Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åå, jeg misforstod helt spørsmålet ditt.

 

Det som er greia er vel at man kan ikke trade, kjøpe&selge på AH (usikker på denne), gi penger osv, og man kan ikke levle over level 20 som kaka' sier.

 

Tror jeg, utfyll den som vet.

 

EDIT: De er vel også vanilla så vidt jeg vet.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Jeg legger inn wow nå på nytt, feilmelding etter en patch-install om og om igjen, merkelig at det skal ta 3 dager.
The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

 

Jeg hadde et lignende problem selv. Det løste seg for meg når jeg installerte under safemode.

Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028590&hl=

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Åå, jeg misforstod helt spørsmålet ditt.

 

Det som er greia er vel at man kan ikke trade, kjøpe&selge på AH (usikker på denne), gi penger osv, og man kan ikke levle over level 20 som kaka' sier.

 

Tror jeg, utfyll den som vet.

 

EDIT: De er vel også vanilla så vidt jeg vet.

Takk for svar ;)

Holder på og installere den ordentlige versjonen nå.. Men har gammel plate, så er mange patcher :(

Og i tillegg, har jeg bare 3-400kb/s på linja :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bestilte wow fra komplett naa. Rekker jeg aa faa det foer torsdag? Noen som veit hvor lagert til komplett er?

Hvor lang td tar det ca fra Bergen til oslo med post? Saann at jeg kan prQve aa regne ut ca tid fra komplett til meg.

Lenke til kommentar
hmmm hørt rykter om at man kan bytte lvl70 badges mot lvl80 badges. Dette er seff løse rykter, en som har sagt noe i trade, etc. Kan noen be-/avkrefte dette?

 

Høres litt teit ut egentlig. Da hadde nok alle farma badges nå som gale. Tenk på de som sitter med 300+ badges elns, og får lvl80 badge gear før i det hele tatt dinge 80.

 

 

NEI.

 

Dette har blitt avkreftet av folk som har spilt betaen, og såvidt jeg vet så har man aldri kunnet det på noe tidspunkt i betaen heller. Jeg velger å stole på dem fremfor rykter.

Lenke til kommentar

Nøyaktig hva skjer 00:00 på onsdag? Jeg fikk BC et par dager for sent (ikke pga sjappe, men pga god gamle posten) så jeg fikk det ikke med meg sist?

 

Blir det maintenance nedetid før det åpner?

Blir det restart kl 00:00?

Kan man registere key før 00:00?

Kan man spille før 00:00 hvis man installerer spillet tidligere på kvelden?

Og for de som husker tilbake, er det overhodet spillbart?

Lenke til kommentar
Bestilte wow fra komplett naa. Rekker jeg aa faa det foer torsdag? Noen som veit hvor lagert til komplett er?

Hvor lang td tar det ca fra Bergen til oslo med post? Saann at jeg kan prQve aa regne ut ca tid fra komplett til meg.

Etter hva jeg vet ligger komplett lageret i Sandefjord. Vis de sender det i morra får du det nok innen torsdag, vis de sender i brev.

Absoluttspill sender wotlk til meg i morra ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...