Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Og det gjorde dere vel aldri? Ihvertfall ikke spriestene jeg spilte med :> Det er et år siden jeg raida bt/mh, men husker ihvertfall at spriestene lå ganske langt oppe på dps.

1500dps var vel ca. normalen pre 3.0 på brutallus, uten buffgruppe, ingen drums ingen shaman osv. Nå får vi jo raidbuffs som totems og heroism, og jeg mangler fortsatt masse crit, likevel så er nesten en dobling av dps siden pre 3.0 ganske fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan og målast ganske enkelt med ingame addons.

Sjølv får eg opp farten med Carbonite.

 

Så stemmer det.

Må huske at når ein øker med prosent så er det ikkje som å hive på +10 speed.

Noverande farten auker med så mange prosent. Så til raskare mount du har, jo meir vil den auke.

Lenke til kommentar

Føler meg teit nå, men.. funker Crusader aura i det hele tatt på flying mounts? :)

 

OG - i WoTLK skal vel dette med riding crops o.l. forsvinne, eller i alle fall fungere på en annen måte. Logikken bak er at man vissnok ikke skal behøve å bytte trinkets for å ri. (som er greit nok. nei, ikke alle gidder ha addons for dette)

 

Noen som vet hvordan dette kommer til å funke? Har hørt noe om at selve mounten skal "enchantes" men det er jo litt kjipt om man må kjøpe seg en riding crop til hver mount. Har jeg en pisk, så har jeg en pisk mener nå jeg.

 

Pluss.. hvordan kommer det til å funke swift flight form på min druid mon tro. Den er jo ikke en mount en gang, men en shapeshift form.

Lenke til kommentar

Crusader Aura fungerer på flying mounts, ja. Det gjør Riding Crop og.

 

Har ikke hørt noe ifra Blizzard angående fjerning av de trinketene/abilitiene.

 

Flight Form husker jeg ikke om den ble påvirket av crusader aura, men Riding crop funket ikke. Druider får egen trinket via Swift Flight FOrm questene.

Lenke til kommentar
Crusader Aura fungerer på flying mounts, ja. Det gjør Riding Crop og.

 

Har ikke hørt noe ifra Blizzard angående fjerning av de trinketene/abilitiene.

 

Flight Form husker jeg ikke om den ble påvirket av crusader aura, men Riding crop funket ikke. Druider får egen trinket via Swift Flight FOrm questene.

Crusader aura funker bare med mounts, så flight form blir ikke raskere.

 

De sa vel noe om å fjerne riding crops som trinkets og heller legge det inn som et spell, så har man det når man mounter, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?spell=48557#see-also-other

 

• Riding Crop - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use.

 

Kan se ut som om det evt. blir valgfrit om dette blir implementert. Og at det uansett nok ikke vil funke på swift flight form, med mindre noe lurt skjed med trinketen vår og (som use: learn how to fly faster)

 

Charm of Swift Flight <- WTF? Er det ikke den vi har nå? Men den har vel aldri vært sånn før?

Lenke til kommentar
ah.. så moro!!.. blir det dyrt å skaffe en sånn enchant tru?

Det står jo

Riding Crop - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use.

Så da regner jeg med at du kjøper en riding crop vis du ikke har allerede også bruker den på en mount.

Lenke til kommentar

Druidtrinketen ble (visst) forandret i 3.0.2, og kommentarene rundt den er fra de siste dagene.

 

Dette var jo riding crop for druid flight form, så at den er forandret nå kan jo tyde på at det skjer noe med vanlig riding crop også.

 

Edit: Mulig den ble forandret i 2.4.3? Er ikke sikker, men de nyeste kommentarene er i alle fall nye.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
ah.. så moro!!.. blir det dyrt å skaffe en sånn enchant tru?

Det står jo

Riding Crop - Permanently enchant a mount to increase its mounted speed by 10%. You may only enchant mounts in your own inventory, and enchanting your mount will cause it to become soulbound. Single use.

Så da regner jeg med at du kjøper en riding crop vis du ikke har allerede også bruker den på en mount.

Det vil nok fungere litt som "Leg-enchant" gjør nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...