Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er hjemme jeg :)

Æddabædda..

Mèn, like langt når jeg ikke kan spilleeeee :( *whine*

Okey, skal slutte :p

Noen her som spiller på Hellscream-realmen?

Hah! Eid! :p

 

Stiller samme spørsmål, bare ang. Zenedar :p

 

er ikke den veldig tom etter at russerne flytta over Xd?

(er gammal zenedar spiller :))

Jo, da alle russerne fikk egne realms, satt vi igjen med alle fra KSA(?)

Og de fleste av de hadde aldri hørt om masterlooter xD

Lenke til kommentar
Hvorfor må du få det imorgen? Serverne åpner ikke før midnatt torsdag uansett. Altså natt til fredag.

Og da er det 100% sikkert BARE lag og helvete og authorization servers down og world server down hele natta.

Blir neppe mulig å spille normalt stabilt før langt utpå fredagen.

 

Og denne tråden kommer til å 20 nye sider med hyling og skriking og fuck blizzard og "jeg hater livet".

 

Er vel heller feil det. Serverene åpner natt til Torsdag

Lenke til kommentar

Doh, bare jeg som blingsa på kalendern. Åpner midnatt onsdag, da. Men jeg tror fortsatt det blir klin umulig å spille før langt utpå torsdag. Alt av servere får MAX press, auth. serverne vil gå ned world server går ned ørten ganger, folk blir disconnected etter 5 minutter ingame osv. Sånn kommer det til å holde på.

Lenke til kommentar
Hva er det jeg hører om attach på capital city osv? Ser ikke en dritt jeg :S

Attack?

De har vel kanskje ikke startet riktig enda..

Men hvis du går på world map over Azeroth, så vil du se lilla skaller noen steder på kartet. Både i Kalimdor og Eastern Kingdoms. Der er det attacks ihvertfall :);)

Er noen rare spawns der.. Spawner relativt sjelden, så lønner seg å være kjapp. ^^

Jeg har 4/4 av det settet xD

Lenke til kommentar

Det er Scourge Invasion. Sånne flyvende necropoliser over alle de store byene, og masse quests forbundet med disse. Også får man necrotic stones for alt mulig som du kjøper masse fett gear for.

 

Det er helt likt eventen når Naxxramas ble introdusert i patch 1.11, bare at Alchemist Putress er oppgradert til Grand Alchemist Putress.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hva er det jeg hører om attach på capital city osv? Ser ikke en dritt jeg :S

Attack?

De har vel kanskje ikke startet riktig enda..

Men hvis du går på world map over Azeroth, så vil du se lilla skaller noen steder på kartet. Både i Kalimdor og Eastern Kingdoms. Der er det attacks ihvertfall :);)

Er noen rare spawns der.. Spawner relativt sjelden, så lønner seg å være kjapp. ^^

Jeg har 4/4 av det settet xD

 

Ja det settet har jeg sett... Sinnsykt dårlig av blizzar å ødelegge T2 til pala sånn som det der :(

 

Og skal det ikke være angrep på byene da? Ser ikke noen slosskamper jeg

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

Tror dette kommer til å gå bra. Folk får wotlk fra og med i dag (mange her som har det nå). Med litt flaks kommer da auth serverene opp i morra eller noe, så lasten vil vel bli bedre fordelt når det gjelder å oppgradere kontoene også.

 

Husk at det ikke blir like mange på én plass denne gangen da. Det er to startsoner, og mange vil rulle DK. Så noen ny Hellfire vil det ikke bli, i alle fall ikke i like stor grad.

Lenke til kommentar
<br>Doh, bare jeg som blingsa på kalendern. Åpner midnatt onsdag, da. Men jeg tror fortsatt det blir klin umulig å spille før langt utpå torsdag. Alt av servere får MAX press, auth. serverne vil gå ned world server går ned ørten ganger, folk blir disconnected etter 5 minutter ingame osv. Sånn kommer det til å holde på.<br>
<br><br>Hadde ingen større problemer ved TBC launch, dessuten elsker jeg alt kaoset rundt slike ting :p<br>Er utrolig morsomt å følge med på forum og alt mulig når folk går helt bananas :p<br>

 

På disse skallene står det haugevis av scourge som bare kan slaktes rett ned for å få Necrotic stones. Disse brukes som penger hos spesielle Argent Dawn-vendors som står i byene til masse gear.

