Christoffer99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Haha, elsker overpriced servers. Sitter nå på sunstrider å selger 20 wool cloth for 18 gold per. Finanskrisen har komt til WoW? Horde/alliance @ sunstrider? Navn? Har et par 70 alliance der:> Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Snakka nettopp med GameZone, og de hadde visstnok ikke sendt den på Søndag, de gav meg altså en leveringsbekreftelse på den på Søndag, men mottok visstnok ikke spillene før på Mandag så den ble ikke sendt før på Mandag? Snakk om et rotete system.. Nå har heldigvis en kompis av meg kjøpt 1x CE og 1x Standard som han har liggende hjemme, så får prøve å få han til å gi den ene til meg, så gir jeg han min i morra Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Wool Cloth er helt jævlig på alle servere. Får liksom 100g+ av å kjøre Deadmines liksom, sykt. Sikkert på grunn av RAF, siden alle må oppgradere Firstaid når dem kommer til 60 Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vi som ikke spiller beta , hva skal vi gjøre kl 00:01? Stikke til for eks SW og ta en båt? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bah hater sånne valg... Er så kjipt å velge det ene og finne ut i etterkant at det andre valget hadde vært bedre =S Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 eg skal begynne med magen min i howling fjord, og shamanen på den andre begynner plassen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Snakka nettopp med GameZone, og de hadde visstnok ikke sendt den på Søndag, de gav meg altså en leveringsbekreftelse på den på Søndag, men mottok visstnok ikke spillene før på Mandag så den ble ikke sendt før på Mandag? Snakk om et rotete system.. Nå har heldigvis en kompis av meg kjøpt 1x CE og 1x Standard som han har liggende hjemme, så får prøve å få han til å gi den ene til meg, så gir jeg han min i morra Pakket i helgen og sendt på mandag, jeg bor 15km fra Gamezone, og har ikke fått spillet. Ser ikke ut til at noen andre heller har fått det, får vite mer kl 15 og 16 når kameratene mine kommer hjem fra jobb, de bor enda nærmere i postrn-serien, men ikke i avstand. Dog går vel alt via Postsentralen i Sørlandsparken (Kristiansand). Jeg mistenker B-post, og da tar det fort en dag eller tre ekstra. Stikker selv ned til Gamezone i natt evt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kompisen min har visst bare fått CE fra Elkjøp og ikke standard enda? Da får jeg vell ta meg en sykkeltur til nærmeste butikk som holder nattåpent? Hva blir nærmest Nittedal (Akershus)? Elkjøp Lørenskog kanskje? Eller er det noen som holder nattåpent i Stovner området? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Glad jeg ikke venter på å få noe i posten. En kompis på jobb sa han ikke fikk noe i posten fra gamezone idag heller. Og hans ble sendt på lørdag. Stikker bare på Spaceworld og henter min CE, forhåndsbestilte for 2 uker siden. Fant visst kvitteringa rett foran inngangsdøra hjemme før jeg dro på jobb nå. Er ferdig på jobb kl 23 så det passer jo fint. Men jeg regner ikke med det er mulig å spille i natt uansett. Kræsja servere, auth. servere nede hele tiden, world servers down og alt mulig sånt. Er tross alt 11 mill folk som prøver å spille samtidig. Endret 12. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
decophly Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Haha, elsker overpriced servers. Sitter nå på sunstrider å selger 20 wool cloth for 18 gold per. Finanskrisen har komt til WoW? Horde/alliance @ sunstrider? Navn? Har et par 70 alliance der:> Horde Var en fyr så var litt lei seg for at jeg solgte så dyrt. Gikk forresten i Stockades Sprang inn når Frost Wyrms tingene angrep, invisibilty Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lørenskog blir nok nærmest nittedal tror jeg Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Glad jeg ikke venter på å få noe i posten. En kompis på jobb sa han ikke fikk noe i posten fra gamezone idag heller.Og hans ble sendt på lørdag. Hans ble også sendt mandag. Grunnen til at vi fikk bekreftelsene i løpet av helgen, er at de pakket de og ferdigmeldte hele helgen, men alle ble sendt mandag. Dette sier Gamezone selv i en post her på forumet, og når jeg snakket med de i stad. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 For oss som allerede har spillet. Er det bare å innstallere?^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 håper indelig det ikke blit utsolgt på elkjøp i lyngdal i morra:S får ikke vært der før 11.2o.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lørenskog blir nok nærmest nittedal tror jeg Er det slik at ingen selger Wotlk før klokka faktisk har passert 00:00? Om jeg er på Elkjøp Lørenskog klokken 23:00 så har de bare vanlig åpent, men selger ikke Wotlk? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) For oss som allerede har spillet. Er det bare å innstallere?^^ Nei du kan sende det til meg med budbil =p Endret 12. november 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Svaret jeg har sett fra flere er at de ikke kan selge noen spill før 00:01 - selv om butikkene har åpent. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Lørenskog blir nok nærmest nittedal tror jeg Er det slik at ingen selger Wotlk før klokka faktisk har passert 00:00? Om jeg er på Elkjøp Lørenskog klokken 23:00 så har de bare vanlig åpent, men selger ikke Wotlk? Release skal være på sekundet midnatt (eller et minutt over midnatt?) - så om de følger de gjeldende forskrifter, så er det nettopp slik, ja. Endret 12. november 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lørenskog blir nok nærmest nittedal tror jeg Er det slik at ingen selger Wotlk før klokka faktisk har passert 00:00? Om jeg er på Elkjøp Lørenskog klokken 23:00 så har de bare vanlig åpent, men selger ikke Wotlk? Stemmer. Det er noen som vinner spillet i konkuranse og sånn før 12, men salget starter 00.01 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Glad jeg ikke venter på å få noe i posten. En kompis på jobb sa han ikke fikk noe i posten fra gamezone idag heller.Og hans ble sendt på lørdag. Hans ble også sendt mandag. Grunnen til at vi fikk bekreftelsene i løpet av helgen, er at de pakket de og ferdigmeldte hele helgen, men alle ble sendt mandag. Dette sier Gamezone selv i en post her på forumet, og når jeg snakket med de i stad. Mandag eller ei, ble de sendt på Mandag før 14:00 så burde de vært her på Tirsdag, etter 14:00 burde de fortsatt vært her idag? Hver gang jeg har sendt noe som brevpost (A-post), om det så er til Kristiansand, Stavanger eller hva det måtte være så er det ALLTID fremme dagen etterpå om jeg sender det før 14:00, har ikke vært et eneste unntak til nå, selv ikke i Juletider har det tatt lengre tid? Eneste måtte være om det skulle bli sendt langt opp i Nord-Norge da det gjerne tar 1-2dager lengre tid, men fra Kristiansand til Nittedal har jeg aldri opplevd at tar mer enn 1dag som A-Post brevpost? Frykter at siden postkassa var såpass fullstappa her idag at de kanskje rett og slett ikke fikk plass? Også har Posten Hagan her i Nittedal vært kjent for å kunne plutselig bruke 1dag ekstra på å sende ut ting fra postkontoret? Så er nesten 99% sikker på at pakka faktisk er her på Posten, det som er drit er jo at sporing av dette kollinummeret til GameZone ikke er mulig, og det er vell da heller ikke mulig å ta det med opp på Posten for å se om pakken eventuelt er der siden det er brevpost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå