Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier uansett, dropp crafting-professions, og kom deg opp i nivå på 2 gathering-professions. Crafting er bare et stort jævla pengesluk. Men med 2x gathering selger du ALT på AH, og alt av ore, leather og herbs, blir kjøpt fordi folk powerleveler engineering, alchemy, blacksmithing eller leatherworking for å få laget spesielle items for guildet sitt etc.

 

Jeg tjente et par tusen på et par-tre uker sånn. Du tjener mye penger bare på å skille opp profession, siden du får så mye skins eller ore mens du skiller.

 

Min gamle 70-mage har nå 2800G, i motsetning til et par hundre før jeg startet. når du kommer såpass opp i level at du kan skinne der du quester eller plukke blomster på høy level, trenger du ikke jobbe for å få tingene engang. Da bare er de der.

Starter man sånn fra lvl 1 blir det kolossalt med cash når du selger unna alt du skinner eller plukker mens du quester.

 

Med enchanting ender du opp med å kjøpe alt av greens på AH for å skille opp, og det er ikke akkurat sånn man tjener cash nei..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan ta et eksempel på Enchanting fra i går: Jeg hadde et grønt belte, som vendoret for 1g80s, disenchantet det, og vips hadde jeg 2 Greater Planar Essences som jeg får 30-35g for. Enchanting kan man tjene syke mengder cash med.

 

Selv går jeg Enchanting/Herbalism foreløpig.

Lenke til kommentar
For hver andre level du lvler under RaF bonusen får du en grant a level. Begge karakterene får hver sin Grant a level. Det betyr at begge accountene kan gi 30 levels til begge accountene.

 

Nei, er bare han som blir recruita som kan grante levels til recruiteren. Virker ikke begge veier. (Testa nå)

! :ohmy:

Så to stykk kan ikke recruite hverandre, for så og gi hverandre lvl`s hele veien opp? :cry:

Lenke til kommentar
Jeg hadde et grønt belte, som vendoret for 1g80s, disenchantet det, og vips hadde jeg 2 Greater Planar Essences som jeg får 30-35g for.

 

der tapte du vel enorme summer...

har selv enchanting, or merker det knapt i lommeboken.

om man skal levle gjør man det over tid der man har en macro der du sier du WTS enchants

Vis det var PSV du snakka til, så tapte han ikke penger når han DE et grønt belte til 2 greater planar essence som er verdt 30-35g, når han kunne fått 1g80s hos vendor.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
For hver andre level du lvler under RaF bonusen får du en grant a level. Begge karakterene får hver sin Grant a level. Det betyr at begge accountene kan gi 30 levels til begge accountene.

 

Nei, er bare han som blir recruita som kan grante levels til recruiteren. Virker ikke begge veier. (Testa nå)

! :ohmy:

Så to stykk kan ikke recruite hverandre, for så og gi hverandre lvl`s hele veien opp? :cry:

Nei.

Lenke til kommentar
Jo, det er sant. Men så mye stuff koster nå tror jeg ikke jeg tar meg råd til det. :)

Som jeg sa, enchante ting for folk som har mats etc gratis, da betaler ikke du noe, og de slipper betale fees. Så får du noen lvler før wotlk.

Ting koster vel ikke så mye nå som før da? Prisene har jo bare gått ned?

Jo. Men nå er jeg på det stadiet at alt jeg har to grønne enchants (resten grått), og er vel recipes fra dungies som gjelder, og det har jeg ikke tid til for øyeblikket.

Tjener likevel en liten slump på folk som skal ha +AP/ health og alt sånn standard.

 

Og dessuten, den som nevnte 2x gathering; hvor morsomt er det da? Da blir jo det eneste poenget å grafse til seg så mye som mulig penger. Det er jo... kult. Mye bedre å ta seg tid til å lære seg noe, mestre det. (Det skal nevnes jeg tok en snarvei i helga og kjøpte 90% av alt materialet jeg trengte).

 

Hver sin lyst.

Lenke til kommentar

Etter nesten 3 år er det ikke snakk om at det er så jævla morsomt å disenchante grønne items for å få noen støvgreier, og trykke på riktig enchant 50 ganger "Do you want to replace this enchant? OK".

 

Og det er heller så fordømt moro å trykke på "Copper modulator" og vente. Da samler jeg heller bare ore og skins og selger alt på AH. Jeg trenger 5000G til mount. Ikke ha det "moro".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...