 

Og et par rares av og til som dropper epic gear.

 

Dette utstyret du får kjøpt har jo ingen spesiell nytteverdi har det vell?

Snakker vi ikke bare T2? Som blir slått av selv 64 Green drop i outland?

Lenke til kommentar
<br>Doh, bare jeg som blingsa på kalendern. Åpner midnatt onsdag, da. Men jeg tror fortsatt det blir klin umulig å spille før langt utpå torsdag. Alt av servere får MAX press, auth. serverne vil gå ned world server går ned ørten ganger, folk blir disconnected etter 5 minutter ingame osv. Sånn kommer det til å holde på.<br>
<br><br>Hadde ingen større problemer ved TBC launch, dessuten elsker jeg alt kaoset rundt slike ting :p<br>Er utrolig morsomt å følge med på forum og alt mulig når folk går helt bananas :p<br>

 

På disse skallene står det haugevis av scourge som bare kan slaktes rett ned for å få Necrotic stones. Disse brukes som penger hos spesielle Argent Dawn-vendors som står i byene til masse gear.

 

Og et par rares av og til som dropper epic gear.

 

Dette utstyret du får kjøpt har jo ingen spesiell nytteverdi har det vell?

Snakker vi ikke bare T2? Som blir slått av selv 64 Green drop i outland?

Flere av disse dropsa som jeg nevner har mer spell power enn badge gearet faktisk x)

Lenke til kommentar

Mye av det er bedre enn S2 PVP gearet jeg hadde hvertfall for cloth users.

mere stamina og int på det + mere spellpower bonuser og crit bonuser. Fikk hele settet iløpet av dagen igår. Er jo helt gratis utstyr (bare man gidder å grinde scourge litt) så det er ikke noe problem for meg om det blir utdatert på lvl 65 eller whatever.

 

Tenker jeg skal sitte på jobb på torsdag ettermiddag og le hardt av alle skrikerungene som hyler i denne tråden om hvor mye lag det er, at auth. servern er nede for 20. gangen osv :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som forresten vet hvordan det er med wow på dårlig nett?

Går fint ute i skauen hvor det er ingen folk, men hvordan blir det når jeg kommer inn i SW/IF og møter massemasse folk? Har 300-500kb/s på linja :p

Spør igjen :p

Må vite, før jeg betaler for spilletid :p

Litt kjipt og svi av noen hundrelapper, også funker det ikke.. :p

Når ble 3-500kb/sek dårlig? :) Er mer enn bra nok til wow.. har spilt det via et trådløst 11mbit wlan med under 50% dekning til tider. Og med 2 mennesker på single ISDN (men da skulle man ikke surfe stort!)

 

Tror du kommer til å klare deg fint :yes:

Lenke til kommentar
<br>Doh, bare jeg som blingsa på kalendern. Åpner midnatt onsdag, da. Men jeg tror fortsatt det blir klin umulig å spille før langt utpå torsdag. Alt av servere får MAX press, auth. serverne vil gå ned world server går ned ørten ganger, folk blir disconnected etter 5 minutter ingame osv. Sånn kommer det til å holde på.<br>
<br><br>Hadde ingen større problemer ved TBC launch, dessuten elsker jeg alt kaoset rundt slike ting :p <br>Er utrolig morsomt å følge med på forum og alt mulig når folk går helt bananas :p <br>

 

På disse skallene står det haugevis av scourge som bare kan slaktes rett ned for å få Necrotic stones. Disse brukes som penger hos spesielle Argent Dawn-vendors som står i byene til masse gear.

 

Og et par rares av og til som dropper epic gear.

 

Dette utstyret du får kjøpt har jo ingen spesiell nytteverdi har det vell?

Snakker vi ikke bare T2? Som blir slått av selv 64 Green drop i outland?

Flere av disse dropsa som jeg nevner har mer spell power enn badge gearet faktisk x)

 

 

Du har ingen link? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...