Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sitter nå fremdeles på jobb Chrisotffer så jeg får ikke sjekke noen slike sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Sitter på jobb, så får ikke sett det." Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ok, trudde du mente du ikke kunne logge på wow :> Men her er ihvertfall retri changes vis du får sett igjennom raskt her ^^ Retribution Judgement of Command Holy damage reduced from 56% to 45%. Blessing of Might (Rank 8 ) and Greater Blessing of Might (Rank 3) now increase AP by 306. (Up from 305) Seal of Corruption now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional holy damage over 15 seconds. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ]) Seal of Corruption now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ]) Seal of the Martyr now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ]) Seal of the Martyr now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage) Seal of Blood now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ]) Seal of Blood now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage) Seal of Vengeance now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional Holy damage over 15 sec. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ]) Seal of Vengeance now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ]) Judgement of Wisdom now restores 1% of the attacker's maximum mana. (Down from 2%) Judgement of Light now has a chance to heal the attacker for [ 10% of AP + 10% of Spell Power ]. (Down from [ 18% of AP + 18% of Spell Power ]) Så, judgements og seals har blitt nerfa, også har bom blitt buffa med hele 1 ekstra AP Endret 5. november 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke så mye å rope for egentlig PvE messig i alle fall, bruker for det meste SoC og Judgement of light når jeg quester samt spammer Divine Storm og Crusader strike. Dog jeg blir å gjøre litt mindre damage når jeg judger med den så får det bare være. Var klar over at dette kom så, gratulere whining locks and mages, you win. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke så mye å rope for egentlig PvE messig i alle fall, bruker for det meste SoC og Judgement of light når jeg quester samt spammer Divine Storm og Crusader strike. Dog jeg blir å gjøre litt mindre damage når jeg judger med den så får det bare være. Var klar over at dette kom så, gratulere whining locks and mages, you win. Ja, for det var jo mulig å ta brutal paladins som warlock før denne patchen... (nei det var ikke det vettu. 2v2 teams med blue geara folk ble bært til 1700 rating av paladins ret spec alene) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva er det de har gjort med paladins? Sitter på jobb så får ikke sett det. Men regner med at skrikerungene har, som vanlig, fått det som de vil. Eller man har rettet opp det skrikerungene skrek seg til? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan ikke huske det var noe ramaskrik fra paladin's side før patchen, vi gjorde nå jobben vår godt nok (mener fremdeles i dag at ingen slår paladins i AoE tanking, men men) men endelig fikk DPS siden vår og en liten oppgave (har faktisk funnet grupper som retribution paladin nå). Sow back to basics. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 De er ikke nerfet så brutalt.. Blizz bryr seg ikke om skrikerunger uansett..? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan ikke huske det var noe ramaskrik fra paladin's side før patchen, vi gjorde nå jobben vår godt nok (mener fremdeles i dag at ingen slår paladins i AoE tanking, men men) men endelig fikk DPS siden vår og en liten oppgave (har faktisk funnet grupper som retribution paladin nå). Sow back to basics. Paladins har fortsatt samme skaden, bare at den ikke er like mye burst. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er ikke det som er i mine øyne problemet, problemet er at balanseringen i WoW ser hele tiden ut til å gå i en eller 2 klassers favør og når de klassene blir likestilt er det veldig mye sukk og stønn helt til det er endret igjen. Jeg har, for the record, en mage og, jeg synes bare at balanseringen er tidvis dårlig. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Som det forøvrig er sagt tidligere er paladins en hybrid-class, altså en klasse som skal være moderat på det meste, men ikke best på noe. Derfor blir det feil at de er bedre enn hele dmg-classer som mage, rogue, lock og hunter. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Meningen fra Blizzard sin side når det gjelder Wotlk er at alle klasser skal kunne gjøre bra dps hvis de speccer rett, spiller rett og selfølgelig skaffer ok gear. Det skal ikke være slik som før der enkelte klasser omentrent aldri fikk være med som dps. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Som det forøvrig er sagt tidligere er paladins en hybrid-class, altså en klasse som skal være moderat på det meste, men ikke best på noe. Derfor blir det feil at de er bedre enn hele dmg-classer som mage, rogue, lock og hunter. Og derfor skal de utklasseres av alle uavhengig av gear? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Pala thread that way ---> Vent og se til WotLK og lvl 80 raiding. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 *sjekker trådens navn* Trådens navn funnet: Småprat om/rundt WoW *sjekker tema for diskusjon* Nerfing av paladin og paladinens rolle *sjekker temaet opp mot trådens mening* Klassifisering av temaet: Småprat om/rundt WoW Konklusjon: Rett tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Synes det er feil å si "Pala er ikke gode lenger, nerfa helt ekstremt!!" når de ikke er det.. Fortsatt gode, og hvordan det er den siste uka i lvl 70 har vel null for deg å si? Dette er tross alt laget for lvl 80 raiding og pvp. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 litt sånn off tema: vis du får FPS drops sån helt plutselig så er det fordi Blizzard ha opdatert partikel systemet (sier ryktene ) de har hvertfall gjort noe slik at FPSen kan få drops Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Altså personlig vil jeg si palas de siste ukene har vært som Warlocks var rett før TBC. Talentene er balansert rundt level 80 og måten klassen fungerer på i 70 gjør talentsa helt latterlig ovepowered. Hvis dere husker 2.0 og Felguard med en T2 geara warlock med The black book så var det noe av samme greia. Det blir bare sånn. Det endrer ikke det faktum at paladins har vært enormt OP mot spesielt casters i det siste. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvorfor da og klage på at Paladins er over powered nå på level 70 hvis det vistnok skal rette på seg til level 80? Samt om vi er nerfa dårligere nå på level 70, blir vi noe bedre på level 80? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hva er egentlig problemet at Paladiner har blit OP/nerfa (har ikke fulgt med hva dere prater om) det er 1 uke til WoTLK så lev med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå