CombatPsycho Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Random prank utført på irlmates = Greetings, We have now concluded our investigation, and your account has been unlocked. We have also placed a warning on your account, and issued you a 24 hour (1 day) suspension. After the suspension has been served, you will be able to access the World of Warcraft servers once again. Account Name: Jeddajeddajedda Date of Violation: 2008/11/06 Type of Violation: Advertisement of Real Money Trading Services in Jest Details of Incident: Pretending to advertise gold selling services as a joke Character Name Involved: Moownedz Consequences for Account: Account suspended for 24 hours (1 day) While we regret to take this type of action, we have determined it to be in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. Also note, it is necessary for you to log into the game after 24 hours (1 day) have passed; this will update the status of your account displayed on the Account Management page. Should you have other questions or concerns, feel free to contact us again, via our webform: http://eu.blizzard.com/support/webform.xml If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Tzelturion Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe http://www.wow-europe.com/en/ Please note: A Blizzard Employee will never request the password to your account or to your e-mail address. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ding exalted med 10 factions. Ding "The burning crusader" Ding exalted med Shattered sun. Ding 10 tabards. Mye achievements som har med rep og gjøre i dag gitt Lawl. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bytex født i '77? Jøsses Og så slik arroganse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var bare for å lure deg til å kikke på profilen min. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kk. Ding lage middag. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hell yeah, jeg får gratis ZF boost på priesten min (kjenner ingen på serveren, absolutt INGEN i friendslist, 10hi) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Digg med arms atm! Jeg går dual-wield med one handers. Folk spør hele tiden "why dont u use 2hander in arms? lol.." Rart jeg topper dps i alle mulig raids og dungeons da. Om det er så "lol" Var n1 i ssc/tk og nå er jeg det i bt. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 You are now Exalted with Shen'dralar 37 av 39! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 You are now Exalted with Shen'dralar 37 av 39! gz:D 37 av 39 hva? factions!? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ding! 2 år uten wow! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) crusader aura i epic flyer: blir speeden 280 + 20 = 300% eller 280 * 1,20 = 336 % ? edit: har gjort 71 av 86 quests i Blades edge for å få achievementen. problemet er at nå er det ikke flere quests igjen her :S De stedene jeg har gjort alle questene er Sylvanaar, Toshleys station og ruuan weald, samt noen småquester som er spredd. er det en base jeg ikke vet om der man kan finne en håndfull med quests? spiller alliance Endret 6. november 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Deilig med spriest buff, endelig ligger vi ikke rett over tanks uansett å mye innsats vi legger i spillet. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Deilig med spriest buff, endelig ligger vi ikke rett over tanks uansett å mye innsats vi legger i spillet. Og det gjorde dere vel aldri? Ihvertfall ikke spriestene jeg spilte med :> Det er et år siden jeg raida bt/mh, men husker ihvertfall at spriestene lå ganske langt oppe på dps. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) edit: dreit på draget Endret 7. november 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 crusader aura i epic flyer:blir speeden 280 + 20 = 300% eller 280 * 1,20 = 336 % ? Epic Flying: 380 * 1.20 = 456% speed. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Velkommen tilbake! Er ikke tilbake, fikk bare lyst til å ding! litt Wow seansen min var veldig kortvarig, totalt 1 måned. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Deilig med spriest buff, endelig ligger vi ikke rett over tanks uansett å mye innsats vi legger i spillet. Og det gjorde dere vel aldri? Ihvertfall ikke spriestene jeg spilte med :> Det er et år siden jeg raida bt/mh, men husker ihvertfall at spriestene lå ganske langt oppe på dps. Fordi folk i MH/BT for et år siden hadde dårligere gear enn folk som farmer det nå, men når folk fikk gear (tier 6-ekvilant) ble spriests out-dpsa så det holdt? Priests scala elendig før 3.0, men out-dpsa tidligere mange classes pga. bra base damage og det latterlig bra FSW-settet som var perfekt for en SP Fra overgangen clearing av SSC/TK til farming av BT/MH med full t6 gikk jeg fra 1-3. plass på dps til post-3.0 til å ligge på 8-10. plass (som regel litt over de andre spriestene i raidet). Pre-patch hadde jeg ca. 1300 dps på bruttalus som spriest. Det var en slags øvre cap der som gjorde at jeg ikke kunne komme høyere (i mangel på litt haste). Er usikker på hva jeg ligger på nå, finner 3.0 så kjedelig at jeg ikke en gang har tatt meg bryet med consumables. Men det som er sikkert er at vi scaler mye bedre med gear nå, critt er nå verdt å stacke. Dessverre så har jeg aldri vært dps-kåt og likte rollen som manabatteri så vurderer å gå tilbake til min beskyttelseskriger. Endret 7. november 2008 av JensViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå