RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er små irritert selv da jeg elsker å være med fra første sekund og nye alt kaoset som følger med at halve serveren skal samme sted som deg osv.. Om så serverne går til helvete, FPS nede på 5 osv.. så syntes jeg sånne ting alltid er morsomt, og det er noe du kun får oppleve akkurat ved release så det å spille 14timer senere er ikke så big deal, men da jeg har jeg mistet mye av det jeg ønsket å få oppleve ved hele releasen og dette var jo en av grundene til at jeg faktisk forhåndsbestilte så jeg skulle sitte klar klokken 00:00 og vente på at det hele skulle starte! Så hvorvidt jeg drar nå å skaffer meg spillet 00:01 et eller annet sted (mest sannsynlig Elkjøp MegaStore) eller om jeg bare venter vet jeg ikke enda.. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Dere som ikke har det enda får høre med venner om dere får 10 dagers keyen som følger med? man vil jo kunne reise til northrend og sån med den? så har dere noe frem til dere får dvden selv imorrgen eller noe. fulgte med 10 dagers trial key på min vertfall. Endret 12. november 2008 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Min WoW verson er 3.0.3, trenger jeg å laste ned noe patch etter jeg har innstallert spillet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jepp, Wotlk downgrader deg til v3.0.1 (eller var det 3.0.0?) så da må du patches opp igjen Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 da du instalere lich king reinstalerer den patchene, går ganske fort pgr av dem ligger alerede på maskina Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hmmm noen folk driver og sprer khaos i general her. Noe om at badges blir resatt. Jeg finner ingen Blue kilde på det. Det er vel bull right? Det blir bare en NY TYPE badges (Emblem of justice) som er ubrukelige for lvl70 ting Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...49857&sid=1 vet ikke om token er det samme som badges Endret 12. november 2008 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts Det er jo helt usaklig forbanna.. Her har jeg PvPet i hele dag for å få rå til mine siste items, samt brukt opp Arena points, så får jeg dette mitt i ansiktet? Når kom denne meldingen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er ikke noen NY melding akkurat, da. Har vært ute i flere uker allerede, den. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) 01/10/2008. Arena points blir fremdeles resatt. Endret 12. november 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) arena points blir ikke resetta så lenge du holder deg på 70, lvl du til 71 blir dem resettet Upon the release of Wrath of the Lich King, players will find they are still able to access the Arena system at level 70 for rated matches. Those competing in the Arenas at 70 will still be able to attain items using Arena points and rankings; however, we do not currently plan to offer new items or titles for this bracket. Players who level past 70 will have their Arena points reset to 0 and be removed from all Arena teams in the level-70 bracket. Endret 12. november 2008 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Pirke, pirke. Hvem i alle dager har tenkt å holde seg på 70 da? Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://www.wow-europe.com/en/wrath_release.htm Når begynner saker og ting skje. Står at det blir klart allerede på kvelden, og ikke ved midnatt Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 upgrade account knappen blir vel klar men vil ikke kunne reise til northrend før 00:01 uansett. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) upgrade account knappen blir vel klar men vil ikke kunne reise til northrend før 00:01 uansett. Neida, men er jo vel og bra uansett at den kommer før. Mange av menneskene som allerede har spillet registrerer før, og det blir ikke fullt så mange som prøver på akkurat det samme når strømmen av spillere kommer tilbake fra nattåpningene Endret 12. november 2008 av Kulor Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 huff så eg gleder meg:p kommer til og vere spenning i hver mobs er dreper hehe, lvl 73-74 greens vil sikkert vere bedre en epic 70 pve armoren og våpena eg har nå hehe Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 kompisen min har en sånn 10-day key? Er den ingen restriksjoner på den? Kan den bli brukt med engang? Age of Conan pass tok det jo evighet før kunne bli brukt.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) huff så eg gleder meg:p kommer til og vere spenning i hver mobs er dreper hehe, lvl 73-74 greens vil sikkert vere bedre en epic 70 pve armoren og våpena eg har nå hehe Det spørs hva du har. har du T6 så finner du ikke 73-74greens som er bedre nei. Endret 12. november 2008 av eXa Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har bestilt fra gamezone som har fått det? Mitt har ikke kommet ennå Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hehe vet det men nei eg har ikke det, mer sån mix, t4, og noen andre, mer sån kara dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå