Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Foreslår at dere legger dere og sover, og drar på jobb/skole og spiller på ettermiddagen når ting er blitt litt stabilt.

Ehm? Er vell heller på ettermiddagen i morgen alt går at skogen fordi så mange skal spille, er faktisk ikke så mange på nå ;)

Men jeg har hatt noen problemer, for det første har jeg nå spilt i 1time og har fått 1x frys, 3x BSOD og 1x hvor bare hele WoW lukket seg?

Ytelsen i spillet hopper også veldig opp og ned, og hvordan i allverden kan det hakket på mitt HD4870 kort?!

Med Shadow på fult så hakker det faktisk!

Tror det er min AMD / ATI skjermkort driver som forutsaker BSOD, men orker ikke å fikle med det nå :)

Spiller bare på kompisen min sin konto uansett, siden jeg ikke har fått min standard edition fra GameZone enda, så får heller sove og game mye i morra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff. Frister egentlig å kjøpe en 70ish char og overføre den til min nye account.

Utrolig kjedelig å måtte levle opp på nytt.

Mista den gamle, da det var en konto jeg overtok av en venn. Og vi har siden kranglet en del, og blitt uvenner, så umulig å få bilde av førerkort e.l. for å få tilbake brukern :no:

Lenke til kommentar
jøss, jeg var i Tromsø å kjøpte spillet nå nettopp- og jeg så da vitterlig flere kvinner/jenter i køen :)

det er fordi jenter i nordnorge er mer harry:P neida er fra tromsø selv. var i bogstadveien og skaffet meg CE. var en til jente i køen men tror hu bare holdt typen med selskap, for hu hadde ikke noe pose når hun kom ut:P

Lenke til kommentar

Siden jeg sitter her uten WOTLK'en min sitter jeg og stusser på om jeg skal fortsette med 70 hunteren min, overføre 70 druiden min og spille videre på den, eller gjøre som "alle" andre og starte en Death Knight med en gang.

Er det noe poeng å starte en Death Knight egentlig?

Lenke til kommentar

Da vet jeg hvor jeg skal med Magen min i morgen! :D

Elsker instancer! Hvert fall noen jeg aldri har gjort før :p

Hvordan var det med items der? Får man noe bra?

Hva slags gear hadde du / har du? Er jo mulig ting føles lett fordi du har T4 - T6 gear osv.. Folk med random level 70 green skal jo også ha muligheten til å klare dissa instancene :p

Tok du den faktisk hele 17-ganger? Ble vell litt kjedelig i lengden?

Hvor lang tid tar en run ca? Nexus skal vell strengt tatt være hardere enn Utgarde Keep etter hva jeg har forstått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...