RamGuy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vær glad for at du får spilt, jeg sliter ENORMT med BSOD i Northrend! Tenkte først at det var Catalyst 8.11 BETA driveren som var problemet så gikk tilbake til DNA 8.10 driveren, men uten noe større hell.. Oppdaterte også min Audigy2 ZS driver da Creative sine drivere har skapt mye krøll for meg før i tiden men ingenting ser ut til å hjelpe? Det som er enda mer mystisk er at jeg ser ikke ut til å få BSOD når jeg spiller i outland eller "den gamle verden", kun i Northrend? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg tror det er på tide å si I TOLD YOU SO! "bubu hvorfor er du så negativ bububu"..fordi jeg er realist. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 WotLK har gått overaskende bra! Ingen lag, ingen nedetid, ingen ganking, ikke store problem med questmobs. Eneste problemet på Grim er litt kø, men det skal jeg klare meg med. Var ekstremt gøy og se den første zeppelinen komme, for så å bli en av de første i Northrend av Horde på Grim! Måtte relogge og noen greier for at det skulle virke, så jeg var egentlig bare heldig med at jeg relogga rett før jeg så den komme! Det var få som visste at det måtte en relog til, så jeg fikk en del whispers om hvordan jeg kom dit, det var litt gøy Var kjekt at de kom rundt 22.00 og ikke 00.00 også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har ikke hadt noe kø, logget rett inn uten noen problemer og det var nesten folketomt i Howling fjord, bare et par undeads. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha, mange som kom forseint eller ikke kom i det hele tatt på skolen i dag. Nice, nice. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 <- Hjemme, men har solgt accen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg var på skolen idag, jobbet konsentrert i alle faga, kom til hybelen som jeg nå har ryddet, vasket og gjort i ordning. Selvbeherskelse. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg var på skolen idag, jobbet konsentrert i alle faga, kom til hybelen som jeg nå har ryddet, vasket og gjort i ordning. Selvbeherskelse. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg var på skolen idag, jobbet konsentrert i alle faga, kom til hybelen som jeg nå har ryddet, vasket og gjort i ordning. Selvbeherskelse. Jeg lurer på hva du har røyka! fy søren det hadde jeg alrdi klart jeg skulka skolen idag jeg hihi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vet Kjetil_90, presten er ringt og var like sjokkert som oss andre her. Matsemann, pust rolig, hjelpen er på vei, alle prestene i Vatikanet er sendt for å hjelpe deg. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 RIPLASH STRAND = for mange alliance folk + for dårlig respawn. Begynne å bli irritert. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Samme sak ved ember clutch. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 WoW kræsja. kjører Repair.exe. Begynner å bli lei av de feilene der... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvordan funker dette med rep og tabard? Har kjørt the nexus og utgarde keep og får ikke noe rep. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvordan funker dette med rep og tabard? Har kjørt the nexus og utgarde keep og får ikke noe rep. Det må være tabarder som sier "equip: rep from killing stuff", og så er det bare i level 80 instanser. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Fy faen alt e så vakkart her ! Første instancen va mørk og fett ! Endret 13. november 2008 av Existence Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Urk. Har alle begynt å spille igjen nå. 650 i kø på Grim Batol! Var jo så fint etter siste server transfer -.- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1k i kø, derfor jeg logger på nå så den er klar til rundt den tiden leksene er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå