bandreas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n. (tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa) Tja, sender du inn bildet pluss en klage om felmasterlooting så kan du med hell få mounten istedet for ninjahora. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 så dårlig wow har blitt. Det nazi opplegget jo. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Får vel WoTLK i dag, og lurer på om man kan spille selv om man patcher nå i dag? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Noen som har mer info om dual spec? Vil dette fungere allerede i natt? eller kommer dette senere? Noen som vet hva cooldownen blir? Vet man skal kunne skifte midt i et raid før en boss og greier, så kan man kanskje skifte til prot før et group quest også tilbake etter questet? Har noen noe bekreftende linker til noe av dette? Lyst på flere speccs =) Funker det å laste ned iso fila fra pirat bukta og installere også registrere key i natt? Har ikke lyst til å installere når jeg kommer hjem fra nattåpent lxm Endret 12. november 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n. (tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa) Tja, sender du inn bildet pluss en klage om felmasterlooting så kan du med hell få mounten istedet for ninjahora. Neppe, då dette er ein del av spelet. Det er ikkje imot noko reglar å ninjaloote. Så med mindre personen som ninja går med på å gi den tilbake så er det byebye Raven Lord. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hva wotlk CE vil koste på expert`? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har mer info om dual spec? Vil dette fungere allerede i natt? eller kommer dette senere? Lurer faktisk litt på det med dualspec selv, funker det for alle klasser eller er det bare hybridklassene som får det? Hadde vært kjekt med dualspec på locken min! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva er dualspecc? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Seriøst, jeg blir deprimert.. Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com? Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger. Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Må bare informere verden om at jeg går over til 'the dark side' og begynner med World of Warcraft i kveld. Wish me good luck. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Må bare informere verden om at jeg går over til 'the dark side' og begynner med World of Warcraft i kveld. Wish me good luck. GL HF roflmao Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 LOLZZ, jeg har rota vekk kvitteringa på preordern fra Spaceworld. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Haha, det er eid! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDER MEG Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Seriøst, jeg blir deprimert.. Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com? Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger. Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% ta en free server eller noe.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Seriøst, jeg blir deprimert.. Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com? Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger. Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% Har du ikke en kompis som spiller wow? I såfall kan du jo bare kopiere wow-mappa hans. Endret 12. november 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er vel lite vits å troppe opp på Spaceworld i natt uten preorder-kvittering? Tro om de har nok til alle som ikke har preordra også.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Om de lagra navn ved preorders kan du vel bare ta med legg? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er vel lite vits å troppe opp på Spaceworld i natt uten preorder-kvittering? Tro om de har nok til alle som ikke har preordra også.. Holder fint med legitimasjon. De har deg i databasen Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Seriøst, jeg blir deprimert.. Vil spille wow! Noen som vet om andre metoder og få tak i spillet, bortsett fra og installere med plata, eller laste ned clienten på wow-europe.com? Kan ikke installere med plata, fordi det ikke går ant og patche. Kommer opp at en fil er korrupt, og at jeg må laste ned patchen på nytt, eller reinstallere. Har gjort begge deler 3 ganger. Og laste ned clienten fra hjemmesia tar flere uker. Har stått på i 2 døgn, og er bare kommet 14% Har du ikke en kompis som spiller wow? I såfall kan du jo bare kopiere wow-mappa hans. Wow mappa? Der det er installert? Funker det? Altså, må jeg ikke installere? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå