Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n.

(tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa)

post-56875-1226448807_thumb.jpg

Tja, sender du inn bildet pluss en klage om felmasterlooting så kan du med hell få mounten istedet for ninjahora.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har mer info om dual spec? Vil dette fungere allerede i natt? eller kommer dette senere? Noen som vet hva cooldownen blir? Vet man skal kunne skifte midt i et raid før en boss og greier, så kan man kanskje skifte til prot før et group quest også tilbake etter questet?

Har noen noe bekreftende linker til noe av dette? Lyst på flere speccs =)

Funker det å laste ned iso fila fra pirat bukta og installere også registrere key i natt? Har ikke lyst til å installere når jeg kommer hjem fra nattåpent lxm

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n.

(tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa)

post-56875-1226448807_thumb.jpg

Tja, sender du inn bildet pluss en klage om felmasterlooting så kan du med hell få mounten istedet for ninjahora.

Neppe, då dette er ein del av spelet. Det er ikkje imot noko reglar å ninjaloote. Så med mindre personen som ninja går med på å gi den tilbake så er det byebye Raven Lord.

Lenke til kommentar

Seriøst, jeg blir deprimert.. :p

Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com?

Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger.

Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% :p

Lenke til kommentar

Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com?

Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger.

Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% :p

ta en free server eller noe..

Lenke til kommentar

Har du ikke en kompis som spiller wow? I såfall kan du jo bare kopiere wow-mappa hans.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Har du ikke en kompis som spiller wow? I såfall kan du jo bare kopiere wow-mappa hans.

Wow mappa? Der det er installert? Funker det? Altså, må jeg ikke installere? ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...