Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn. 375 enchanting. Det tok 1.6k og massevis tid.

 

Forresten, jeg er BE, de starter med 10 ekstra enchanting. Må jeg da levle til 385 for å... for. Må jeg det?

385 for å hva?

 

men du begynner som du selv sier med 10 i enchanting så de eneste du egentlig sparer er prisen det koster å levle fra 1-10 i enchanting, noe som er waste imo

Lenke til kommentar

Har ikke spilt WoW på over ett år nå.. Prøvde det idag.. Er de gamle realms'a borte?

Spilte på hellscream før husker jeg. Og en som het Tyralium (?)

 

Uansett; Jeg lasta ned den 10-dagers trial da jeg tenkte jeg slipper og patche 1000 patcher da jeg har en gammel plate..

Er det hele WoW jeg laster ned da? Eller er det bare trial versjon? Hvis jeg skal spille på min gamle account, må jeg installere på nytt eller kan jeg bruke trial-greia?

Var også rart; Sto "World of warcraft: Wrath of the Leach King" og ikke bare World of warcraft. Hvorfor? :p

Uansett, kort oppsumert;

Er de gamle serverne borte? Hellscream, Tyralium osv?

Kan jeg spille på Trial-versjonen eller må jeg installere?

Lenke til kommentar

Jeg legger inn wow nå på nytt, feilmelding etter en patch-install om og om igjen, merkelig at det skal ta 3 dager.

The file "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
Endret av War
Lenke til kommentar
hø, kan man fortsatt få den?....

Sjekka litt rundt, og man kan få den post-3.0 dersom man ikke har abandona questsa. Det virker som Blizzard bare har "skifta" ut questet du får fra NPCene med nye quests uten tittel, men de ikke har skifta om de gamle.

 

Jeg mangler Kael på den ene charren min, og svarte så mange TK pugs ute for et par uker siden :( Håper jeg finner en som kan ta Kael nå, i tilfelle de bestemmer seg for å fikse det før expansionen.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan det går på bussene i distriktsnorge, disse Nor-way bussene som går over diverse fjelloverganger :)

 

Btw, tegn på at man har spilt for mye en helg, legge seg 20.00 for å klare å forsove seg til skolen dagen etter (jeg må stå opp 07.30)

 

Jeg la meg 02.30 i natt, kom meg lett opp 06.00 og jeg spilte minst like mye som deg i helgen. :)

 

Uansett, 3 days to go, gleder meg som faen.

Lenke til kommentar
We have created this new thread to reflect some updates we have made to the way in which arena points and seasons will be handled as we transition into Wrath of the Lich King.

 

We wanted to remind everyone that Arena season 4 is coming to a close. During next Tuesday's maintenance on November 11th, all arena teams, as well as ratings, will be wiped and arena charter NPCs disabled. However, arena points will persist until the beginning of the next arena season, or until a player reaches level 71. Thus, Arena points will be rewarded for rated games played this week and players will be able to purchase Arena items that do not require a team or personal rating. Upon the close of Arena season 4, players at level 70 will continue to be able to play skirmish Arena matches against other level 70 opponents even after Wrath of the Lich King launches.

 

Arena season 5 is currently scheduled to begin on December 16th, and once that happens players who have reached level 80 will be able to compete in rated arena matches where they can gain arena points which can be used to purchase level 80 arena gear, as well as compete for end-of-season rewards. Players who remain at level 70 after Season 5 begins will only have access to play skirmish arena matches against other level 70 players. However, two new skirmish brackets will be made available (71-75, 76-80) for players who wish to hone their arena skills while leveling in Northrend.

 

Betyr det at jeg bør handle gear for AP asap?

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...