Valkyria Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noooes! paladins er blitt nerfet Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 gikk en semi pug ssc igår, vi hadde en pala som var litt spesiel, når tokens droppa så han alltid "Omg i need em they bare t6" droppa en dps ring aswell "Me need, i got epic retri gear" Han hadde chesten fra HC MGT med AP gem i " I was retri that time!" Men uansett slepte oss til vashj, gikk til himmelblå det der, vi hadde gått nøye gjennom tacs linka til macro, men er alltid NOEN som ikke greier å hive tainted core videre eller ha fulle bag space, er så annoying. men ble the hallowed idag ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Synes de har fortjent å være så gode, men dette har vel ikke så mye å si for levlinga? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nerfa sopelimen min og ser jeg, får casttime som andre mounts står det på undocumented changes. Den som var så grisekjekk når man farmet blomster i gamleverden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det var castingtime på den før patch også. Om du bare var mounta på en normal mount, og casta den rett etter. Da måtte man vente. Dumt nå som jeg skulle explore litt for å få achievments.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 locken min vil få epicmount ser det ut som:) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Titan`s grip: Changed to 5% penalty" Niice. Nå går det faktisk ann og spece fury, uten om og ha 400+ hit rating for og bruke titans grip Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 den så jeg ikke men hva gjør penalty? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Titan`s grip: Changed to 5% penalty" Niice. Nå går det faktisk ann og spece fury, uten om og ha 400+ hit rating for og bruke titans grip Fury er morro da! Specca det for å sjekke looks, men PVE gearet mitt er stort sett til tanking, og på PVP gearet er det ikke så mye +hit, så det blei mye bomming (og respeccing til arms til slutt). Men trur det kan bli artig nå. Hadde dog ikke gjort noe med mere hit da, håper ikke en skal så langt unna kaia i Northrend før det begynner å droppe denslags Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hva er hit cap til en fury warrior ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 den så jeg ikke men hva gjør penalty? 5% mindre sjanse til å treffe, med andre ord. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) den så jeg ikke men hva gjør penalty? Den ga deg -(minus)15% chance to hit. Når du dual-wieldet 2-handers. 200 hit rating er ca 14.5% hit chance. Så, for og få cappa hit rating for titans grip, så måtte man jo hatt minst 400 hit rating. De nye talentsene er jo ment for lvl 80, så det gjorde ikke meg noe. Men men Edit: Som sagt over, før var det 15% mindre sjanse for og treffe, nå rer det 5% mindre Endret 5. november 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 den så jeg ikke men hva gjør penalty? Den ga deg -(minus)15% chance to hit. Når du dual-wieldet 2-handers. 200 hit rating er ca 14.5% hit chance. Så, for og få cappa hit rating for titans grip, så måtte man jo hatt minst 400 hit rating. De nye talentsene er jo ment for lvl 80, så det gjorde ikke meg noe. Men men Edit: Som sagt over, før var det 15% mindre sjanse for og treffe, nå rer det 5% mindre takker Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, har en kompis som spiller på US servere for han fikk det gratis. Hvordan migrater man HELE accounten (ikke character) til EU? hvis det er mulig da.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Herreguuud! Det var jo ren slakt av paladins! GRIIIIN! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, har en kompis som spiller på US servere for han fikk det gratis. Hvordan migrater man HELE accounten (ikke character) til EU? hvis det er mulig da.. Det er desverre ikke mulig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heart break har nok rett Blaxtro, samt at det står på FAQen til Blizzard. Så da er det bare å dra opp ermene og begyn veien til 70 på EU server. Hva er det de har gjort med paladins? Sitter på jobb så får ikke sett det. Men regner med at skrikerungene har, som vanlig, fått det som de vil. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vel, det er ingen hemlighet at paladins hadde litt for stor burst damage. Etter hva jeg har forstått har de fortsatt samme damage, men den er ikke like burst. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) @ Bear http://www.mmo-champion.com/ http://static.mmo-champion.com/mmoc/notes/...Patch_enGB.html Endret 5. november 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 *This World of Warcraft Account is closed and no longer in use* Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå