Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Go for it, mye bedre å ha egen UI imo, screenshot av UI'en du har nå?

Vis du tar å lagrer interface og wtf folders før du lager din egen UI så har du jo backup av Spartan Ui vis du vil gå tilbake igjen.

Litt sent ute, men jaja. Bedre sent en aldri!

 

Spartan UI.

 

Det er at par bugs der atm, noen buffs viser feil tooltip, noen viser ikke i det heletatt, du får ikke raid UI, chatlogen er litt rar, litt sånne småting.

Men jeg tror rett og slett jeg setter meg ned og prøver å lage ett UI selv, feile nok en gang og gå tilbake til Spartan UI jeg.

Lenke til kommentar
Hvor her? Kan sikkert ta den ;)

Par sider tilbake. Av en eller annen grunn så viser den linken til posten under min, selvom URLen er hentet fra "Post #xxxx" linken. Wicked.

 

Fristen for å bli ferdig med paper er i morgen kl 23:55, men jeg er på jobb hele dagen, så jeg vil gjerne bli ferdig med den i dag/i kveld :(

Var lang den ;)

 

Får se om jeg får svart i løpet av kvelden, regner med å svare på norsk går greit?

Lenke til kommentar
Er da bare og fortelle om CE'en til de nørdete kompisene dine da.

Det at du er på forumet her, i den tråden her, gjør deg ikke akkuratt mindre nørdete.

 

edit: kuldesjokk: Seff! Jeg skriver paperet på norsk, som skal inn til en norsk sensor på en norsk skole, så det er null stress :) Alt jeg er ute etter er egentlig meninger/antagelser til folk. Spiller nesten ingen rolle hvem det er (så lenge de har peil på MMORPG generelt og WoW) eller hvilket språk de bruker (så lenge jeg skjønner det som er skrevet).

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Hva er sjangsen for at jeg greier å lvle 60-70 før Wotlk? Tenker på hvor yme har de egentlig nerfa 60-70?

 

hmmm det tok meg 3x kvelder a 4-5 timer hver fra 64-70 med rested 65-66(tror jeg). Det var helt latterlig egentlig. Jeg gikk ut fra Zangar som lvl 63 og halv, når jeg var ferdig i Terrokar var jeg 66, dinga 68 i nagrand og fortsatte i SMV fram til 70. Jeg skippa hele BEM, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...