Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doodeedoo. I MC med priesten, andreplass på dmg-meteret. En veldig fornøyd SM/Ruin-warlock på førsteplass. :)

5690018[/snapback]

gratz ;) . Er det oppdatert profil du har? hvis nei, så jeg noen ting du burde forandre på imo :)

Går det an å sette zg enchant på andre sine items? eller kun dems egne? som librams :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Og, ja. Virker som WoW Grinding cheat er en liten "trend" nå. En kompis var på lan hos meg, og skulle grinde spøkelser i azshara. Det var en undead rogue der, og han grinda på en merkelig måte: Løpe til mob, stealth 2meter før han angriper, spamme sinister strike og cheap shot, mob dør, sette seg ned og spise til fullt liv, loote, stoppe opp, snu seg sakte og løpe videre til neste mob for så å gjenta hele prosessen. Dessuten prøvde kompisen min å spamme emotes til han, til og med sappe han. Han bare gikk videre etter sappen gikk ut. :ermm:

5686684[/snapback]

 

Øh, hvordan tror du at roguer grinder, da? Er man et par levels over den aktuelle mobben, så kan man fint løpe mot den, stealthe et kort stykke unna, og åpne med Cheap shot. Så spammer man Sinister strike til mobben dør. I såfall må det være en dårlig farmer, man skal ikke trenge å spise/bandasjere noe særlig med de spøkelsene.. roguer har tross alt tre måter å avbryte spells på, og melee-spøkelsene slår ikke særlig hardt.

5686835[/snapback]

 

Joda, men plutselig begynte han og hoppe etc., da brukte kompisen min /hi til han, og da fikk han en /hi tilbake. For da var det tydligvis noen bak tastaturet igjen.

Lenke til kommentar

Edmund: sikkert greiere å vente til 1.10. Da kan du bruke skjoldet hvert 15. sekund istedenfor hvert 30. som nå. De nye talentene ser ut til å funke veldig bra for levling. Spirit tap og wand-spec, så har du så du klarer deg til lvl40. Respec slik at du får shadowform, plukk opp Shadoweave-armor og få mages til å fikse deg litt vann.

 

Chokke: mye jeg kan fikse på, det er jeg klar over. Mesteparten av dette er småplukk jeg har kjøpt, har ikke raidet noe særlig.

Lenke til kommentar

Er nok ikke mulig å vente ;)

 

Jeg tenkte før patchen å specce først Spirit tap, Imp PW:Pain, så 3/5 i Blackout før Mind flay i lvl 20..

 

Men etter patchen.. Hva skal jeg fortsette med? Skal jeg bare ta wands i disc og ta resten på shadow?

 

 

Prøvde å lage en patch 1.10 build her: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...302025103311231

 

Men jeg må si at jeg ikke har peiling i det hele tatt..

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

hvis du bare skal pvp'e så trenger du ikke spirit tap (på lvl 60). Blackout trenger du heller ikke når du lvl'er. Jeg ville ha gått for spirt tap når jeg lvlet og respecca å fått med meg blackout på 60.

på 60 så villa jeg ha maksa ut både darkness og shadow weaving. Så ser jeg at du ikke har med shadow focus, 10% mindre resist er jo greit da....

Lenke til kommentar

Garr nede, tok han på første forsøk i dag :D Hadde Baron Geddon på 11% på siste forsøket, er sikker på vi hadde tatt han hadde vi prøvd en gang til... men mange hadde rød dura og begynte og bli trøtte. Tar han på lørdag helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Garr nede, tok han på første forsøk i dag :D Hadde Baron Geddon på 11% på siste forsøket, er sikker på vi hadde tatt han hadde vi prøvd en gang til... men mange hadde rød dura og begynte og bli trøtte. Tar han på lørdag helt sikkert :)

5691736[/snapback]

Nice nice - dårlig dag i MC for den kommende guilden min :(

3 wipes på Luci, og vi måtte gi oss etter 2 wipes på magmadar :(

 

Blir mye å gjøre for oss på lørdag :wee:

Lenke til kommentar

Åh, så jeg digger locken min. Ruslet rundt utenfor Maraudon i morges, for å få de siste blobbene opp til 39. En dottet og fearet centaur klarte å dra med seg tre andre på løpeturen, så da hadde jeg med andre ord 4 centaurer mot meg. En 37, to 38 og en 39. En haug med fearing og dotting senere, stod jeg igjen med halv hp og halv mana.

 

Voidwalker-sacc + godt med stamina-gear er så bra at det er helt ekkelt. Det blir som å ha en priest som konstant hiver renew på deg.

 

Bare 19 blobs igjen til gratis mount også. :)

Lenke til kommentar
DERJA! JAA!

 

Ikke tilstede når bindings dropper..når den var ment for meg.. FANTASTISK! JAAAAAAAAAA ..Frste runnet på 7 mnd jeg ikke er med:D: DF:DG

 

 

.grhtjy

5691078[/snapback]

 

 

Kjip den ja, men neste gang...

 

Ser fram til å raide med deg, fekk min første tur i MC igår og syns det gjekk bra.

Lenke til kommentar

En i guilden min ble bannet av Blizzard og det er så masse tull med det at jeg ikke gidder å skrive alt, så derfor bare les:

 

http://infernix.net/wowban/

 

Så når han ikke fikk skikkelig forklart seg på noen som helst måte, så lagde han en detaljert tråd i General forums på wow-europe.com...

 

Etter 10 min så ble den slettet uten noen forklaring...

Her er en ny tråd som forløpig ikke har blitt slettet enda..

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ral-en&t=874355

 

Og en kamerat som svarte på den originale tråden (2 ganger), ble bannet som forumbruker etter det (Han hadde bare 2 posts og det var de to)..

 

Blizzard har altså prøvd å skjule dette og ignorere det totalt. De skjønner at de er trengt opp i et hjørnet..

 

 

Blizzard sux!

Lenke til kommentar
En i guilden min ble bannet av Blizzard og det er så masse tull med det at jeg ikke gidder å skrive alt, så derfor bare les:

 

http://infernix.net/wowban/

 

Så når han ikke fikk skikkelig forklart seg på noen som helst måte, så lagde han en detaljert tråd i General forums på wow-europe.com...

 

Etter 10 min så ble den slettet uten noen forklaring...

Her er en ny tråd som forløpig ikke har blitt slettet enda..

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ral-en&t=874355

 

Og en kamerat som svarte på den originale tråden (2 ganger), ble bannet som forumbruker etter det (Han hadde bare 2 posts og det var de to)..

 

Blizzard har altså prøvd å skjule dette og ignorere det totalt. De skjønner at de er trengt opp i et hjørnet..

 

 

Blizzard sux!

5693742[/snapback]

 

Tja... er jo surt det, men slik jeg forstår saken så er han jo skyldig? Sitte å se på filmer mens man trykker på en macroknapp for å farme er tydeligvis ikke lovlig. Han gjorde tydeligvis også dette over lengre tid og svarte ikke på beskjeder fra GM's.

 

Så... det er surt, men det var hans egen feil.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Han svarte ikke på beskjeder fordi når han grindet (og når mange folk grinder), så har han bare combat loggen oppe slik at whispers osv ikke blir sett, fordi det er forstyrrende rett og slett...

 

 

Og hva var blizzard grunn for banning fra forumet?

"BANNED FROM THE FORUMS!

You have been banned for the following reason: Posting real-life threats or distributing real-life personal information"

 

Det var absolutt INGENting av delene i den topicen han skrev.. Ikke noe som kan sammenlignes med reallife threats osv..

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...