RamGuy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Foreslår at dere legger dere og sover, og drar på jobb/skole og spiller på ettermiddagen når ting er blitt litt stabilt. Ehm? Er vell heller på ettermiddagen i morgen alt går at skogen fordi så mange skal spille, er faktisk ikke så mange på nå Men jeg har hatt noen problemer, for det første har jeg nå spilt i 1time og har fått 1x frys, 3x BSOD og 1x hvor bare hele WoW lukket seg? Ytelsen i spillet hopper også veldig opp og ned, og hvordan i allverden kan det hakket på mitt HD4870 kort?! Med Shadow på fult så hakker det faktisk! Tror det er min AMD / ATI skjermkort driver som forutsaker BSOD, men orker ikke å fikle med det nå Spiller bare på kompisen min sin konto uansett, siden jeg ikke har fått min standard edition fra GameZone enda, så får heller sove og game mye i morra! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Så det var mange på wow-europe-forumene som klaget over krasj og bluescreens også etter den siste patchen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hakking kommer også av lag på serveren. Uansett hvor bra hardware du har vil det hakke mye hvis det er heftig med lag. Skal jeg si "I TOLD YOU SO!" eller skal jeg la være? Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tviler nå på at det er server lagg, for når jeg satt innstillingene litt ned å hakket det ikke lengre? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var DK-en i gang og en drøy centimeter fra 56, nu er det kvelden. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fikk ihvertfall testet DK litt Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Installerer Wotlk as I type. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er på vei til Outland med DKen min nu, siden jeg ikke har lest en dritt om DK tidligere så pakker jeg bare talents i hytt og pine (I blood). Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Huff. Frister egentlig å kjøpe en 70ish char og overføre den til min nye account. Utrolig kjedelig å måtte levle opp på nytt. Mista den gamle, da det var en konto jeg overtok av en venn. Og vi har siden kranglet en del, og blitt uvenner, så umulig å få bilde av førerkort e.l. for å få tilbake brukern Lenke til kommentar
keZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jøss, jeg var i Tromsø å kjøpte spillet nå nettopp- og jeg så da vitterlig flere kvinner/jenter i køen det er fordi jenter i nordnorge er mer harry:P neida er fra tromsø selv. var i bogstadveien og skaffet meg CE. var en til jente i køen men tror hu bare holdt typen med selskap, for hu hadde ikke noe pose når hun kom ut:P Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Greide nå ihvertfall bli litt over 71 før jeg ble for trøtt til å spille . GN^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var jeg på vei til outland med min Death Knight. Meget genial innlednings quest, smoothly done. Nesten som jeg vil delete den og lage en ny bare for å få den introen igjen. Og nice mount og. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Digg å dra på åpning =) Fikk en CE gratis (vant) pluss at jeg fikk en CE til 199 fordi jeg var blandt de 50 første i køen =) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Siden jeg sitter her uten WOTLK'en min sitter jeg og stusser på om jeg skal fortsette med 70 hunteren min, overføre 70 druiden min og spille videre på den, eller gjøre som "alle" andre og starte en Death Knight med en gang. Er det noe poeng å starte en Death Knight egentlig? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tja, hvorfor skulle det ikke være noe poeng? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tenkte på at de fleste vil ha en DK, og da vil det kanskje være problemer å finne gruppe og slikt? Eller er det ikke noe stress hittil? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Realm First! Grand Master Skinner =) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jaja fikk i hvert fall kjørt de obligatoriske 17 Uthgard Keep runsene så jeg ble lvl 71 og litt til... makan til lett instance er det lenge siden jeg har sett heh. Regner med det blir nexus eller noen litt høyere oppe i morgen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da vet jeg hvor jeg skal med Magen min i morgen! Elsker instancer! Hvert fall noen jeg aldri har gjort før Hvordan var det med items der? Får man noe bra? Hva slags gear hadde du / har du? Er jo mulig ting føles lett fordi du har T4 - T6 gear osv.. Folk med random level 70 green skal jo også ha muligheten til å klare dissa instancene Tok du den faktisk hele 17-ganger? Ble vell litt kjedelig i lengden? Hvor lang tid tar en run ca? Nexus skal vell strengt tatt være hardere enn Utgarde Keep etter hva jeg har forstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå