Kverulantus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Wrath of the Lich King isoen er tilgjengelig som torrent nå. Jeg laster ned og gjør meg klar til i morgen. Ingen sløsing av tid her i gården. Spilelt skal spilles så snart cd-keyen er aktivert Gief link plox! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tihi, det gikk nettopp opp for meg hvor passende det var at på Styx - Too Much Time On My Hands tilfeldigvis var det som dukket opp på spillelisten mens jeg så på denne bildeserien. Søvnløse netter, woot! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk 3 deler T6 i dag (head,shoulder,chest)... jaja bedre seint enn aldri Og jeg fikk t6 chest søndag, guildens første illidan kill Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis jeg lager en deathknight på en server med en 55+ på. Vil jeg kunne transferre deathknighten til en annen server etter jeg har laget den? vil jeg kunne tranfere den 55+ avataren til en annen server og la deathknighten bli igjen? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du skal fint kunne transfere deathknighten ja, regner med at du kan transferer andre chars etter du har lagd deathknighten og. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var det ikke sånn at du kunne velge lvl på deathknigthen ? lvl 55-70 elns. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er serverene nede helt til 00.01 i kveld? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n. (tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa) Korleis klarer han å ninjaloote når du er Group Master og har masterlooter? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Weekly Maintenance, 12/11This Wednesday there will be a scheduled maintenance. Please note that all European realms will be offline from 05:00 until 11:00, Paris time (CET). Thank you for your patience and understanding. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fint guild på Stormscale, går heroic med dem så ninjalooter dem Raven Lord mount'n. (tvang dem til å gi meg leader/ML resten av runnet, sånn at jeg fikk passet på hva som droppa) Korleis klarer han å ninjaloote når du er Group Master og har masterlooter? Han fikk ML etter at den droppet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har lyst til å dinge opp rougen min til 30 før lich (er 15 nå) noen som tror det går på en kveld? 18-22 ca. Liten sidenote: Er det bare jeg som syns rouge er kjedelig/vanskelig på lowlvl? Dør ofte. Fant ut at det var litt skills jeg hadde glemt å hente hos trainer, men vet ikke om de hjelper enda. Har ikke spilt siden da. Endret 12. november 2008 av discostu Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 1-49 har gått som en drøm for min rogue iallefall. Levler combat med swords. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis jeg lager en deathknight på en server med en 55+ på. Vil jeg kunne transferre deathknighten til en annen server etter jeg har laget den? vil jeg kunne tranfere den 55+ avataren til en annen server og la deathknighten bli igjen? Så lenge du har en lvl 55+ på accounten kan du lage en deathknight på hvilket realm du vil. Får ikke funnet linken her fordi siden er sperra på jobben, men sjekk mmo-champion.com så var det bluepost angående det en stund siden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk 3 deler T6 i dag (head,shoulder,chest)... jaja bedre seint enn aldri Og jeg fikk t6 chest søndag, guildens første illidan kill Gjorde både archi og BT i pug (aldri gjort archi eller illi før i går), siden det bare er å løpe gjennom nå heh Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Combat ja, får ta en titt på det treet! Tingen er jo at jeg dinga 59 med palan og warriorn igår (RAF) så må dinge 30 med rougen for å få de siste 29 lvlene gratis! Og grunnen til at jeg vil bli ferdig i morra er vel soleklar, vil jo spille lich med main istedet for å sose rundt med altene mine. Endret 12. november 2008 av discostu Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror ikke det lønner seg for meg å laste ned spillet fra torrent, da jeg bruker ca. 6-7 min å installere hele WoW + Burning Crusade, så jeg tror jeg sparer det til jeg kommer hjem i natt. Vurderer nå om jeg skal få meg litt søvn (bare to skoletimer i dag \o/) før jeg går på jobb klokken 16, og senere for å kjøpe spillet.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er greit at dere ikke kan vente på spillet men dette er forsatt ikke lov til å dele warez på diskusjon.no: '#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er det muligt å spille idag?? når er serverene nede? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er greit at dere ikke kan vente på spillet men dette er forsatt ikke lov til å dele warez på diskusjon.no: '#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tja, det ligger litt i grenseland tror jeg. Iogmed at wotlk er ubrukelig hvis man ikke betaler for det (har jo seff privatservere, men det er også ubrukelig) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er det muligt å spille idag?? når er serverene nede? De skal etter planen være oppe rundt klokken 11. Jeg lurer på om flest folk vil gå til Borean Tundra eller Howling Fjords.. Tror jeg vil utforske fjordlandskapet først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå