Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gikk en semi pug ssc igår, vi hadde en pala som var litt spesiel, når tokens droppa så han alltid "Omg i need em they bare t6" droppa en dps ring aswell "Me need, i got epic retri gear" Han hadde chesten fra HC MGT med AP gem i " I was retri that time!"

 

Men uansett slepte oss til vashj, gikk til himmelblå det der, vi hadde gått nøye gjennom tacs linka til macro, men er alltid NOEN som ikke greier å hive tainted core videre eller ha fulle bag space, er så annoying.

 

 

men ble the hallowed idag ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det var castingtime på den før patch også. Om du bare var mounta på en normal mount, og casta den rett etter. Da måtte man vente.

Dumt nå som jeg skulle explore litt for å få achievments..

Lenke til kommentar
"Titan`s grip: Changed to 5% penalty"

 

Niice. Nå går det faktisk ann og spece fury, uten om og ha 400+ hit rating for og bruke titans grip :new_woot:

Fury er morro da! Specca det for å sjekke looks, men PVE gearet mitt er stort sett til tanking, og på PVP gearet er det ikke så mye +hit, så det blei mye bomming (og respeccing til arms til slutt). Men trur det kan bli artig nå. Hadde dog ikke gjort noe med mere hit da, håper ikke en skal så langt unna kaia i Northrend før det begynner å droppe denslags :)

Lenke til kommentar
den så jeg ikke :) men hva gjør penalty?

Den ga deg -(minus)15% chance to hit. Når du dual-wieldet 2-handers.

200 hit rating er ca 14.5% hit chance. Så, for og få cappa hit rating for titans grip, så måtte man jo hatt minst 400 hit rating.

De nye talentsene er jo ment for lvl 80, så det gjorde ikke meg noe. Men men :)

 

Edit: Som sagt over, før var det 15% mindre sjanse for og treffe, nå rer det 5% mindre :grin:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
den så jeg ikke :) men hva gjør penalty?

Den ga deg -(minus)15% chance to hit. Når du dual-wieldet 2-handers.

200 hit rating er ca 14.5% hit chance. Så, for og få cappa hit rating for titans grip, så måtte man jo hatt minst 400 hit rating.

De nye talentsene er jo ment for lvl 80, så det gjorde ikke meg noe. Men men :)

 

Edit: Som sagt over, før var det 15% mindre sjanse for og treffe, nå rer det 5% mindre :grin:

takker :)

Lenke til kommentar

Heart break har nok rett Blaxtro, samt at det står på FAQen til Blizzard. Så da er det bare å dra opp ermene og begyn veien til 70 på EU server.

 

Hva er det de har gjort med paladins? Sitter på jobb så får ikke sett det. Men regner med at skrikerungene har, som vanlig, fått det som de vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...