faldmo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kompis av meg hadde 223 dps i ZA her om dagen. Hadde garantert blitt kicka hvis ikke gruppa bestod av IRL venner. Vet ikke helt hvordan han klarte det egentlig. Defense cap er 490, hitcap er 142 Hit Rating. Hehe, jeg har en kompis. Han spiller paladin. Han wipet oss fordi han boblet og mistet aggro. Veldig usikker på hvordan han klarte det altså. ren getting, han kom borti knappen? skjedd meg maaaange ganger gjennom tiden ;D Endret 4. november 2008 av Cosha Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Eller kom nær en keybinding ... har på følelsen at pallys har bubble på hotkey ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Argh. Hva faen er feil med dansker? Ingen av dem fungerer visst.... /facepalm Pass deg.. :O Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 da var jeg exalted med netherwing! Tok meg totalt 6 dager Nå skal det feires med et glass sjokomelk, en toast og en fersk episode Prison Break! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) da var jeg exalted med netherwing! Tok meg totalt 6 dager Nå skal det feires med et glass sjokomelk, en toast og en fersk episode Prison Break! sjokomelk edit:skriveleif Endret 4. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm, har nå klart å levle fra 1 til 58 på så vidt over 1 uke. Har 3x XP, så har en del quests igjenn i EPL/WPL, når jeg er 60. Vil det da lønne seg å gjøre ferdig dem, å komme lvl 61 før jeg går til hellfire? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hellfire vil være betydelig lettere som 61 enn som 58, ja. Hva er /played hos deg forresten? Endret 4. november 2008 av Slimda Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Om du ikke har vert der før så kan du jo alltids gjøre dem ferdige, men det er heller liten vits å holde deg der for xp, da man får mer enn nok xp fra quests osv til å bli 70 i Outland Edit: Som Slimda sier så er det en del lettere, ja, men ingen nødvendighet, xp-vis Endret 4. november 2008 av TRS Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hellfire vil være betydelig lettere som 61 enn som 58, ja. Hva er /played hos deg forresten? 3 dager blank. Mente altså å starte i hellfire som 60, ikke 58. Men lurest å komme 61 før outlands, sånn rent tidsmessig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tidsmessig? Du får mer exp for quests i Hellfire, enn du får i Azeroth, men minusen er at de er vanskeligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 De questa i EPL og WPL er simple, tar kort tid og de grytene gir deg imba med xp. Ville fullført de lette og skippa de vansklige uten å tenke på lvl. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm, ok da blir jeg ferdig der først. RAF (recruit a friend) stopper på lvl 60, sant? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kom med i Maggy pug for litt siden, og så klarte en fyr å ninjapulle før vi hadde satt opp clickers osv, så det endte i at på ca. 20% var jeg (healer), en annen healer, en dps og en tank i live, og tror dere ikke vi greide å 5manne resten? Uten clicks eller noe. Droppa ingenting til meg :< Og master looter ninja loota 20slot bag! Kjekkeste raidet jeg har gjort på en stund Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå som 3.0.2 er her, er det best å levle warrior med fury eller arms treet? Skal levle warrioren fra 61-70 før WotLK. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har til gode å møte en intelligent danske. Jeg er dansk. 33% på Illidian idag. Gikk mye bedre enn på Archi, da det ikke bare var en del flaks/uflaks, men at vi forbedret oss litt hver gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er vel to vann? utenfor mage og warlock trainers Ja, jeg trodde ikke man kunne fiske i "fontenen" eller hva det nå enn er der utenfor priest / pala / mage-trainer. Og før kunne man ikke fiske i vannet i rogue / warlock-delen. Irriterende nok, men leste opp litt på wowhead og der sto det at det kunne man visst etter patch 2.3 Og at man kan fiske i lavaen. Virker litt søkt, men jeg går ut fra at når man kan fiske steder hvor man ikke skulle tro det fantes fisk å få i Outland, så har vel Blizz latt oss gjøre det samme i Azeroth. Jeg har til gode å møte en intelligent danske. Jeg har møtt flere intelligente og interessante dansker på Frostwhisper Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Eneste dansken jeg har møtt var sint på Ventrilo, satt der og kjefta og hylte fordi vi wipa på naj´entus Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) De danskene jeg har erfaring med heter Faramirdk: - Karapug der han ikke skjønner at han skulle stå i ro på Aran Kargar - Annen karapug, går inn i flamepittene på nightbane for å spammheale seg selv, 2 whipes på rad. Jegerdanske - Skulle reporte meg og kameraten min fordi Comets Breach ikke droppet fra Kael, for vi hadde kastet bort tiden og repairgullet hans. Generelt så gjør dansker mye rart på WoW som jeg synest er utrolig at de klarer å finne på. Mange på forumet vil være enig at det er danskene som står bak mestebarten av nissefaktene på WoW Endret 4. november 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 lal, game over. 1 hel uke med slack før det er pån igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå