storken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Server first DK tror jeg Ble spamma ned som bare faaaen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Og da var Wotlk igang , ihvertfall på Balnazzar , allerde masse DK's og folk i Howling Fjords Sorry men hvordan i verden kan det være DK i howling fjords allerede de kan da umulig ha kommet noe lenger enn under 60 Endret 12. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har fått opp XP baren ennå? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 åå misunner dere ass! gratulerer så meget til dere som har fått det jeg får det imorgen rundt 12 tiden skulke skolen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og da var Wotlk igang , ihvertfall på Balnazzar , allerde masse DK's og folk i Howling Fjords Sorry men hvordan i ALL VERDEN kan det være DK i howling fjords allerede de kan da umulig ha kommet noe lenger enn under 60!...? Sikker mange Dk`s som flyr rundt. Og Mange folk i howling fjords. Er nok ingen 70+ Dk`s enda Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har med vilje latt være å vite mye om expansion fordi det er gøyest å lære det selv, men EN ting trenger jeg å vite... Hvordan kommer jeg meg til northrend (når det åpner på min server) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan man dra til northrend på i level 68 eller må man være 70? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 68 ja. Allerede gått opp 20% bare ved hjelp av dailyquesta jeg gjorde idag ^^ Lenke til kommentar
wrigglewriggle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og da var Wotlk igang , ihvertfall på Balnazzar , allerde masse DK's og folk i Howling Fjords Sorry men hvordan i verden kan det være DK i howling fjords allerede de kan da umulig ha kommet noe lenger enn under 60 Det var derfor jeg skrev , DK's "og" folk i Howling Fjords. Ikke. DK's i Howling Fjords. Og er et fint ord. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 NerdCon! Er det rage på folk som hamrer og vil inn 00:00 i diverse spillbutikker? Er nok det. Forhåpentligvis får jeg min i fritimen i morgen. Jeg MÅ ikke glemme kvitteringen. At all. Kos dere i natt da, nerder. Blir vel heller lite søvn på noen av dere. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe forsto det etterhvert *lese nøye* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gidder ikke stå i noen butikk nei..skal på jobb imorra uansett så rekker ikke spille noe. PLuss at alt sikkert går til helvete ved launch uansett når ALLE skal registrere serienr sitt på nettsida samtidig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skjønner ikke hvorfor du er så negativ? Hadde NULL problemer ved TBC launch, problemene kom prime time dagen etterpå.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 PLuss at alt sikkert går til helvete ved launch uansett når ALLE skal registrere serienr sitt på nettsida samtidig. Gikk da fint forrige gang. Ingen grunn til at de skulle gjøre det dårligere nå enn for nesten to år siden. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vi har 20stk+ i både Borean og Howling Fjord.. lurer på åssen pokker de kom seg dit... båten min går bare til graveyard. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og båten min går et stykke, før jeg blir teleportert tilbake til SW. Men har ikke fått key+dvd enda, så ikke så rart. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Post bilder! har så lyst til å se aa gleder meg til imorgen! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Funker fjell her rett og slett, er i morgen fra 14-15 og utover helvete bryter løs. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bare slenger opp et lite et i farten jeg Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg tenker sterkt på å bytte til en RP server, kan noen si meg, er det en stor overgang? Er det vanskelig å forholde seg til de reglene som er der? Noen som har en god RP server å foreslå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå