Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det er no nye angrep på Orgrimmar og Stormwind. Dette er ein ny del i eventen.

I SW står Variann nede i Harbor district, med masse nobles og diskuterer. Så blir dei angrepen.

Skjer kvart 20ende minutt.

i Orgrimmar er det Thrall og no husker eg ikkje namnet på han andre som nermast slåst om dei skal til Northrend eller ikkje. Så blir dei avbrutt akkurat når Thrall holder på å tape av at Byen blir angrepe av Frost Wyrms og abonimations.

Lady Sylvanas patruljerer og byen med vaktar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<br>Doh, bare jeg som blingsa på kalendern. Åpner midnatt onsdag, da. Men jeg tror fortsatt det blir klin umulig å spille før langt utpå torsdag. Alt av servere får MAX press, auth. serverne vil gå ned world server går ned ørten ganger, folk blir disconnected etter 5 minutter ingame osv. Sånn kommer det til å holde på.<br>
<br><br>Hadde ingen større problemer ved TBC launch, dessuten elsker jeg alt kaoset rundt slike ting :p <br>Er utrolig morsomt å følge med på forum og alt mulig når folk går helt bananas :p <br>

 

På disse skallene står det haugevis av scourge som bare kan slaktes rett ned for å få Necrotic stones. Disse brukes som penger hos spesielle Argent Dawn-vendors som står i byene til masse gear.

 

Og et par rares av og til som dropper epic gear.

 

Dette utstyret du får kjøpt har jo ingen spesiell nytteverdi har det vell?

Snakker vi ikke bare T2? Som blir slått av selv 64 Green drop i outland?

Flere av disse dropsa som jeg nevner har mer spell power enn badge gearet faktisk x)

 

 

Du har ingen link? :p

Ikke akkurat nu. Sitter på jobben og jeg har ikke fått satt opp et VPN enda :)

Lenke til kommentar
Herregud, trodde alle som spilte WOW hadde lært seg at alle store events står lista på wowwiki med quests og rewards.

 

http://www.wowwiki.com/Scourge_Invasion

 

Hehe, må nesten skuffe deg der gitt :p

Du kunne ikke fortelle hva som gjør at alle ser ut til å går bananas for å gjøre disse explore achievements?

Får man noe ut av det, eller ser det bare kult ut på "CV'en"?

Lenke til kommentar

Husker ikke i farta men det er noe spesielle rewards du får hvis du fullfører X antall achievements. Og Explore-achievene er jo lette siden der er bare å gå rundt i alle sonene.

 

Er det hallow's end, stikker mna bare til wowwiki og finner alle quests og rewards og questgivers. Er det julequester, samme greia.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Går fint å summone elites alene også, og angripe dem litt, mens de 20-30 andre folka som er der febrilsk prøver å tagge moben og til slutt dreper den for deg. 30 raske runes. Vet ikke om det er like mange folk rundt disse necropolisene nå som det var til å begynne med da.

 

Edit: Dersom de er der fremdeles, har ikke spilt noe særlig på et par uker.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Hvordan får dere dissa runene? Har drept eliter i stormwind uten å få en ting?

Dissa dødninghodene på kartet er også borte?

 

hvis du drar en eller annen plass eks i burning stepps, felwood osv. så ser du lvl 69 mobs som står rund en stein. drep de og det dropper.

mens du dreper mister steinen liv og når den "dør" kommer det noen natural mobs som spørr om du kan gi med 8 nerotic rune (eller no) og de blir til lvl 70 elites :) de KAN droppe epic ting og de dropper 30 nerotic rune :) hvis du ser silver (rare) så dropper de også epics ;) (25% sjangse tror jeg)

Lenke til kommentar

Ja, QH som er ute nå er tilpasset WOTLK også. Det er derfor den virker i 3.0.2 patchen, som hovedsaklig ER lich king.

De har nok vært med i betaen og fått med alle questene. Vet jeg egentlig ikke hvordan QH fungerer, om den er inne i ei eller annen fil i spillet og henter ut info til questene eller om noen har lagt det inn manuellt. Men på curse.com står det "WRATH" foran questhelper siden 3.0.2 patchen til WOW kom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...