Nevvis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Å bare kopiere mappa der spillet er installert skal fungere ja. Kan kanskje slette diverse addons og ting som hører til "originalen", men vet selv ikke hvor dette ligger. Skal fungere uansett Edit: Men du må jo selvfølgelig ha din egen konto. Endret 12. november 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Om jeg complete 25 daily quests før WoTLK, får jeg da XP av å levere questene ? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 har nå instalert lich king, ang cd keyen, når vil eg få mulighet til og registrere den? 00:01? eller litt før så går eventuelt båtn eller zepplinen 00:01, så slippe man logge av osv 00:01 for og fixe dette Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) CD-key: https://upgrade.wow-europe.com/expansion/ EDIT: Feil link. Denne skal være den som skal fungere for WoTLk ifølge forskjellige nettsider. https://upgrade.wow-europe.com/installer/ Endret 12. november 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe jaaada...kanskje sjekke linken før du poster den selv? "type Status report message description Access to the specified resource () has been forbidden." Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 CD-key: https://upgrade.wow-europe.com/expansion/ EDIT: Feil link. Denne skal være den som skal fungere for WoTLk ifølge forskjellige nettsider. https://upgrade.wow-europe.com/installer/ Den første linken der er til TBC, den andre er til WotLK. Det kan derimot se ut som om siden er nede igjen, uten løfter om å komme opp før midnatt. Mange har registrert seg allerede, og et fåtall av disse har visstnok (!!) fått problemer med å logge seg på. Noen påstår det er derfor sidene er tatt ned. På Account Information på wow-europe vil det uansett vises feil om du har regget deg, det er en feil på siden der og et kjent problem. Mye prat om/rundt dette på de offisielle forumene, masse blue posts også. Det er faktisk der det skjer i dag, alt annet er annenhånds informasjon og bør tas med en bøtte salt Offisiellt europeisk WotLK forum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Screw that, stikker og henter kopien min på Spaceworld i natt uansett. Slutter på jobb kl 23 så det passer egentlig ypperlig å stikke bort dit da. Endret 12. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg installerer når jeg kommer hjem fra jobb, og prøver å romle litt med inscription eller noe. Så er det bare å oppgradere når det blir mulig, og farte nordover ved midnatt. Lett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 viss eg venter med og instalere wotlk til i morgen når eg får spillet, må eg måtte laste ned noen store patcher da? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Noen som har mer info om dual spec? Vil dette fungere allerede i natt? eller kommer dette senere? Noen som vet hva cooldownen blir? Vet man skal kunne skifte midt i et raid før en boss og greier, så kan man kanskje skifte til prot før et group quest også tilbake etter questet? Har noen noe bekreftende linker til noe av dette? Lyst på flere speccs =) Funker det å laste ned iso fila fra pirat bukta og installere også registrere key i natt? Har ikke lyst til å installere når jeg kommer hjem fra nattåpent lxm Dual spec vil ikke være her før neste patch om jeg husker riktig, så du vil nok ikke ha dual specs i morra. Trur ikke det skal være noe cooldown på det, blizzard har sagt at de vil at folk skal kunne skifte litt fram og tilbake i raids vis man plutselig må heale/tanke, være fire/frost etc..men man kan vel ikke bruke i combat trur jeg. Til han som lurte på hva dual spec er, så er det at du kan ha 2 forskjellige specs som du kan bytte imellom når det passer deg(utenom i combat trur jeg), du kan også ha forskjellige glyphs i begge specsa, så når du bytter til prot f.eks. så vil de glyphsa du har lagt til mens du var det speccet komme fram, også vis du bytter tilbake til arms så vil de glyphsa du hadde der komme fram igjen. Samme med keybindings og hvor spells ligger, de vil bli flytta der de var sist du hadde det speccet. Skal ikke si det 100% sikkert, men det er ihvertfall det jeg husker å ha lest, vis du ser igjennom noen av sidene på mmo-champion så finner du sikkert noe om dual specs der. Ang. å laste ned wotlk fra pirat sider var det vel en mod på siden før din post som sa at man ikke skulle spørre om sånne spm. Endret 12. november 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det mulig å registrere WotLK keyen sin nå? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk ikke min fra GameZone idag heller? Hvordan det i det hele tatt er mulig når den ble sendt som brev-post (A-post) på Søndag fatter jeg ikke? Og når sporinga til GameZone ikke funker engang så er det ikke lett å vite om jeg kan dra opp på postkontoret for å hente den heller Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Trenger man faktisk å installere noe? Trodde man igrunn hade allt via patcher og at det egentlig bare er CD key man kjøper....? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Haha, elsker overpriced servers. Sitter nå på sunstrider å selger 20 wool cloth for 18 gold per. Finanskrisen har komt til WoW? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det mulig å registrere WotLK keyen sin nå? Lese bare noen få poster opp ? Ja, se siste linken min. Men siden er nede, er alt for mange som prøver samtidig. /Yaricks Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Wool Cloth er helt jævlig på alle servere. Får liksom 100g+ av å kjøre Deadmines liksom, sykt. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 eg instalerte vertfall lich king dvden eg fekk, patchene og sån som ble instalert etterpå tok bare noen sekunder sia dem alerede låg på maskina. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvilke startsoner er det man skal til som hord? Er det ikke sånn at det er 2 zepliner som drar til 2 forskjellige steder? Eller er det bare den fra org? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hvilke startsoner er det man skal til som hord? Er det ikke sånn at det er 2 zepliner som drar til 2 forskjellige steder? Eller er det bare den fra org? Man har ikke egne startsoner til Horde og Alliance, begge kan velge. Zep fra UC går til Howling Fjords og fra Org til Borean Tundra Endret 12. november 2008 av TRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå