Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, trudde du mente du ikke kunne logge på wow :>

Men her er ihvertfall retri changes vis du får sett igjennom raskt her ^^

 

Retribution

 

Judgement of Command Holy damage reduced from 56% to 45%.

 

Blessing of Might (Rank 8 ) and Greater Blessing of Might (Rank 3) now increase AP by 306. (Up from 305)

 

Seal of Corruption now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional holy damage over 15 seconds. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ])

 

Seal of Corruption now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ])

 

Seal of the Martyr now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ])

 

Seal of the Martyr now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage)

 

Seal of Blood now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ])

 

Seal of Blood now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of

Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage)

 

Seal of Vengeance now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional Holy damage over 15 sec. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ])

 

Seal of Vengeance now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ])

 

Judgement of Wisdom now restores 1% of the attacker's maximum mana. (Down from 2%)

 

Judgement of Light now has a chance to heal the attacker for [ 10% of AP + 10% of Spell Power ]. (Down from [ 18% of AP + 18% of Spell Power ])

 

 

Så, judgements og seals har blitt nerfa, også har bom blitt buffa med hele 1 ekstra AP :p

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Ikke så mye å rope for egentlig PvE messig i alle fall, bruker for det meste SoC og Judgement of light når jeg quester samt spammer Divine Storm og Crusader strike. Dog jeg blir å gjøre litt mindre damage når jeg judger med den så får det bare være.

 

Var klar over at dette kom så, gratulere whining locks and mages, you win.

Lenke til kommentar
Ikke så mye å rope for egentlig PvE messig i alle fall, bruker for det meste SoC og Judgement of light når jeg quester samt spammer Divine Storm og Crusader strike. Dog jeg blir å gjøre litt mindre damage når jeg judger med den så får det bare være.

 

Var klar over at dette kom så, gratulere whining locks and mages, you win.

Ja, for det var jo mulig å ta brutal paladins som warlock før denne patchen... (nei det var ikke det vettu. 2v2 teams med blue geara folk ble bært til 1700 rating av paladins ret spec alene)
Lenke til kommentar

Kan ikke huske det var noe ramaskrik fra paladin's side før patchen, vi gjorde nå jobben vår godt nok (mener fremdeles i dag at ingen slår paladins i AoE tanking, men men) men endelig fikk DPS siden vår og en liten oppgave (har faktisk funnet grupper som retribution paladin nå).

 

Sow back to basics.

Lenke til kommentar
Kan ikke huske det var noe ramaskrik fra paladin's side før patchen, vi gjorde nå jobben vår godt nok (mener fremdeles i dag at ingen slår paladins i AoE tanking, men men) men endelig fikk DPS siden vår og en liten oppgave (har faktisk funnet grupper som retribution paladin nå).

 

Sow back to basics.

Paladins har fortsatt samme skaden, bare at den ikke er like mye burst.

Lenke til kommentar

Er ikke det som er i mine øyne problemet, problemet er at balanseringen i WoW ser hele tiden ut til å gå i en eller 2 klassers favør og når de klassene blir likestilt er det veldig mye sukk og stønn helt til det er endret igjen.

 

Jeg har, for the record, en mage og, jeg synes bare at balanseringen er tidvis dårlig.

Lenke til kommentar
Som det forøvrig er sagt tidligere er paladins en hybrid-class, altså en klasse som skal være moderat på det meste, men ikke best på noe. Derfor blir det feil at de er bedre enn hele dmg-classer som mage, rogue, lock og hunter.

 

Og derfor skal de utklasseres av alle uavhengig av gear?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Synes det er feil å si "Pala er ikke gode lenger, nerfa helt ekstremt!!" når de ikke er det..

Fortsatt gode, og hvordan det er den siste uka i lvl 70 har vel null for deg å si? Dette er tross alt laget for lvl 80 raiding og pvp.

Lenke til kommentar

Altså personlig vil jeg si palas de siste ukene har vært som Warlocks var rett før TBC. Talentene er balansert rundt level 80 og måten klassen fungerer på i 70 gjør talentsa helt latterlig ovepowered. Hvis dere husker 2.0 og Felguard med en T2 geara warlock med The black book så var det noe av samme greia. Det blir bare sånn. Det endrer ikke det faktum at paladins har vært enormt OP mot spesielt casters i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...