Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som forresten vet forskjellen på trial-clienten (TryWoW.exe) og full-clienten (wow.exe) ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Forskjellen? Man kan ikke spille fullversjonen i TryWow? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Godt spørsmål... Noen gode svar? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det ikke bare det at man ikke kan komme over lvl 20? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe Man kan spille i 10 dager, men det har med accounten og gjøre tror jeg.. Hva skjer om man logger på en vanlig account med den clienten? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Åå, jeg misforstod helt spørsmålet ditt. Det som er greia er vel at man kan ikke trade, kjøpe&selge på AH (usikker på denne), gi penger osv, og man kan ikke levle over level 20 som kaka' sier. Tror jeg, utfyll den som vet. EDIT: De er vel også vanilla så vidt jeg vet. Endret 10. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så at en over her nevnte at man kunne kombinere mapper fra WoW og WLK betaen. Har lastet ned "WotLK-Beta-3.0.1-enGB" - hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det du nevner Binko er begrensninger på Trial account, klienten du kan laste ned tilsvarer WoW classic, var ihvertfall slik når jeg begynte. Litt unødvendig å måtte reinstallere om en kjøper retail. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hører snakk om at Northrend åpnes så tidlig som 12:01 natt til Torsdag? Om ikke enda tidligere faktisk? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kommer til å bli stress, kommer til enhver tid til å føle jeg henger etter. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg legger inn wow nå på nytt, feilmelding etter en patch-install om og om igjen, merkelig at det skal ta 3 dager.The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3) Jeg hadde et lignende problem selv. Det løste seg for meg når jeg installerte under safemode. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028590&hl= Edit: Skrivefeil Endret 10. november 2008 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Åå, jeg misforstod helt spørsmålet ditt. Det som er greia er vel at man kan ikke trade, kjøpe&selge på AH (usikker på denne), gi penger osv, og man kan ikke levle over level 20 som kaka' sier. Tror jeg, utfyll den som vet. EDIT: De er vel også vanilla så vidt jeg vet. Takk for svar Holder på og installere den ordentlige versjonen nå.. Men har gammel plate, så er mange patcher Og i tillegg, har jeg bare 3-400kb/s på linja Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror Trywow klienten bare laster det du ser, mens vanlige er hele spillet. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hører snakk om at Northrend åpnes så tidlig som 12:01 natt til Torsdag? Om ikke enda tidligere faktisk? Når TBC kom kunne man dra til outlands 12:00 hvertfall:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bestilte wow fra komplett naa. Rekker jeg aa faa det foer torsdag? Noen som veit hvor lagert til komplett er? Hvor lang td tar det ca fra Bergen til oslo med post? Saann at jeg kan prQve aa regne ut ca tid fra komplett til meg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hmmm hørt rykter om at man kan bytte lvl70 badges mot lvl80 badges. Dette er seff løse rykter, en som har sagt noe i trade, etc. Kan noen be-/avkrefte dette? Høres litt teit ut egentlig. Da hadde nok alle farma badges nå som gale. Tenk på de som sitter med 300+ badges elns, og får lvl80 badge gear før i det hele tatt dinge 80. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 det er nok bare et rykte, pga av akkurat den grunn du nevnte selv. kjøp nether vortex/primal might for badgesene og høst inn de siste gullene som kan hentes før realese Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hmmm hørt rykter om at man kan bytte lvl70 badges mot lvl80 badges. Dette er seff løse rykter, en som har sagt noe i trade, etc. Kan noen be-/avkrefte dette? Høres litt teit ut egentlig. Da hadde nok alle farma badges nå som gale. Tenk på de som sitter med 300+ badges elns, og får lvl80 badge gear før i det hele tatt dinge 80. NEI. Dette har blitt avkreftet av folk som har spilt betaen, og såvidt jeg vet så har man aldri kunnet det på noe tidspunkt i betaen heller. Jeg velger å stole på dem fremfor rykter. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nøyaktig hva skjer 00:00 på onsdag? Jeg fikk BC et par dager for sent (ikke pga sjappe, men pga god gamle posten) så jeg fikk det ikke med meg sist? Blir det maintenance nedetid før det åpner? Blir det restart kl 00:00? Kan man registere key før 00:00? Kan man spille før 00:00 hvis man installerer spillet tidligere på kvelden? Og for de som husker tilbake, er det overhodet spillbart? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bestilte wow fra komplett naa. Rekker jeg aa faa det foer torsdag? Noen som veit hvor lagert til komplett er?Hvor lang td tar det ca fra Bergen til oslo med post? Saann at jeg kan prQve aa regne ut ca tid fra komplett til meg. Etter hva jeg vet ligger komplett lageret i Sandefjord. Vis de sender det i morra får du det nok innen torsdag, vis de sender i brev. Absoluttspill sender wotlk til meg i morra ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå