abraxa Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Hmm, jeg ser etter den priest-macroen som sjekker om et target har sw:p, og hvis ikke, kaster dette, deretter hopper til neste fiende. Husker at det var en tråd om dette for noen uker siden, men finner den ikke igjen:( Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/7304452.htm Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Aaah, oki. Takker. Er ikke bare hunter som blir nerfra da:P Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Warriors whiner om mager. Mager whiner om hunters. Hunters prøver å holde seg ute av skuddlinja og unngå zeh nerfgun. Blizzard klarer ikke å bestemme seg så de nerfer liksågodt alle tre. GG Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Går det ann å nerfe mages mer? O.o Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Warriors whiner om mager. Mager whiner om hunters. Hunters prøver å holde seg ute av skuddlinja og unngå zeh nerfgun. Blizzard klarer ikke å bestemme seg så de nerfer liksågodt alle tre. GG 5681375[/snapback] Haha, så bra sagt Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan funker offhand våpen? har på min warlock en stav(wand) i offhand og en stokk i mainhand. og når jeg slår ting så vises jo bare stokken :\ Gjør den i offhand skade da og? eller må jeg trykke på knappen til warlocken min blar fram wanden? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Noen som vet om vennen min, Rallarsnus er god? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Sigga: Om du mener mage er en klasse som har fått mye nerf har du faen ikke lest mye patchnotes. Mage er en av de klassene som har fått minst forandringer, mens de samtidig har fått masse deilig nytt gear. Trinketnerfen MÅTTE komme, slike trinkets burde hatt shared cooldown fra de ble laget. Dette vil tross alt ikke nerfe damage over tid, kun burstdamage i PvP, siden du kan poppe neste trinket i det effekten fra den første går ut. Dwagon: Off-hand og wand er to forskjellige ting, jeg tipper du mener wand. Du har en egen skill i spellboka di som heter "Shoot Wand" eller noe slikt. Du kan ha enten ett tohåndsvåpen og en wand eller du kan ha et etthåndsvåpen, en offhand og en wand. (altså du har 2 hender på våpnene og wanden i lomma). Smallville: Wtf? Don't drink and post, EOD. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Og der stakk en annen rogue med dragonfang blade/CHT av med min Perditions blade og nå som AQ nettopp har åpnet på vår server, så blir det lenge til neste MC.. Great! Nevnte jeg at life sux? ehm jeg mener WoW Dere aner ikke hvor forbanna jeg ble. Alle er bare noen grådige [insert the worst word in your mind here etc etc]. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hvordan funker offhand våpen? har på min warlock en stav(wand) i offhand og en stokk i mainhand. og når jeg slår ting så vises jo bare stokken :\ Gjør den i offhand skade da og? eller må jeg trykke på knappen til warlocken min blar fram wanden? 5681528[/snapback] Warlocks kan ikke ha våpen i offhand, wand er i ranged slot, blir mye som en bue på en warrior, bare at du ikke trenger piler. Du kan altså bare bruke en av dem til å angripe med samtidig, men du får statsa fra begge hele tiden. Noen som vet om vennen min, Rallarsnus er god? 5681570[/snapback] Server og navn? Endret 1. mars 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Fikk invite i går til en av de bedre guildene på serveren. Har siden jeg startet å spille på serveren drømt om å få plass i denne guilden pga de er svært særiøse. Takket selvfølgelig ja og er nå i en guild som snart knekker Nefarian. Har to RL venner her og så dette blir gøy Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hvordan funker offhand våpen? har på min warlock en stav(wand) i offhand og en stokk i mainhand. og når jeg slår ting så vises jo bare stokken :\ Gjør den i offhand skade da og? eller må jeg trykke på knappen til warlocken min blar fram wanden? 5681528[/snapback] Warlocks kan ikke ha våpen i offhand, wand er i ranged slot, blir mye som en bue på en warrior, bare at du ikke trenger piler. Du kan altså bare bruke en av dem til å angripe med samtidig, men du får statsa fra begge hele tiden. 5681847[/snapback] Ok, da vet jeg det, kjekt takk for svar. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hvis du åpner spellbook (P) så er det en ting som heter shoot, det er wandend din. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) E-Ton: Jeg var bare litt sarkastisk. Og trinketnerfen er forsåvidt grei nok, man kan vel bruke AP og 1 trinket samtidlig? EDIT: Ikke Eno, men E-Ton. Endret 1. mars 2006 av Sigga Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 E-Ton: Jeg var bare litt sarkastisk. Og trinketnerfen er forsåvidt grei nok, man kan vel bruke AP og 1 trinket samtidlig? EDIT: Ikke Eno, men E-Ton. 5682501[/snapback] Om det var warrior det gjaldt, hadde blizzard nerfet talents og latt trinketene være Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 WoW suger hardt. PS: Utrolig at jeg i det hele tatt gidder å skrive her Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) WoW suger hardt. PS: Utrolig at jeg i det hele tatt gidder å skrive her 5684916[/snapback] Og poenget med å skrive dette var...? Endret 1. mars 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 haha! Det var ditt 666. innlegg! Men det du gjør er det samme som å selge satanistvers på åpen gate i Teheran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå