Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sigga: Om du mener mage er en klasse som har fått mye nerf har du faen ikke lest mye patchnotes. Mage er en av de klassene som har fått minst forandringer, mens de samtidig har fått masse deilig nytt gear.

Trinketnerfen MÅTTE komme, slike trinkets burde hatt shared cooldown fra de ble laget. Dette vil tross alt ikke nerfe damage over tid, kun burstdamage i PvP, siden du kan poppe neste trinket i det effekten fra den første går ut.

Dwagon: Off-hand og wand er to forskjellige ting, jeg tipper du mener wand. Du har en egen skill i spellboka di som heter "Shoot Wand" eller noe slikt.

Du kan ha enten ett tohåndsvåpen og en wand eller du kan ha et etthåndsvåpen, en offhand og en wand. (altså du har 2 hender på våpnene og wanden i lomma).

Smallville: Wtf? Don't drink and post, EOD.

Lenke til kommentar
Hvordan funker offhand våpen?

har på min warlock en stav(wand) i offhand og en stokk i mainhand. og når jeg slår ting så vises jo bare stokken :\

Gjør den i offhand skade da og? eller må jeg trykke på knappen til warlocken min blar fram wanden?

5681528[/snapback]

Warlocks kan ikke ha våpen i offhand, wand er i ranged slot, blir mye som en bue på en warrior, bare at du ikke trenger piler. Du kan altså bare bruke en av dem til å angripe med samtidig, men du får statsa fra begge hele tiden.

Noen som vet om vennen min, Rallarsnus er god?

5681570[/snapback]

Server og navn?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Fikk invite i går til en av de bedre guildene på serveren. Har siden jeg startet å spille på serveren drømt om å få plass i denne guilden pga de er svært særiøse.

Takket selvfølgelig ja og er nå i en guild som snart knekker Nefarian.

Har to RL venner her og så dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Hvordan funker offhand våpen?

har på min warlock en stav(wand) i offhand og en stokk i mainhand. og når jeg slår ting så vises jo bare stokken :\

Gjør den i offhand skade da og? eller må jeg trykke på knappen til warlocken min blar fram wanden?

5681528[/snapback]

Warlocks kan ikke ha våpen i offhand, wand er i ranged slot, blir mye som en bue på en warrior, bare at du ikke trenger piler. Du kan altså bare bruke en av dem til å angripe med samtidig, men du får statsa fra begge hele tiden.

5681847[/snapback]

Ok, da vet jeg det, kjekt :)

takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...