Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Random prank utført på irlmates =

 

Greetings,

 

We have now concluded our investigation, and your account has been unlocked.

 

We have also placed a warning on your account, and issued you a 24 hour (1 day) suspension.

 

After the suspension has been served, you will be able to access the World of Warcraft servers once again.

 

Account Name: Jeddajeddajedda

Date of Violation: 2008/11/06

Type of Violation: Advertisement of Real Money Trading Services in Jest

Details of Incident: Pretending to advertise gold selling services as a joke

Character Name Involved: Moownedz

Consequences for Account: Account suspended for 24 hours (1 day)

 

While we regret to take this type of action, we have determined it to be in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game.

 

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.

 

Also note, it is necessary for you to log into the game after 24 hours (1 day) have passed; this will update the status of your account displayed on the Account Management page.

 

Should you have other questions or concerns, feel free to contact us again, via our webform: http://eu.blizzard.com/support/webform.xml

 

If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

 

Regards,

 

 

Tzelturion

Account Administration Team

Blizzard Entertainment Europe

http://www.wow-europe.com/en/

 

Please note: A Blizzard Employee will never request the password to your account or to your e-mail address.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

crusader aura i epic flyer:

blir speeden 280 + 20 = 300% eller

280 * 1,20 = 336 % ?

 

edit:

har gjort 71 av 86 quests i Blades edge for å få achievementen. problemet er at nå er det ikke flere quests igjen her :S

De stedene jeg har gjort alle questene er Sylvanaar, Toshleys station og ruuan weald, samt noen småquester som er spredd. er det en base jeg ikke vet om der man kan finne en håndfull med quests? spiller alliance

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar
Deilig med spriest buff, endelig ligger vi ikke rett over tanks uansett å mye innsats vi legger i spillet. :)

Og det gjorde dere vel aldri? Ihvertfall ikke spriestene jeg spilte med :> Det er et år siden jeg raida bt/mh, men husker ihvertfall at spriestene lå ganske langt oppe på dps.

Fordi folk i MH/BT for et år siden hadde dårligere gear enn folk som farmer det nå, men når folk fikk gear (tier 6-ekvilant) ble spriests out-dpsa så det holdt? Priests scala elendig før 3.0, men out-dpsa tidligere mange classes pga. bra base damage og det latterlig bra FSW-settet som var perfekt for en SP :)

 

Fra overgangen clearing av SSC/TK til farming av BT/MH med full t6 gikk jeg fra 1-3. plass på dps til post-3.0 til å ligge på 8-10. plass (som regel litt over de andre spriestene i raidet).

 

Pre-patch hadde jeg ca. 1300 dps på bruttalus som spriest. Det var en slags øvre cap der som gjorde at jeg ikke kunne komme høyere (i mangel på litt haste). Er usikker på hva jeg ligger på nå, finner 3.0 så kjedelig at jeg ikke en gang har tatt meg bryet med consumables. Men det som er sikkert er at vi scaler mye bedre med gear nå, critt er nå verdt å stacke. Dessverre så har jeg aldri vært dps-kåt og likte rollen som manabatteri så vurderer å gå tilbake til min beskyttelseskriger.

Endret av JensViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...