Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kompis av meg hadde 223 dps i ZA her om dagen. Hadde garantert blitt kicka hvis ikke gruppa bestod av IRL venner. Vet ikke helt hvordan han klarte det egentlig.

 

Defense cap er 490, hitcap er 142 Hit Rating.

 

Hehe, jeg har en kompis. Han spiller paladin. Han wipet oss fordi han boblet og mistet aggro. Veldig usikker på hvordan han klarte det altså.

 

ren getting, han kom borti knappen? skjedd meg maaaange ganger gjennom tiden ;D

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har vert der før så kan du jo alltids gjøre dem ferdige, men det er heller liten vits å holde deg der for xp, da man får mer enn nok xp fra quests osv til å bli 70 i Outland

Edit:

Som Slimda sier så er det en del lettere, ja, men ingen nødvendighet, xp-vis

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Kom med i Maggy pug for litt siden, og så klarte en fyr å ninjapulle før vi hadde satt opp clickers osv, så det endte i at på ca. 20% var jeg (healer), en annen healer, en dps og en tank i live, og tror dere ikke vi greide å 5manne resten? :p Uten clicks eller noe. Droppa ingenting til meg :< Og master looter ninja loota 20slot bag! Kjekkeste raidet jeg har gjort på en stund :p

Lenke til kommentar
Er vel to vann? utenfor mage og warlock trainers ;)

Ja, jeg trodde ikke man kunne fiske i "fontenen" eller hva det nå enn er der utenfor priest / pala / mage-trainer.

Og før kunne man ikke fiske i vannet i rogue / warlock-delen. Irriterende nok, men leste opp litt på wowhead og der sto det at det kunne man visst etter patch 2.3 :p

Og at man kan fiske i lavaen. Virker litt søkt, men jeg går ut fra at når man kan fiske steder hvor man ikke skulle tro det fantes fisk å få i Outland, så har vel Blizz latt oss gjøre det samme i Azeroth.

 

Jeg har til gode å møte en intelligent danske.

Jeg har møtt flere intelligente og interessante dansker på Frostwhisper :p

Lenke til kommentar

De danskene jeg har erfaring med heter

Faramirdk:

- Karapug der han ikke skjønner at han skulle stå i ro på Aran

Kargar

- Annen karapug, går inn i flamepittene på nightbane for å spammheale seg selv, 2 whipes på rad.

Jegerdanske

- Skulle reporte meg og kameraten min fordi Comets Breach ikke droppet fra Kael, for vi hadde kastet bort tiden og repairgullet hans.

 

Generelt så gjør dansker mye rart på WoW som jeg synest er utrolig at de klarer å finne på.

Mange på forumet vil være enig at det er danskene som står bak mestebarten av nissefaktene på WoW :ph34r:

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...