Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm flere enn meg som får Critical Error hvis du eks. er inne på en nettsia mens WoW loader opp?

 

edit: wth får critical error hele tia???

 

Sånt har ikke forekommet siden etter jeg fjernet wtf og interface mappene og la inn addons på nytt :)

 

nps fikk svar fort på WoW forumet :) link:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...41518&sid=1

Endret av Submit
Lenke til kommentar
hmm flere enn meg som får Critical Error hvis du eks. er inne på en nettsia mens WoW loader opp?

 

edit: wth får critical error hele tia???

 

Sånt har ikke forekommet siden etter jeg fjernet wtf og interface mappene og la inn addons på nytt :)

 

nps fikk svar fort på WoW forumet :) link:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...09943&sid=1

Gidder du å skrive svaret du fikk ? :p Copy paste plox. :)

Sperra på jobben serru. Har ikke satt opp en tunnel enda ;)

Lenke til kommentar

GM svaret:

Hi,

 

Looks like issue with your add-ons, it looks like you do have quite a lot installed and there is the possibility that some of them may be out-of-date.

 

With the game closed down please locate your World of Warcraft installation folder and delete the directories called WTF, Cache and Interface.

 

Restart the game and check to see if you have the same problem.

 

og en fyr som trodde han viste noe <.<Hi there mate, i'm afraid it looks very much like the issues that i had back when patch 2.4 was launched.

 

How do i say this in a nice way ?

 

You need an upgrade of the pc, either the cpu, ram or gfx card is getting too old/small.

 

This game is getting bigger and bigger everytime they apply a patch and/or an expansion, so the minimum reqirements to play the game are no longer anywhere near what it says on the cover of the first game :(

 

I bought a brand new top nudge pc with loads of big tecnical odds and sots that i don't even know anything about. Now i play a completly "new" game with 60 fps and all video settings on max.

Lenke til kommentar
Mente selfølgelig feral druid: )

Skjønte det :) Men måtte bare kommentere først =)

 

For å svare på spørsmålet ditt. ;

 

Jeg tviler. Jeg og en kompis har planlagt å levle konstant fra launch til søndagen etter. Dvs 4 dager.

har planer om å bli blant de 5 første på serveren til å dinge 80.

Satt opp en slags timeplan og den involverer ikke instances i det hele tatt. Bare questing :) Så jeg vil tro det er bedre ;) Man får greens som er nice anyways som q rewards :) Ihvertfall gode nok til å kjøre upgrade i instancer seinere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...