Sigga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hmm, nesten artigst å spille low level synes. Spiller med min lvl 12 troll mage atm, og storkoser meg. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Fikk meg nettopp denne! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det vanlig at det lagger når man går på Silvermoon, og at charen min går 10 meter, stopper, så går igjen? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Fant en morsom profil til en Orc rogue på WoW-rankings http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=62792 Han her har det meste, i tillegg til en Sulfuras Hand Of Ragnaros i en av 18-slotterene sine. edit: Stusset litt på at han bare hadde 199 attack power da og ja, jeg vet at den er fake. Endret 24. august 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Si meg, jeg har alltid trodd at hvor mye agi per % crit ble høyere hver gang du lvl'et, men traff nylig på en som påstå at det kun har med om du har maksimum weapon skill med våpenet du bruker. Noen som kan gi meg en god forklaring på hva som stemmer ? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fant en morsom profil til en Orc rogue på WoW-rankings http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=62792 Han her har det meste, i tillegg til en Sulfuras Hand Of Ragnaros i en av 18-slotterene sine. edit: Stusset litt på at han bare hadde 199 attack power da og ja, jeg vet at den er fake. Nå han først skulle fikse en fake char, kunne han i det minste huksa å levle weapon skilla opp. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jaja nå er det slutt på dark iron ore farming, maks 5 åpne instances pr time:( Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det ingen mulighet for å sende penger (merk! BARE penger) fra en alliance karakter til en horde karakter som begge er mine? Går ikke med post, men er det andre måter å gjøre noe sånt på?? På samme server selfølgelig! Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det ingen mulighet for å sende penger (merk! BARE penger) fra en alliance karakter til en horde karakter som begge er mine?Går ikke med post, men er det andre måter å gjøre noe sånt på?? På samme server selfølgelig! Han som skal ha pengene lager en auksjon, med f.eks. brød på Gadgetzan AH. Char'en som sender pengene, tar buyout på auksjonen. Det funker fint, bortsett fra at Gadgetzan AH tar 15% av pengene. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fant en morsom profil til en Orc rogue på WoW-rankings http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=62792 Han her har det meste, i tillegg til en Sulfuras Hand Of Ragnaros i en av 18-slotterene sine. edit: Stusset litt på at han bare hadde 199 attack power da og ja, jeg vet at den er fake. Nå han først skulle fikse en fake char, kunne han i det minste huksa å levle weapon skilla opp. Også kan du vell bare bruke en Gore Hound Tooth, for den er jo Unique, da kan du bare equipe en i gangen om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Er det ingen mulighet for å sende penger (merk! BARE penger) fra en alliance karakter til en horde karakter som begge er mine?Går ikke med post, men er det andre måter å gjøre noe sånt på?? På samme server selfølgelig! Han som skal ha pengene lager en auksjon, med f.eks. brød på Gadgetzan AH. Char'en som sender pengene, tar buyout på auksjonen. Det funker fint, bortsett fra at Gadgetzan AH tar 15% av pengene. Er begge dine? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det ingen mulighet for å sende penger (merk! BARE penger) fra en alliance karakter til en horde karakter som begge er mine?Går ikke med post, men er det andre måter å gjøre noe sånt på?? På samme server selfølgelig! Han som skal ha pengene lager en auksjon, med f.eks. brød på Gadgetzan AH. Char'en som sender pengene, tar buyout på auksjonen. Det funker fint, bortsett fra at Gadgetzan AH tar 15% av pengene. Du kan ikkje by på din egen auction. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det ingen mulighet for å sende penger (merk! BARE penger) fra en alliance karakter til en horde karakter som begge er mine?Går ikke med post, men er det andre måter å gjøre noe sånt på?? På samme server selfølgelig! Han som skal ha pengene lager en auksjon, med f.eks. brød på Gadgetzan AH. Char'en som sender pengene, tar buyout på auksjonen. Det funker fint, bortsett fra at Gadgetzan AH tar 15% av pengene. Du kan ikkje by på din egen auction. Jeg mente at horde characteren skulle lage en auksjon med brød, og så skulle alliance characteren ta buyout på den. Da har alliance characteren kjøpt brød (som kan kjøpes for 25copper hos vendor) for X antall gull. Horde characteren får da X gull, minus 15% i posten. Beklager om det kunne misfortsåes.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det var smart! Tusen takk Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som har noen tips til caster mobs som en lvl 37 rogue kan lvle på? Helst litt utenom STV da jeg ikke liker det stedet noe spesielt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Swamp of sorrows. Masse spiders og dragon whelps. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Swamp of sorrows. Masse spiders og dragon whelps. Er det noe spesielt Alliance friendly da ? For å være ærlig så har jeg knapt vært der selv om jeg har en lvl 60 character . Endret 25. august 2005 av Keylar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Swamp of sorrows. Masse spiders og dragon whelps. OT: Psilo, hva heter du på Sylvanas? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Yey, dinga 55 der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Yey, dinga 55 der. Gz Danzel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå