Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 en som har spilt beta til lvl 80 sa det kommer til å ta 2 månder og dinge 80 >.< Haha xD med konstant spilling i 4 dager vil jeg tro at vi at least rekker opp til 75 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg spår: Vi kommer til å se de første level 80 karakterene 3 dager etter launch. Og etter 7 dager er det mange av dem. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg spår: Vi kommer til å se de første level 80 karakterene 3 dager etter launch. Og etter 7 dager er det mange av dem. Da skal jeg og kompisen prøve å oppfylle det.=) Har du tro på oss? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dere kan jo bruke levling-guide? Jame har jo laget en ypperlig gratis-walkthrough opp til level 76 ellerno. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Dere kan jo bruke levling-guide? Jame har jo laget en ypperlig gratis-walkthrough opp til level 76 ellerno. Neh, leveling guide iz dem juks.. =) her skal det levles old-school =) Bare fun questing og 0 instancer før vi hitter 80 Edit ; Vi er for øvrig Enhancement Shaman og Demo lock Endret 6. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Levling-guide er jo ikke juks da, den bare minimerer tiden du bruker på å løpe frem og tilbake ved å legge opp questene på mest optimal måte. Noe jeg alltid gjør selv uten guider. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Levling-guide er jo ikke juks da, den bare minimerer tiden du bruker på å løpe frem og tilbake ved å legge opp questene på mest optimal måte. Noe jeg alltid gjør selv uten guider. Nuvel, vi har forskjellig oppfatning av hva juks er Men det har ikke noe å si egentlig ^^ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 questhelper + Brian koop's lvl guide noen som hvet om Quest Helper er up-to-date i WoTLK quests? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tviler, de nye "Invasion"- questene er ikke oppdatert slik at de vises på questhelper. Selv orker jeg ikke stresse til 80. Tror jeg skal ta det med ro, gjøre masse instancer og kose meg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg skal kjøre 5-mans med guilden helt til 80. Naxx 10 er satt opp på søndag den 16.11, så vi satser hardt. Endret 6. november 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 levler som protpally, slik at jeg kommer lett inn i instancer. prot er 10 ganger gøyere enn retri i mine øyne, så selv om det tar lengre tid til 80, så har jeg hvartfall hatt det gøy under levleperioden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg levla 10 til 63 som prot paladin, med en kompis som warlock. Ikke alltid like vellykket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Word. tbh så har jeg aldri skønt hva folk mener med Word >.< Føler at "Enig." er riktig å oversette med. Det føler jeg er en veldig god oversettelse. levler som protpally, slik at jeg kommer lett inn i instancer.prot er 10 ganger gøyere enn retri i mine øyne, så selv om det tar lengre tid til 80, så har jeg hvartfall hatt det gøy under levleperioden Tror du skal kunne skifte specc gratis hos trainer. Du lager to speccs, og kan bytte mellom de når du vil når du snakker med trainer. Takk Juliess. Endret 6. november 2008 av Slettet-3t93k9 Dobbelpost Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det har ikke blitt implementert ennå. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvilken spell tror dere er mest brukt i hele wow? Untatt autoattack eller autoshot da selvfølgelig. hva tror dere? Polymoprh kansje`? Arcane Shot? Tviler på at det er noe av det mest brukte, ville nå heller satsa på noe som blir mere spamma, som sinister strike f.eks. Mage/Rogue setup mot kompis ( Restodr00d)og meg (Enhance shammy) Ikke si at du ventet i over 30min på roguen? Du kunne jo bare tatt det shadow eye greiene oppe på brua, også finni han. levler som protpally, slik at jeg kommer lett inn i instancer.prot er 10 ganger gøyere enn retri i mine øyne, så selv om det tar lengre tid til 80, så har jeg hvartfall hatt det gøy under levleperioden Tror du skal kunne skifte specc gratis hos trainer. Du lager to speccs, og kan bytte mellom de når du vil når du snakker med trainer. Takk Juliess. Etter hva jeg har forstått, så skal man kunne skifte specc når man vil, det var en blue post på det at de mente man skulle kunne bytte specc vis man f.eks. plutselig må gå fra fury til tanking midt i en instance, og når du skifter specc så vil også keybindings+alle knappene bli bytta automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Høres bra ut. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trodde det var sånn man ikke kunne skifte midt i et raid, men korrekt meg. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man kan det, men ikke midt i fight. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trodde det var sånn man ikke kunne skifte midt i et raid, men korrekt meg. The Dual-Talent spec feature will let you switch between your two specs without having to go back to town. You can perfectly do it between fights in a raid, however it won't be possible to switch specs in the middle of an Arena Match. Your keybinds and glyphs will be saved and automatically switched as you change your spec. An itemrack-like mod might also be added to the game to make switching even easier. http://www.mmo-champion.com/index.php?;tpstart=28 Fra blizzcon - wow recap Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trodde det var sånn man ikke kunne skifte midt i et raid, men korrekt meg. The Dual-Talent spec feature will let you switch between your two specs without having to go back to town. You can perfectly do it between fights in a raid, however it won't be possible to switch specs in the middle of an Arena Match. Your keybinds and glyphs will be saved and automatically switched as you change your spec. An itemrack-like mod might also be added to the game to make switching even easier. http://www.mmo-champion.com/index.php?;tpstart=28 Fra blizzcon - wow recap digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå