Magnus1001 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 World first til 80 er kommet ja. Athenelol var jo selfølgelig den som klarte det. http://www.worldofathene.com/records.php Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Athene ble resatt til level 70 xD Kilde? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det var jo veldig overaskende Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Athene ble resatt til level 70 xD Kilde? Om du leser linken min så ser du printscreen av at han fikk lov av en annen gm:) så han blir nok satt opp igjenn Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Athene ble resatt til level 70 xD Gossa meg så jævlig, hater han idiotfyrn der! Tror han er så forbanna god og populær med det kvalme kvinnfolket sitt han driver å reklamerer for. Motbydelig som få, kun slått av chris crooker! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 enormt vanskelig og få gjort quest, alle skal jo gjøre dem samtidig går seint og få levlet! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Urettferdig imo. Det hadde all rett til å levle på den måten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 The best paladin in the world? Høres ut som en mindre begavet person... Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 The best paladin in the world? Høres ut som en mindre begavet person... Lol! Har nå mine tanker om paladins i sin helhet jeg da. Blir litt "Being the best pally in the world is like winning the special olympics, you're still a retard" Hehe.. men jajo, synes nå ikke noen fortjener å resettes til 70 uansett. Det er ingen ting ulovelig i å bli boosta i WoW. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Paladiner kan være gode de, kjenner mange gode paladiner. Man må ikke være retard for å spille bubbleboy. Alle klasser har sine idioter, selv din. Personlig syns jeg han burde blitt låst ute. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Athene ble resatt til level 70 xD Kilde? Om du leser linken min så ser du printscreen av at han fikk lov av en annen gm:) så han blir nok satt opp igjenn Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være. Ingen som ser det? Endret 14. november 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Lvl er det på Kungen a ? Edit: Nvm, han er lvl 77 ^^, Endret 14. november 2008 av Bendelorm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Er det bare meg, eller ser det bildet VELDIG fake ut? Se strekene mellom _HVER_ bokstav "GM"'en skriver. Ser sykt ut som han bare har klippa ut bokstaver å satt inn for å få det til å se ut som hva han vil det skal være. bilde Ingen som ser det? Det er en font-feil som er ganske vanlig. Ikke sett det før? Endret 14. november 2008 av Slimda Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nei. Har ikke sett det før. På standard font? :s Lenke til kommentar
Kald Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kjapt spørsmål. Har bestilt lich king og lurer på om det er mulig å lage en deathknight på en server for å overføre til en annen server? Altså fra en server med 55+ karakterer til en uten en eneste karakter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva er egentlig mob tagging? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kjapt spørsmål. Har bestilt lich king og lurer på om det er mulig å lage en deathknight på en server for å overføre til en annen server? Altså fra en server med 55+ karakterer til en uten en eneste karakter. Det skulle man tro var mulig Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva er egentlig mob tagging? Enkelt og greit, tagger du mobben først får du looten om det er andre rundt deg som også kunne tenkt seg den. xD Altså du tagger den om du angriper først. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Forrige franske lvl 70 gjorde det samme i TBC. Blir det ikke litt feil å si at guildet tagger? Palaen tagger og guildet dreper.pala får all xp og loot guild får 0. Han ble jo ikke 80, bare 79.noe Endret 14. november 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå