øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tipper mange ringer sjefen i morgen og melder seg syk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Installeringen går treeeegt. Ti minutter og jeg er på 12%. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg jobber MED sjefen imorra så jeg tror ikke det er aktuellt å være syk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ingen forelesning i morgen. Nå blir det riktignok hardcore eksamensrepetisjon over helgen, men før den tid er det nerdedvale i et par dager. Det er fremdeles en surrealistisk opplevelse å stå i en lang kø full av folk som ved høylys dag (eller, et kvarter før midnatt) prater om sine utskeielser i WoW. Selvsagt kom det noen utenforstående forbi, deriblant et kvinnemenneske som så seg forvirret rundt og prøvde å få øye på det vi stod i kø for. "WTF" stod formelig skrevet i øynene hennes. Endret 13. november 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gee, man følte seg ikke litt stirret ned som eneste jente i køen, nei Men yay, Collector'd Edition i boks, og 50% patch til før jeg skal til kaldere strøk. Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jøss, jeg var i Tromsø å kjøpte spillet nå nettopp- og jeg så da vitterlig flere kvinner/jenter i køen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vel verdt de fire timene vi frøs ræva av oss =) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vel verdt de fire timene vi frøs ræva av oss =) Mens mange satt hjemme med spillet allerede som vi har hentet i postkassa Lenke til kommentar
xTep Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er det noe patch som må lastes? I såfall /wrist Jobb kl 08, yay EDIT: Og der faila instaleren gitt, den klarte ikke å lese DVDen Endret 13. november 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du trenger 3.0.1 -> 3.0.2 og 3.0.2 -> 3.0.3, så vidt jeg har fått med meg. 5-600 + 40 MB. Heldigvis har jeg begge klare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Foreslår at dere legger dere og sover, og drar på jobb/skole og spiller på ettermiddagen når ting er blitt litt stabilt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Vel verdt de fire timene vi frøs ræva av oss =) Mens mange satt hjemme med spillet allerede som vi har hentet i postkassa Det gjorde jeg forrige år. Kjekt det. Men jeg dro til køen i år fordi; å stå der med varm mat og drikke og prate WoW med "likesinnede" er faktisk ganske morsomt det også. Edit: da TBC kom ut. Fikk det 4 dager før. Endret 13. november 2008 av Ispep Lenke til kommentar
xTep Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Okey, det var litt kjipern. Ser ut til at jeg ikke får instalert spillet, får error på 47% hver gang =( The installer was unable to read the file "D:\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at D:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_43_26.adt", and the error code was 0.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load) EDIT: Ser ut til at flere har samme problemet, fant en del om det på wow-europe.com sine forum Endret 13. november 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
kalken Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jaja da er det allerede et par lvl 60 death knights som koser seg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Foreslår at dere legger dere og sover, og drar på jobb/skole og spiller på ettermiddagen når ting er blitt litt stabilt. Skal snekre Death Knight mens jeg venter på at koffeinrusen avtar, og så er det kvelden - spiller heller i ro og fred på morgenkvisten. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Installeringen går treeeegt. Ti minutter og jeg er på 12%. Jeg brukte drøye 70-80 minutter så kos deg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Snodig, min innstallasjon har brukt 10min snart og er ferdig straks. 95% atm. Sitter på laptop btw. Var redd det skulle ta 30min elno jeg Var endel folk som sto i kø utenfor Gamestop og Game i Stavanger ja. Var på kino og så Quantum of Solace, så det passet utmerket å stikke bort til game etterpå (filmen var ferdig 23.00) Endret 13. november 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
xTep Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Okey, det var litt kjipern. Ser ut til at jeg ikke får instalert spillet, får error på 47% hver gang =( The installer was unable to read the file "D:\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at D:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_43_26.adt", and the error code was 0.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load) EDIT: Ser ut til at flere har samme problemet, fant en del om det på wow-europe.com sine forum Kopierte DVDen til HD, og da funket det Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Wrath of the lich king.... i haz it Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 I has 2!!1 Bare downe proteinshaken min så er det sleepsleep mens updateren stresser. 9%, dette gikk tregt ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå