Dernel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Syns ikke dere og at jeg har innmari lite hp? :S http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ol&n=Dernel Var ikke sånn før patchen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har ca 7800 hp med enhancement gearet mitt TK/BT-ish gear. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 8,2k hp er da ikke så ille, jeg har 7.8k hp og har aldri hatt noe problemer Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 har et vedig fint bile her: Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 forresten jeg har ikke lagd det XD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Head of John McCain 1/1 Nice. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) forresten jeg har ikke lagd det XD så jæææævlig bra dog. edit: jævlig skuffa i dag. Har lagt ut en 10 spørsmåls undersøkelse om MMORPG både her og hos nr1 guild @ terenas sin forum og har fått 0 svar. Må nøye meg med randoms i trade :/ Endret 8. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor her? Kan sikkert ta den Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 har et vedig fint bile her: Hahaha.... I lol'ed! :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor her? Kan sikkert ta den Par sider tilbake. Av en eller annen grunn så viser den linken til posten under min, selvom URLen er hentet fra "Post #xxxx" linken. Wicked. Fristen for å bli ferdig med paper er i morgen kl 23:55, men jeg er på jobb hele dagen, så jeg vil gjerne bli ferdig med den i dag/i kveld Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Go for it, mye bedre å ha egen UI imo, screenshot av UI'en du har nå?Vis du tar å lagrer interface og wtf folders før du lager din egen UI så har du jo backup av Spartan Ui vis du vil gå tilbake igjen. Litt sent ute, men jaja. Bedre sent en aldri! Spartan UI. Det er at par bugs der atm, noen buffs viser feil tooltip, noen viser ikke i det heletatt, du får ikke raid UI, chatlogen er litt rar, litt sånne småting. Men jeg tror rett og slett jeg setter meg ned og prøver å lage ett UI selv, feile nok en gang og gå tilbake til Spartan UI jeg. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Brukte Spartan selv tidligere, men fant etterhvert ut at det var greiere med Bartender. Der får jeg samlet knappene som jeg vil, og kan legge til/skjule bars ettersom jeg har behov for det. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Andewz! Ta deg en 10 min tur og kom med en CE til meg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor her? Kan sikkert ta den Par sider tilbake. Av en eller annen grunn så viser den linken til posten under min, selvom URLen er hentet fra "Post #xxxx" linken. Wicked. Fristen for å bli ferdig med paper er i morgen kl 23:55, men jeg er på jobb hele dagen, så jeg vil gjerne bli ferdig med den i dag/i kveld Var lang den Får se om jeg får svart i løpet av kvelden, regner med å svare på norsk går greit? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Er da bare og fortelle om CE'en til de nørdete kompisene dine da. Det at du er på forumet her, i den tråden her, gjør deg ikke akkuratt mindre nørdete. edit: kuldesjokk: Seff! Jeg skriver paperet på norsk, som skal inn til en norsk sensor på en norsk skole, så det er null stress Alt jeg er ute etter er egentlig meninger/antagelser til folk. Spiller nesten ingen rolle hvem det er (så lenge de har peil på MMORPG generelt og WoW) eller hvilket språk de bruker (så lenge jeg skjønner det som er skrevet). Endret 8. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kulde kan desverre ikke engelsk. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er sjangsen for at jeg greier å lvle 60-70 før Wotlk? Tenker på hvor yme har de egentlig nerfa 60-70? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er sjangsen for at jeg greier å lvle 60-70 før Wotlk? Tenker på hvor yme har de egentlig nerfa 60-70? hmmm det tok meg 3x kvelder a 4-5 timer hver fra 64-70 med rested 65-66(tror jeg). Det var helt latterlig egentlig. Jeg gikk ut fra Zangar som lvl 63 og halv, når jeg var ferdig i Terrokar var jeg 66, dinga 68 i nagrand og fortsatte i SMV fram til 70. Jeg skippa hele BEM, faktisk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kulde kan desverre ikke engelsk. Gidder bare ikke din tard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå