Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å kjøpe CE, men whatever.

 

Har ikke CE av verken vanilla eller TBC, og har forhåndsbestilt den vanlige versionen av WotLK.

 

Hvorfor kjøper folk Mercedes/BMW/Porche når en Skoda eller Lada gjør samme nytten (ihvertfall i Norge), hvorfor kjøper noen musserende hvitvin, mens andre kjøper Champagne? Det er bare noen av livets mange finurligheter...

 

 

Ellers er jeg personlig glad i å samle på ting & tang. Jeg har frimerker, sedler, mynter, bøker med hardcover istedet for paperback, og også CE til de spill jeg virkelig liker.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Men CE er det ingen andre enn deg selv som veit at du har. Alle de andre tingene du nevner som eksempler er statussymboler som folk bevisst kjøper for å se bra bedre ut. Du får vell et pet i CE, men jeg kan aldri huske å ha sett det pettet som fulger med TBC, ever.

 

Så du legger mer vekt på hva andre synes om dine ting, enn hva du selv synes? Haha, takk for at jeg fikk meg en god latter før jeg legger meg :)

Nei, hadde jeg brydd meg om hva andre mente om meg, hadde jeg nok aldri spilt WoW i første omgang..

 

God natt og sov godt!

Lenke til kommentar

Så den litt på en snurrete argumentet til Skurupu, og også hva svaret ville bli; men jeg henger med på hvor du vil Skuru. Tenker sånn selv. CE, hva er vitsen, den står jo bare der og er tøff uten at noen andre vet om det.

 

Og ærlig talt, jeg har bedre ting å bruke penger på. (Helt HELT ærlig talt har jeg ikke penger til å bruke på Standard en gang).

 

:)

Lenke til kommentar

Kjøpte CE til AoC, for der fikk du noen ting som kunne være til nytte, bla. en ring som gav deg 2% mer xp, men wow CEene gir deg jo ikke noe nyttig! En dårlig musmatte? En cd du aldri kommer til å høre på, og en artbok du aldri kommer til å se i, og et pet som du bruker i ei uke, og som alle andre har....

 

Helt enig med Skurupu, ser ikke poenget.

 

 

Greit nok om du ser på det som et samleobjekt, selv om det ikke akkurat er det mest sjeldne objektet man kan få tak i, men blir for dumt å sammenligne det med biler/musserende vin da det i de tilfellene helt klart er snakk om klare kvalitet og/eller ytelsesforskjeller.

Lenke til kommentar
En dårlig musmatte? En cd du aldri kommer til å høre på, og en artbok du aldri kommer til å se i, og et pet som du bruker i ei uke

Hvordan kan du vite at ingen av de som har bestilt CE vil bruke det? Selv om ikke du ville brukt det, kan det fortsatt være de som har bestilt CE pga. de tinga der fordi de vil høre på cd'en, bruke musematta, se i artboken, eller fordi de vil ha et ekstra pet.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg bruker musematta jeg da.. Er jeg rar :hmm:

 

Og art-bøkene bruker jeg som inspirasjon når jeg tegner figurer, bruker hår, øyne. Og jeg er vanity pet collector så collectors edition kommer godt til der. Og min coll editions står forresten på hylla sammen med wow figurene mine, så folk ser de jo da hehe..

 

Har sett gjennom dvd'ene en gang eller to også..

 

Men vilken butikk var det det bildet var tatt fra?

 

De flese butikker har fått det nå, enten har de fått det eller så får de det på mandag.

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Lurer på om man skal orke å kjøpe WOTLk med en gang, blir vel en del stress med oppgradering og bugs og lav fps med en million folk rundt seg i crowded områder som gjør det umulig å ta exp med mindre man gjøre instances.

Lenke til kommentar
There will not be a Stormherald type weapon "high level crafter only". There are however a fair number of epic crafted BoE weapons that smiths will be able to make in LK. We didn't like the vast number of people who felt they were required to be Blacksmiths in order to get a good weapon. Players should choose their trade skills based on what they enjoy, not what they feel they must do

 

Omg, å jeg som akkurat har brukt en haug gull og tid på å levle blacksmithing... Hva i all verden blir poenget med weaponsmiths nå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...