MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Begynner å bli klar for levling nå; http://bildr.no/view/284132 du og ja I tillegg til 20-30 flasks of resto har jeg rundt 260 terocone, 300 nightmare vine for å ikke snakke om pots Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 heey. Kan man få Champion of the Naaru tittelen enda? jeg hadde maggy questet da patchen kom, og jeg drepte han nå. Fikk ingen ting da jeg leverte questet. hmm Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Begynner å bli klar for levling nå; http://bildr.no/view/284132 Bestemte de seg ikke for å fjerne alle weapon enhancers utenom de fra class skills? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hallåis. Nå har jeg kommet meg til 360 enchanting. Hvor skal jeg trene? Går det i recipes resten nå? Må jeg mekke repp med Consort og kjøpe ringrecipe? Sitter faaaast. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hallåis. Nå har jeg kommet meg til 360 enchanting. Hvor skal jeg trene? Går det i recipes resten nå? Må jeg mekke repp med Consort og kjøpe ringrecipe? Sitter faaaast. hørt rykter om at 360-375 blir trainable mår Lich King kommer. Ikke mongoose og slike ting, men ting du kan levle til 375 med hvertfall. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 heey. Kan man få Champion of the Naaru tittelen enda? Nei. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da har GameZone.no sendt Wotlk i min retning! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, jeg har et spørsmål. Går det an å starte DK med engang uten å måtte lvl til 55. Ja/nei? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha en karakter som er level 60. Eller var det 70? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha en karakter som er level 60. Eller var det 70? 60 me thinks. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 flere enn meg som opplever quest bugs på isle of quel danas? (eller hva den enn heter) hvis det er folk jeg må drepe og dreper dem så star det at jeg ikke har drept dem :hmmm: en eller anna addon som gjør det eller no? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 flere enn meg som opplever quest bugs på isle of quel danas? (eller hva den enn heter) hvis det er folk jeg må drepe og dreper dem så star det at jeg ikke har drept dem :hmmm: en eller anna addon som gjør det eller no? du er ikke i raid vel? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha en karakter som er level 60. Eller var det 70? 60 me thinks. Er det ikke 55? eller har dette blitt forandret igjen? Dette Deathknight greieene går meg over huet snart Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha en karakter som er level 60. Eller var det 70? 60 me thinks. Er det ikke 55? eller har dette blitt forandret igjen? Dette Deathknight greieene går meg over huet snart Det er fortsatt 55. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha en karakter som er level 60. Eller var det 70? 60 me thinks. Er det ikke 55? eller har dette blitt forandret igjen? Dette Deathknight greieene går meg over huet snart Det er fortsatt 55. Ingen ting har forandret seg på den fronten der på mange måneder. Det lønner seg å lese annet enn forums også, for DER står det mye tull Ja, det er og blir 55. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har alltid vært 55. Og du trenger bare ha en 55 eller mere på kontoen din, så kan du lage en Death Knight som new character. Du konverterer ikke noen av de gamle til DK. Så starter du på lvl 55, går gjennom et startområde akkurat som de andre klassene, og kommer ut som lvl 58-59. Så er det bare å begynne å grinde seg frem til 60, så 70 helt som vanlig. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som kan forklare når vi må downe muru for å bare få en grp med adds? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må ha DK'n på en server med en lvl55+ character tho. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har alltid vært 55. Og du trenger bare ha en 55 eller mere på kontoen din, så kan du lage en Death Knight som new character. Du konverterer ikke noen av de gamle til DK. Så starter du på lvl 55, går gjennom et startområde akkurat som de andre klassene, og kommer ut som lvl 58-59. Så er det bare å begynne å grinde seg frem til 60, så 70 helt som vanlig. Du har ganske rett her, men den egentlige planen var at du måtte gjøre ein questchain får å unlocked DK, nå er det endra til at du må ha en 55+. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ding 70! 4d 16h played. Ikke dårlig. Det har gått i RaF da tenker jeg? Levla til 70 på ca. 5 dager og noen timer played uten raf. Endret 9. november 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå