Slimda Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ble exalted med shattered sun offensive nå, men jeg kan ikke se questet for å for "of the shattered sun" title må jeg vente til i morgen før jeg ser det? den angivelige questgiveren kan jeg kun "snakke" vanlig med . Jeg tror den er bare mulig å få mens de holder på å angripe øya, og ikke når de er ferdig (som nå). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Huff... Er synd Arena rating og team rating blir reseted på Tirsdag. Kjipt å ha spilt siden s3 startet og ikke klart å skaffe seg det man ville. (Yepp, I sux :/) Blir ikke mindre kjipere at man var på 1954 Team Rating, men 1945 personal heller akkurat. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ble exalted med shattered sun offensive nå, men jeg kan ikke se questet for å for "of the shattered sun" title må jeg vente til i morgen før jeg ser det? den angivelige questgiveren kan jeg kun "snakke" vanlig med . Jeg tror den er bare mulig å få mens de holder på å angripe øya, og ikke når de er ferdig (som nå). Hva du enn gjøre ikke gidd og betal 1k gull for den tittelen, bortkasta som faen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ding 70! 4d 16h played. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ding 70! 4d 16h played. Ikke dårlig. Det har gått i RaF da tenker jeg? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Sikkert^^ Eller så er han bare veldig rask Endret 8. november 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 visst du ikke allerede har burning vrusade.. må du kjøpe det før du kan spille wrath?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ding 70! 4d 16h played. Ikke dårlig. Det har gått i RaF da tenker jeg? Mulig å levle til 70 på under 5 dager uten RaF, tipper det er det han har gjort. RaF tar enda kortere tid. Edit: veluci: Ja. Endret 8. november 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) visst du ikke allerede har burning vrusade.. må du kjøpe det før du kan spille wrath?? Ja, det må du. Er såklart suspended pga. at jeg må bekrefte at kontoen er min, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får igjen svar? Vil jeg få tilbake kontoen før WotLK i det hele tatt? Endret 8. november 2008 av Shepards Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mister jeg Grant a levels når jeg dinger 60? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Neida, har brukt RaF. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 visst du ikke allerede har burning vrusade.. må du kjøpe det før du kan spille wrath?? Ja, det må du. Er såklart suspended pga. at jeg må bekrefte at kontoen er min, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får igjen svar? Vil jeg få tilbake kontoen før WotLK i det hele tatt? Etter jeg mista kontoen min en gang, og skreiv mail til blizz om at den var hacka etc. brukte de over 1 mnd på å svare på mailen, så det tok evigheter før jeg fikk den tilbake, tviler på at de har blitt bedre :< Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja. Tok like lang tid for meg. Det virker som en evighet Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fyfaen ... Da får jeg ikke vært med på WotLK release, jævlig bra. Hvorfor i helvete skal de absolutt suspende kontoen min og ha bevis på at den er min en uke før WotLK kommer ut? Maken til dårligere service og support skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det finnes noe som heter telefon, og merkelig nok svarer support raskere på telefon enn på e-post... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det mange ganger de sier på telefon at du må sende e-mail om det, du kan jo prøve, men. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kjeder meg sånn nå at jeg vurderer å prøve å lage ett eget UI istedenfor å bruke Spartan UI, selv om jeg vet at det alltid går til helvete. Go for it? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Go for it, mye bedre å ha egen UI imo, screenshot av UI'en du har nå? Vis du tar å lagrer interface og wtf folders før du lager din egen UI så har du jo backup av Spartan Ui vis du vil gå tilbake igjen. Endret 8. november 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå