Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke patchen på bare 45 meg eller noe? Ett eller annet morro hadde skjedd forrige gang jeg patchet, så jeg måtte patche fra 3.0.1 til 3.0.2 igjen i går, den på rundt 650 meg. Kopierte patchen fra en kompis den gangen, og ett eller annet sykt skjedde under installering. WoW endte opp i en mappa ála..

C:\Program Files\World of Warcraft\World of Warcraft\World of Warcraft\World of Warcraft\..

WotLK installeren reagerte på at WoW lå i en syk mappe, så jeg ba den flytte alt til rot på c:\ Etter det måtte jeg altså patche en del igjen. Benyttet anledningen til å dusje og ete så det gikk bra :D

Lenke til kommentar
Wotlk nedgraderer klienten et par hakk, om du har spillet WoW før du innstallerte Wotlk skall oppgraderingen ta null og niks fordi patchene allerede ligger på maskinene. Jeg var klar til spilling etter skarvete 14 minutter innstallering med patchene.

Da forsto jeg litt mer, godt jeg tar vare på alle patcher da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva skjer? Må laste ned 3.0.2 patchen hele tiden. Kommer ikke lenger.

Har gjort:

Kom hjem, åpna la CD-en inni PC-en, starta install, starta wow, logga inn, restart for å laste ned patch, 3.0.2 patchen kommer, ferdignedlasta, den må installeres på nytt, prøver å logge inn, må laste ned og innstallere patch igjen. Hva gjør jeg?

EDIT: Hmm.. Starta wow før patchen var helt innstallert 3. gang. Da kom den. Ðkdk coing up. :D

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Festlig at min helt nye wotlk cd (kjøpt for under 1 time siden) ikke fungerer og jeg får error på 1%, "Cannot install movie blablabla, kan være hakk i cden, eller den er skitten osv."

Heldigvis var det en link på forumet med download fra blizz, så nå laster jeg ned og innstallerer cd'en jeg akkurat har kjøpt. :ph34r:

Samme skjedde for meg, kopierte alt innholdet fra DVD'en over på HDD (ta vis skjulte filer på), og instalerte derfra. Prøvde å instalere et par ganger fra dvd'en, fikk read error på samme fil hver gang. Men funket uten problemer når jeg tok det fra HDDen =S

EDIT: Tenkte å slappe av litt med WotLK etter jobb, men 45 min kø..da driter vi det =(

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...