Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, fikk prøvd ut Anathema i går, vi skulle i BRD for å fikse dark iron-gear til MT-en vår. Restoshaman som healer, jeg kunne gå agurk i shadowform.

Fikk denne fine critten, som igjen crit-healet shamanen for 450 (via Vampiric embrace). Totalt sett #2 på skade, #1 på healing. :)

5687134[/snapback]

Hva er base-dmg på MB, og hvor mye +dmg gear har du? :)

Lenke til kommentar

5687875[/snapback]

503-531. Har +275dmg i skrivende stund, mangler +dmg på neck, fingre og trinkets.

På bildet var det også 5/5 Shadow vulnerability og Curse of shadows.

xanth0s: ikke så veldig mye. Skal man først ha en gimpet ring til ZG, velger man de med +18-21 (eller 22, husker ikke hva max var). 5-10g, tror jeg.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

5687875[/snapback]

503-531. Har +275dmg i skrivende stund, mangler +dmg på neck, fingre og trinkets.

På bildet var det også 5/5 Shadow vulnerability og Curse of shadows.

xanth0s: ikke så veldig mye. Skal man først ha en gimpet ring til ZG, velger man de med +18-21 (eller 22, husker ikke hva max var). 5-10g, tror jeg.

5688132[/snapback]

ta noen scholo eller strat baron (husker ikke) og skaff deg necken med 15 stam og ca det samme shadow damage, med mindre du ikke vil ha darkmoon necken :)

Lenke til kommentar

Det er nok ikke så alt for lenge til jeg hopper inn i MC med priesten, men jeg tror jeg skal få meg 2x Mindtap talisman-trinkets (22 mp5) først, iallefall. Går oom relativt fort, selv om jeg selvfølgelig kunne brukt lavere ranks på spellene.

Warlockene i guildet er iallefall veldig, veldig for at jeg skal bli med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...