Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ble exalted med shattered sun offensive nå, men jeg kan ikke se questet for å for "of the shattered sun" title :( må jeg vente til i morgen før jeg ser det? den angivelige questgiveren kan jeg kun "snakke" vanlig med .

Jeg tror den er bare mulig å få mens de holder på å angripe øya, og ikke når de er ferdig (som nå).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Huff... Er synd Arena rating og team rating blir reseted på Tirsdag. Kjipt å ha spilt siden s3 startet og ikke klart å skaffe seg det man ville. (Yepp, I sux :/)

 

Blir ikke mindre kjipere at man var på 1954 Team Rating, men 1945 personal heller akkurat.

Lenke til kommentar
ble exalted med shattered sun offensive nå, men jeg kan ikke se questet for å for "of the shattered sun" title :( må jeg vente til i morgen før jeg ser det? den angivelige questgiveren kan jeg kun "snakke" vanlig med .

Jeg tror den er bare mulig å få mens de holder på å angripe øya, og ikke når de er ferdig (som nå).

 

Hva du enn gjøre ikke gidd og betal 1k gull for den tittelen, bortkasta som faen :p

Lenke til kommentar
visst du ikke allerede har burning vrusade.. må du kjøpe det før du kan spille wrath??

 

 

Ja, det må du.

 

Er såklart suspended pga. at jeg må bekrefte at kontoen er min, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får igjen svar? Vil jeg få tilbake kontoen før WotLK i det hele tatt?

Endret av Shepards
Lenke til kommentar
visst du ikke allerede har burning vrusade.. må du kjøpe det før du kan spille wrath??

 

 

Ja, det må du.

 

Er såklart suspended pga. at jeg må bekrefte at kontoen er min, noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får igjen svar? Vil jeg få tilbake kontoen før WotLK i det hele tatt?

Etter jeg mista kontoen min en gang, og skreiv mail til blizz om at den var hacka etc. brukte de over 1 mnd på å svare på mailen, så det tok evigheter før jeg fikk den tilbake, tviler på at de har blitt bedre :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...