Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Å bare kopiere mappa der spillet er installert skal fungere ja. Kan kanskje slette diverse addons og ting som hører til "originalen", men vet selv ikke hvor dette ligger. Skal fungere uansett :)

Edit: Men du må jo selvfølgelig ha din egen konto.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CD-key: https://upgrade.wow-europe.com/expansion/

EDIT: Feil link. Denne skal være den som skal fungere for WoTLk ifølge forskjellige nettsider. https://upgrade.wow-europe.com/installer/

Den første linken der er til TBC, den andre er til WotLK.

Det kan derimot se ut som om siden er nede igjen, uten løfter om å komme opp før midnatt. Mange har registrert seg allerede, og et fåtall av disse har visstnok (!!) fått problemer med å logge seg på. Noen påstår det er derfor sidene er tatt ned. På Account Information på wow-europe vil det uansett vises feil om du har regget deg, det er en feil på siden der og et kjent problem.

Mye prat om/rundt dette på de offisielle forumene, masse blue posts også. Det er faktisk der det skjer i dag, alt annet er annenhånds informasjon og bør tas med en bøtte salt :)

Offisiellt europeisk WotLK forum

Lenke til kommentar
Noen som har mer info om dual spec? Vil dette fungere allerede i natt? eller kommer dette senere? Noen som vet hva cooldownen blir? Vet man skal kunne skifte midt i et raid før en boss og greier, så kan man kanskje skifte til prot før et group quest også tilbake etter questet?

Har noen noe bekreftende linker til noe av dette? Lyst på flere speccs =)

Funker det å laste ned iso fila fra pirat bukta og installere også registrere key i natt? Har ikke lyst til å installere når jeg kommer hjem fra nattåpent lxm

Dual spec vil ikke være her før neste patch om jeg husker riktig, så du vil nok ikke ha dual specs i morra. Trur ikke det skal være noe cooldown på det, blizzard har sagt at de vil at folk skal kunne skifte litt fram og tilbake i raids vis man plutselig må heale/tanke, være fire/frost etc..men man kan vel ikke bruke i combat trur jeg.

Til han som lurte på hva dual spec er, så er det at du kan ha 2 forskjellige specs som du kan bytte imellom når det passer deg(utenom i combat trur jeg), du kan også ha forskjellige glyphs i begge specsa, så når du bytter til prot f.eks. så vil de glyphsa du har lagt til mens du var det speccet komme fram, også vis du bytter tilbake til arms så vil de glyphsa du hadde der komme fram igjen.

Samme med keybindings og hvor spells ligger, de vil bli flytta der de var sist du hadde det speccet.

Skal ikke si det 100% sikkert, men det er ihvertfall det jeg husker å ha lest, vis du ser igjennom noen av sidene på mmo-champion så finner du sikkert noe om dual specs der.

Ang. å laste ned wotlk fra pirat sider var det vel en mod på siden før din post som sa at man ikke skulle spørre om sånne spm. :p

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Fikk ikke min fra GameZone idag heller? :dontgetit:

Hvordan det i det hele tatt er mulig når den ble sendt som brev-post (A-post) på Søndag fatter jeg ikke?

Og når sporinga til GameZone ikke funker engang så er det ikke lett å vite om jeg kan dra opp på postkontoret for å hente den heller :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvilke startsoner er det man skal til som hord? Er det ikke sånn at det er 2 zepliner som drar til 2 forskjellige steder? Eller er det bare den fra org?

Man har ikke egne startsoner til Horde og Alliance, begge kan velge. Zep fra UC går til Howling Fjords og fra Org til Borean Tundra

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...