Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nøyaktig hva skjer 00:00 på onsdag? Jeg fikk BC et par dager for sent (ikke pga sjappe, men pga god gamle posten) så jeg fikk det ikke med meg sist?

 

Blir det maintenance nedetid før det åpner?

Blir det restart kl 00:00?

Kan man registere key før 00:00?

Kan man spille før 00:00 hvis man installerer spillet tidligere på kvelden?

Og for de som husker tilbake, er det overhodet spillbart?

 

Det var nesten mulig å spille, men på PVP server var det litt slitsomt. Brukte over en time på å komme meg igjennom dark portal. Var flere hundre stykker som drepte alt som var der...

 

Men jeg logga på ca 23.45 så var i outland ca 01.00. Der var det bedre, de fleste var mer opptatt av å queste og undersøke nye steder enn å ganke.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Nøyaktig hva skjer 00:00 på onsdag? Jeg fikk BC et par dager for sent (ikke pga sjappe, men pga god gamle posten) så jeg fikk det ikke med meg sist?

 

Blir det maintenance nedetid før det åpner?

Blir det restart kl 00:00?

Kan man registere key før 00:00?

Kan man spille før 00:00 hvis man installerer spillet tidligere på kvelden?

Og for de som husker tilbake, er det overhodet spillbart?

 

Det var nesten mulig å spille, men på PVP server var det litt slitsomt. Brukte over en time på å komme meg igjennom dark portal. Var flere hundre stykker som drepte alt som var der...

 

Men jeg logga på ca 23.45 så var i outland ca 01.00. Der var det bedre, de fleste var mer opptatt av å queste og undersøke nye steder enn å ganke.

 

Husk på at denne gangen, er det ingen portal, men en zeppelin.. Horde og alliance har hver sin zepp ;)

Lenke til kommentar

That reminds me - jeg har 9 quests å fullføre før WLK release - skal nemlig levere inn alle rett etter at level cap er heva :)

 

Blir vel iallefall 1/4 av levelen?

 

 

Edit:

Til alle dere som har planer om å skyte til værs mot 80 - hva gjør dere om deres server legges langflat for et døgn elns? :D

Endret av zennox
Lenke til kommentar
That reminds me - jeg har 9 quests å fullføre før WLK release - skal nemlig levere inn alle rett etter at level cap er heva :)

 

Blir vel iallefall 1/4 av levelen?

 

 

Edit:

Til alle dere som har planer om å skyte til værs mot 80 - hva gjør dere om deres server legges langflat for et døgn elns? :D

 

Det hørtes ikke dumt ut... Kanskje jeg skal gjøre masse quest i shadowmoon og levere alle så fort man kan få xp... Burde jo få litt hvis jeg gjør 10-15 quest eller noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...