Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Word.

 

tbh så har jeg aldri skønt hva folk mener med Word >.<

 

Føler at "Enig." er riktig å oversette med.

 

Det føler jeg er en veldig god oversettelse.

 

levler som protpally, slik at jeg kommer lett inn i instancer.

prot er 10 ganger gøyere enn retri i mine øyne, så selv om det tar lengre tid til 80, så har jeg hvartfall hatt det gøy under levleperioden ;)

 

Tror du skal kunne skifte specc gratis hos trainer. Du lager to speccs, og kan bytte mellom de når du vil når du snakker med trainer.

 

Takk Juliess. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Hvilken spell tror dere er mest brukt i hele wow? Untatt autoattack eller autoshot da selvfølgelig.

 

hva tror dere? Polymoprh kansje`? Arcane Shot?

Tviler på at det er noe av det mest brukte, ville nå heller satsa på noe som blir mere spamma, som sinister strike f.eks.

 

Mage/Rogue setup mot kompis ( Restodr00d)og meg (Enhance shammy)

Ikke si at du ventet i over 30min på roguen? Du kunne jo bare tatt det shadow eye greiene oppe på brua, også finni han.

 

 

levler som protpally, slik at jeg kommer lett inn i instancer.

prot er 10 ganger gøyere enn retri i mine øyne, så selv om det tar lengre tid til 80, så har jeg hvartfall hatt det gøy under levleperioden ;)

 

Tror du skal kunne skifte specc gratis hos trainer. Du lager to speccs, og kan bytte mellom de når du vil når du snakker med trainer.

 

Takk Juliess. :)

Etter hva jeg har forstått, så skal man kunne skifte specc når man vil, det var en blue post på det at de mente man skulle kunne bytte specc vis man f.eks. plutselig må gå fra fury til tanking midt i en instance, og når du skifter specc så vil også keybindings+alle knappene bli bytta automatisk.

Lenke til kommentar
Trodde det var sånn man ikke kunne skifte midt i et raid, men korrekt meg.
The Dual-Talent spec feature will let you switch between your two specs without having to go back to town. You can perfectly do it between fights in a raid, however it won't be possible to switch specs in the middle of an Arena Match. Your keybinds and glyphs will be saved and automatically switched as you change your spec. An itemrack-like mod might also be added to the game to make switching even easier.

http://www.mmo-champion.com/index.php?;tpstart=28

 

Fra blizzcon - wow recap

Lenke til kommentar
Trodde det var sånn man ikke kunne skifte midt i et raid, men korrekt meg.
The Dual-Talent spec feature will let you switch between your two specs without having to go back to town. You can perfectly do it between fights in a raid, however it won't be possible to switch specs in the middle of an Arena Match. Your keybinds and glyphs will be saved and automatically switched as you change your spec. An itemrack-like mod might also be added to the game to make switching even easier.

http://www.mmo-champion.com/index.php?;tpstart=28

 

Fra blizzcon - wow recap

digg! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...