med GM. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du ser det også om noen poster sirkel stjerne osv i chat + teks så blir det ofte bugs. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det mulig og lage en key binding som er noe slikt som dette: Shift+ 1, shift +2 osv?altså å bruke 123 fra rekke 2. hadde vert naice. er lei av og trykke med musa på spells xD Selfølgelig er det det, beste er å laste ned dominos addonen (imo) da kan du bare holde over spellen og trykke tastaturkomboen du ønsker som hotkey. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du finner det i Keybindings. Upper left action bar ellerno sånt. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ENDELIG! Bra nett på skola, så får lasta ned Wow clienten! 34% Blir nok og spille wow i løpet av helga ja! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ENDELIG! Bra nett på skola, så får lasta ned Wow clienten! 34% Blir nok og spille wow i løpet av helga ja! Hadde jeg vært admin på skolenettet ditt ville du blitt bannet ut dagen Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ok, jeg er da en av mange som begynte å queste i Borean Tundra, også lurer jeg litt på om jeg skal dra til Howling Fjords å fortsette der etter Borean Tundra, eller om det er totalt bortkastet? ER vel en annen reputation-type i HF enn i BT, er det ikke? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva er egentlig mob tagging? Enkelt og greit, tagger du mobben først får du looten om det er andre rundt deg som også kunne tenkt seg den. xD Altså du tagger den om du angriper først. Det kan da vel ikke være ulovlig? Kjip måte å spille på, ja, men for noen betyr det ekstremt mye å komme først til 80. Jeg bryr meg egentlig ikke hvordan han gjør det så lenge han gjør det innenfor spillets regler. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 eg kunne aldrig tekt meg og levle på den måten, da er jo hele poenget borte. spillet og levlinga skal eg kose meg med Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 To forskjellige ja, jeg begynte selv i HW, likte ikke Borean Deilig at læreren ikke møtte på skolen i dag, dama skulle føde så vi fikk fri Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Stakk til sw , tok en random båt , ble skuffet da jeg så darkshore. Tok båten tilbake, gikk på en annen random båt, volla Borean Tundra. Hvordan kommer jeg meg til det andre startområdet? Endret 14. november 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå