Poseboen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så som Ret palla kan jeg da altså greie det? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Så som Ret palla kan jeg da altså greie det? erru gærn. Så dama mi slakte folk som F med pallyes sin (etter nerf). Før så gikk hu ned til 50% liv og 0% mana etter 1 fight med 1 mob, nå tok hu nesten 4 rett etterhverandre med 95% liv og nesten full mana. Latterlig. Det er lett mao quickedit: om du rekker det til release, er dog et annet spørsmål ^^ Det er mye som kan spille inn der. Endret 8. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ret pala er latterlig enkelt å levle med for tiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det har det vel alltid vært? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er respawn tid på capital city bosser ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det har det vel alltid vært? les min post 2 poster over din. Det er _LITT_ forskjell. Og enkelt kan ikke jeg akkuratt si at det har vært. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hmm, recruit a friend stopper på 60, men kan f.eks en lvl 61 grante en av mine alts levels? Eller må han gjøre det før han dinger 60? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hmm, recruit a friend stopper på 60, men kan f.eks en lvl 61 grante en av mine alts levels? Eller må han gjøre det før han dinger 60? Level grants går vekk over 60, så det må gjøres før ding. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Level grants går ikke bort. Stod og så at kompisen min granta 35-60 med en 67 char. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det lvl grants greiene dere prater om hele tida? noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja. I stor grad. Recruit a friend; spill i samme group som en kompis (Nystartede kontoer må linkes) og få 3x xp på alt frem til 60. Du kan gi et antall levler. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For hver andre level du lvler under RaF bonusen får du en grant a level. Begge karakterene får hver sin Grant a level. Det betyr at begge accountene kan gi 30 levels til begge accountene. Eksempel: Du lvler to folk sammen med RaF. På begge accountene har du en level 30 karakter i tillegg til de to du har lvlet sammen til 60. Du logger så på en av level 30 karakterene på den ene accounten og level 60 karakteren på den andre. Siden du har levlet 60 levler og fått en grant a level for hver andre kan du nå grante 30 lvler til en karakter på den andre accounten. 60 karakteren inviter level 30 karakteren og summoner han. De er nå i group og står ved siden av hverandre. Level 60 karakteren kan nå høyreklikke på level 30 karakteren sitt portrett og velge grant a level. Dette kan du gjøre 30 ganger og level 30 karakteren er nå 60 på under ett minuttl. Samme gjør du så med bare motsatt med accounter. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Begynner å bli klar for levling nå; http://bildr.no/view/284132 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hihi, så fikk jeg sneket meg inn i bildet ditt da Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For hver andre level du lvler under RaF bonusen får du en grant a level. Begge karakterene får hver sin Grant a level. Det betyr at begge accountene kan gi 30 levels til begge accountene. Eksempel: Du lvler to folk sammen med RaF. På begge accountene har du en level 30 karakter i tillegg til de to du har lvlet sammen til 60. Du logger så på en av level 30 karakterene på den ene accounten og level 60 karakteren på den andre. Siden du har levlet 60 levler og fått en grant a level for hver andre kan du nå grante 30 lvler til en karakter på den andre accounten. 60 karakteren inviter level 30 karakteren og summoner han. De er nå i group og står ved siden av hverandre. Level 60 karakteren kan nå høyreklikke på level 30 karakteren sitt portrett og velge grant a level. Dette kan du gjøre 30 ganger og level 30 karakteren er nå 60 på under ett minuttl. Samme gjør du så med bare motsatt med accounter. ah. Nice Takker for svar^^ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser ingen repairbots! Unødvendig travel time for å vendore og repaire! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser ingen repairbots! Unødvendig travel time for å vendore og repaire! inscription\enchanting, ingen av de jeg skal levle med har engi heller. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trodde riding-crop bare fungerte opp til level 70? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trodde riding-crop bare fungerte opp til level 70? Den gjør det :O Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Andewz! Ta deg en 10 min tur og kom med en CE til meg Var ikke jeg som tok bildet, stjal bare bildet av en kompis som jobber på elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå