Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg med nerfing er at det bringer somregl ubalanse i systemet, mye grunnet over nerfing av klassen. Jeg har lenge merket at det har vært problematisk å få innpass som paladin i en gruppe om man ikke var tank eller healer. Etter den siste patchen fikk jeg faktisk god innpass i grupper.

Lenke til kommentar

Vel det er bare å bli vant til å bli nerfa Bear.

 

Patch 2.0.12

 

* Melee damage of "Felguard" has been reduced (about 40%)

* The bonus that the spells "Corruption" and "Curse of Agony" receive from bonus spell damage effects has been decreased by approximately 10%.

* Soul Fire: Bomus damage reduction from 171.4% -> 115%

* Soul Link: The damage mitigation component has been reduced. (30% -> 20% mitigation)

* Imp Firebolt bonus damage reduced by 50%

* The talent Improved Firebolt changed from 1 second max reduction to 0.5 sec.

 

Det blir sånn før expansions... Det er bare og bite det i seg og akseptere at det ikke er så ille som det ser ut.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg med nerfing er at det bringer somregl ubalanse i systemet, mye grunnet over nerfing av klassen. Jeg har lenge merket at det har vært problematisk å få innpass som paladin i en gruppe om man ikke var tank eller healer. Etter den siste patchen fikk jeg faktisk god innpass i grupper.

 

Det som burde irritere deg er at overbuffing alltid bringer ubalanse i systemet.

Lenke til kommentar

Det er alltid slik.. eneste feilen blizzard gjorde, var å gjøre pala for bra, for så å nerfe, i motsetning til å ta buffs etter hvert.

Warrior har fått samme behandling nå hver expansion. når BC kom : enrage fra 40% til 25%. WOTLK: enrage til 10%. Det går seg til med nye abilities og gear. Ingen vil vel påstår at warrior hadde blitt balansert på 80 med 40% mer damage fra enrage? :p

Lenke til kommentar

Hvor mye har dem nerfet Vashj og Kael fighten i patchen? er det bare HP som har gått ned?

 

Vi har hatt litt marathon med guilden nå, downa Vashj første natta vi prøvde(søndag), og Kael til phase 5 i kveld. Vi brukte da de taktikkene som ligger på bosskillers. Har hørt at disse kampene skal være skikkelig kuk å få til, men for å være ærlig så gikk det forholdsvis lettere en forventet.

 

(skal dog sies at vi er pure casual guild som bare har raidet søndager, og en og annen onsdag, men har aldri brukt mer en to kvelder på å downe en boss)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...