Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvis butikken stenger kl. 12 så kan jeg vente der til et sekund over midnatt for så å hamstre alle kopiene, sette opp bod utenfor og selge for 1000kr per kopi?

 

Litt mer seriøst, så PM meg med engang om følgende kriterier gjelder:

 

1) Du heter Heart Break Kid.

2) Du vet om en nattåpen butikk i ''nærheten'' av Ålesund.

Lenke til kommentar
Så er nesten 99% sikker på at pakka faktisk er her på Posten, det som er drit er jo at sporing av dette kollinummeret til GameZone ikke er mulig, og det er vell da heller ikke mulig å ta det med opp på Posten for å se om pakken eventuelt er der siden det er brevpost?

 

Det er ikke ett gyldig kollinummer, da brevpost ikke kan spores. Grunnen til at vi fikk det er at systemet til Gamezone alltid tildeler ett kollinummer. De skulle jobbe med å fjerne dette fra Brevpost slik at det ikke oppstår misforståelser. Du kan jo stikke ned til Postkontoret og spørre om de har ett brev/pakke til deg liggende.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
De kan ikke gjøre det, for de har ikke pakker registrert på navn eller etternavn i databasen på postkontoret. Kun sporingsnummer. Så da må du ha det isåfall.

 

Hos oss har de posten liggende i hyller etter ankommet dato, og hvor mange brevpost som ikke fikk plass i postkassen tror du de har liggende som kom i dag?

 

Uansett så er det neppe det som har skjedd, da de pleier å legge igjen lapp i postkassen.

Du kan fint spørre om det ligger noe til deg på navn, om ikke er det bare komme seg til en butikk, hehe.

Det er min plan - jeg forhåndsbestilte hos Gamezone, men ikke kommet noe. Så stikker til Gamezone (rofl) rundt midnatt :p

Lenke til kommentar
Men jeg regner ikke med det er mulig å spille i natt uansett. Kræsja servere, auth. servere nede hele tiden, world servers down og alt mulig sånt. Er tross alt 11 mill folk som prøver å spille samtidig.

 

Det vil ikke være 11.000.000 personer utenfor butikker rundtom i verden i natt. Har tro på at WotLK vil føles like sømløst som TBC i nattestimene - hadde ingen problemer når det kom ut.

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller ikke problemer med TBC, det dukket først opp prime-time dagen etterpå :p

Ser at det er et releaseparty på Elkjøp Megastore, med nærmest giveaway av CE og standard til de som møter opp tidlig og alt mulig, så kanskje jeg tar turen bort i 20:00 tida og får med meg det hele :p

 

Noen som vet om det er noe sykkelstativ ved Elkjøp Megastore? Liker ikke at sykkelen skal stå ulåst i flere timer :p

Eventuelt drar jeg den bort til jobben til stefaren min som er 200meter unna :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde heller ikke problemer med TBC, det dukket først opp prime-time dagen etterpå :p

Ser at det er et releaseparty på Elkjøp Megastore, med nærmest giveaway av CE og standard til de som møter opp tidlig og alt mulig, så kanskje jeg tar turen bort i 20:00 tida og får med meg det hele :p

 

Noen som vet om det er noe sykkelstativ ved Elkjøp Megastore? Liker ikke at sykkelen skal stå ulåst i flere timer :p

Eventuelt drar jeg den bort til jobben til stefaren min som er 200meter unna :p

 

Jeg er nesten helt sikker på at det er sykkelstativ der, men ikke helt..

Lenke til kommentar
kan tippe på at det blir litt sånn som det var for vålerenga fansen for en stund siden... var på nyhetene å. folk som hadde stått i flere timer, og når de endelig kom til disken for å få billet, var det utsolgt :p

Men får da ikke håpe det...

Forhåpentligvis har de som jobber på de forskjellige stedene hjerne og folkeskikk nok til å se an situasjonen. Er det for mange folk i forhold til eksemplarer, så gi "tokens" til de som kom først, og beklag situasjonen til resten. Ikke hold på 400 folk i 4 timer om du bare har 100 eksemplarer i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...